Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Igjen. Kan vi la vær å diskutere barnet her og på den måten fortsette eksponeringen? Hvorfor ikke la barnet være? 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HerKommerMummi skrev (38 minutter siden):

Barnet som aldri skulle bli eksponert, blir eksponert av farmor. Ansiktet også ja. Kristian Gjelsvik går son vanlig hardt ut med bastante meninger, men tar en 360 som hun selv kaller det 😅

Kristian, den ukjente broren til Kristin? :fnise:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina har jo uttalt seg en del flere ganger nå.  Å jeg tolke henne som at hun støtter Kristin å at hun er skuffet over hvordan sønnen har taklet ting. Ikke nødvendigvis at han har gjort noe. Men mere at han ikke har gjort noe vist det gir mening.  Altså ikke jobbet for forholde f.eks eller å ikke ha stått opp å sakt i fra til disse menneskene hun snakker om som hun ikke lenger har noe til overs for. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (17 timer siden):

Barnet som aldri skulle bli eksponert, blir eksponert av farmor. Ansiktet også ja. Kristian Gjelsvik går son vanlig hardt ut med bastante meninger, men tar en 360 som hun selv kaller det 😅

Farmor viser aldri ansiktet! Jeg har fulgt farmoren et par år, og jeg aner ikke hvordan gutten ser ut, bortsett fra at han har langt hår. 

Synes det er såå koselig å følge farmoren (også når hun ikke passer gutten altså). Alle skulle hatt en farmor som henne, som har eget rom til barnebarnet, og finner frem alt muuulig gøy fra loftet av kvalitetsleker 😄 En slik bestemor skal jeg også bli! 

  • Liker 22
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushiii skrev (4 timer siden):

Farmor viser aldri ansiktet! Jeg har fulgt farmoren et par år, og jeg aner ikke hvordan gutten ser ut, bortsett fra at han har langt hår. 

Synes det er såå koselig å følge farmoren (også når hun ikke passer gutten altså). Alle skulle hatt en farmor som henne, som har eget rom til barnebarnet, og finner frem alt muuulig gøy fra loftet av kvalitetsleker 😄 En slik bestemor skal jeg også bli! 

Jo farmor viste ansiktet han i går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sushiii skrev (5 timer siden):

Farmor viser aldri ansiktet! Jeg har fulgt farmoren et par år, og jeg aner ikke hvordan gutten ser ut, bortsett fra at han har langt hår. 

Synes det er såå koselig å følge farmoren (også når hun ikke passer gutten altså). Alle skulle hatt en farmor som henne, som har eget rom til barnebarnet, og finner frem alt muuulig gøy fra loftet av kvalitetsleker 😄 En slik bestemor skal jeg også bli! 

Akkurat i går gjorde hun faktisk det, hun hadde et bilde i intro hvor noen holdt barnet og ansiktet vistes. Det var et noe gammelt bilde da, men likevel så var det med ansikt. Ellers veldig enig med resten du skriver, skulle ønske mine hadde så flotte besteforeldre 🥰

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingmonk skrev (1 minutt siden):

Akkurat i går gjorde hun faktisk det, hun hadde et bilde i intro hvor noen holdt barnet og ansiktet vistes. Det var et noe gammelt bilde da, men likevel så var det med ansikt. Ellers veldig enig med resten du skriver, skulle ønske mine hadde så flotte besteforeldre 🥰

Hun har brukt det bildet et par ganger, men man ser jo ikke ansiktet noe særlig 🙂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å scrolle litt på Gjelsvik sin Insta, så ser dere hvordan gutten ser ut. Hun har selv lagt ut bilde av han....en stund siden da, så hun kom vel på bedre tanker etter hvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

korrespondenten skrev (13 timer siden):

Kristin Gjelsvik har nok ikke så flink til å ta gode beslutninger for sitt liv. Synes synd på henne 😥

Er jo ikke hun som har gjort noe galt her….

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

korrespondenten skrev (13 timer siden):

Kristin Gjelsvik har nok ikke så flink til å ta gode beslutninger for sitt liv. Synes synd på henne 😥

På hvilke måter da tenker du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

korrespondenten skrev (14 timer siden):

Kristin Gjelsvik har nok ikke så flink til å ta gode beslutninger for sitt liv. Synes synd på henne 😥

Hun har ikke gjort noe galt. Er andre motparten som har gjort mye stygt mot henne stakkars. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

solietta skrev (19 minutter siden):

Hun har ikke gjort noe galt. Er andre motparten som har gjort mye stygt mot henne stakkars. 

Det er kun rykter

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solietta skrev (20 minutter siden):

Hun har ikke gjort noe galt. Er andre motparten som har gjort mye stygt mot henne stakkars. 

Etter å ha hørt podkasten til Ida i går å Nina sin uttalelse her om dagen skjønner jeg faktisk ikke hvordan folk tenker at Dennis har vært utro. Opplevde ikke det Kristin fortalte om som det i det hele tatt. Hun sier de har hatt det tøft siden forje jul, å at det at Dennis flytta før gjorde ikke saken bedre da hun opplevde at Dennis likte det å bo der alene litt for godt. Det betyr ikke at han har vært utro. Tolker hennes ord mer som at det dessverre gjorde at Dennis kansje skjønte at forholdt var dødt før henne å ikke var så ivrig etter å kjempe etter som han tilsynelatende trivdes med den nye tilværelsen. Så er det tydelig at det har skjedd noe annet med andre mennesker også, ut i fra Nina sine utalelser. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mio-lio skrev (På 4.10.2022 den 11.33):

Etter å ha hørt podkasten til Ida i går å Nina sin uttalelse her om dagen skjønner jeg faktisk ikke hvordan folk tenker at Dennis har vært utro. Opplevde ikke det Kristin fortalte om som det i det hele tatt. Hun sier de har hatt det tøft siden forje jul, å at det at Dennis flytta før gjorde ikke saken bedre da hun opplevde at Dennis likte det å bo der alene litt for godt. Det betyr ikke at han har vært utro. Tolker hennes ord mer som at det dessverre gjorde at Dennis kansje skjønte at forholdt var dødt før henne å ikke var så ivrig etter å kjempe etter som han tilsynelatende trivdes med den nye tilværelsen. Så er det tydelig at det har skjedd noe annet med andre mennesker også, ut i fra Nina sine utalelser. 

Hva har Nina sagt? Fikk bare med meg det hun sa før hun hørte podkasten 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DislayName skrev (På 4.10.2022 den 22.05):

Er det bare jeg som syns Dennis ser  rar ut? Forstår ikke at han ansees som kjekk?

Han har da noen trekk som ansees som «vakre» vil jeg si mer enn klassisk kjekk?

Man gjør seg ganske vrang om man ikke kan se at fyren har nydelige øyne. Bølgete langt hår slår nok også an hos endel. 

Og endel synes typisk vakre trekk kombinert med «mindre vakre men sjarmerende småfeil» er superheit.

Det kan være alt som ikke er klassisk billedskjønt/symmetrisk. 
 

Ikke min type i det hele tatt, men at han kan dra litt alternative og hipsteraktige siddisharry damer skjønner jeg jo. 

Endret av DundreMilfin
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...