Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Sharp75! skrev (3 timer siden):

Var det det jeg skrev som du pleier å skrive? Når er ikke mannen i gata vanligvis influenser. Hun er ganske stor influenser som mange sier påvirker unge jenter, jeg mener her må foreldre trå til og ikke legge alt ansvar på alle disse. Legger ved screenshot hva noen bruker som thinspo, man må ikke vri og vende seg tynnere, altså kan et vanlig bilde brukes, så er ikke fakta det du skriver. Som influencer må man faktisk tenke seg mer om hvilke bilder man legger ut enn mannen i gata må 🤷‍♀️ 

 

 

Screenshot_20221017_121759_com.android.chrome.jpg

Det er INGEN thinspo i bildene til Kristin. Ærlig talt. Dette blir for dumt. 

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maydis8 skrev (20 minutter siden):

Da har du misforstått thinspo. Kanskje du skal avfølge hvis helt vanlig bilder av en kropp er vanskelig å håndtere. Kristin er så langt fra thinspo som man kan komme. Hun må da få lov til å dele bilder selvom hun er slank. 

Misforstå den teksten? Den er ikke så vanskelig å forstå. Jeg håndterer det, jeg har et normalt forhold til min kropp, det er det desverre mange som ikke har og det er trist. Jeg sier ikke at hun ikke har lov å dele bilder av sin kropp så der misforstår du, s jeg trenger ikke avfølge noen som helst. Jeg påpeker bare som teksten sier at et vanlig bilde kan være thinspo, man behøver ikke vrenge og vri en kropp til å bli tynnere for å bli thinspo, enkelt og greit. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (23 minutter siden):

Det er INGEN thinspo i bildene til Kristin. Ærlig talt. Dette blir for dumt. 

Det er din mening, kall det for dumt, igjen, din mening. Jeg kan ha min og har henvist til det, ikke verre enn det 🤷‍♀️

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (30 minutter siden):

Det er INGEN thinspo i bildene til Kristin. Ærlig talt. Dette blir for dumt. 

Det har du rett i.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (På 17.10.2022 den 16.09):

Misforstå den teksten? Den er ikke så vanskelig å forstå. Jeg håndterer det, jeg har et normalt forhold til min kropp, det er det desverre mange som ikke har og det er trist. Jeg sier ikke at hun ikke har lov å dele bilder av sin kropp så der misforstår du, s jeg trenger ikke avfølge noen som helst. Jeg påpeker bare som teksten sier at et vanlig bilde kan være thinspo, man behøver ikke vrenge og vri en kropp til å bli tynnere for å bli thinspo, enkelt og greit. 

Skjerp deg. Dette blir for dumt. Ingenting på Kristin sin konto er thinspo. Hun må da få lov til å poste hyggelige bilder av seg selv selvom hun er slank. Du prøver å ta henne for noe som ikke eksisterer andre steder enn i ditt eget hode. Just stop. Kristin fronter det å være glad i seg selv, er kritisk mot influencerbransjen som påvirker unge til operasjoner og skjønnhetshysteri - hun holder ikke på med thinspo. Dette er tåpelig å lese om. 

Endret av Maydis8
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (På 17.10.2022 den 16.10):

Det er din mening, kall det for dumt, igjen, din mening. Jeg kan ha min og har henvist til det, ikke verre enn det 🤷‍♀️

Da får meningen din ha rot i virkeligheten. Du kan ikke bare finne på noe og kalle det din mening. Ærlig talt. Folk må få lov til å ha en kropp. Avfølg hvis dette er vanskelig for deg. Dette er så tullete og idiotisk at jeg har ikke ord for hvor mye rart det går an å finne på om andre mennesker, kun for å finne noe man kan lage problemer ut av. Dropp krenkekrakken. Du får heller ta turen inn i CBE tråden og snakke om thinspo der. Kristin er så langt fra dette at dette er en ikke-sak. Mulig de fortsatt har tilbud på specsaver. 

Endret av Maydis8
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maydis8 skrev (15 timer siden):

Skjerp deg. Dette blir for dumt. Ingenting på Kristin sin konto er thinspo. Hun må da få lov til å poste hyggelige bilder av seg selv selvom hun er slank. Du prøver å ta henne for noe som ikke eksisterer andre steder enn i ditt eget hode. Just stop. Kristin fronter det å være glad i seg selv, er kritisk mot influencerbransjen som påvirker unge til operasjoner og skjønnhetshysteri - hun holder ikke på med thinspo. Dette er tåpelig å lese om. 

 

Maydis8 skrev (15 timer siden):

Da får meningen din ha rot i virkeligheten. Du kan ikke bare finne på noe og kalle det din mening. Ærlig talt. Folk må få lov til å ha en kropp. Avfølg hvis dette er vanskelig for deg. Dette er så tullete og idiotisk at jeg har ikke ord for hvor mye rart det går an å finne på om andre mennesker, kun for å finne noe man kan lage problemer ut av. Dropp krenkekrakken. Du får heller ta turen inn i CBE tråden og snakke om thinspo der. Kristin er så langt fra dette at dette er en ikke-sak. Mulig de fortsatt har tilbud på specsaver. 

Skjerp deg selv sier jeg da om du synker så lavt. Har ikke dratt fram noe krenkekrakk, selv om man ikke er enig med noen så er ikke det samme som at man er krenka, sjekk opp i det du.

Hvem er du som tror du kan bestemme hva jeg skal mene? Og jeg har rot i virkeligheten. Dette er ikke vanskelig for meg i det hele tatt. Jeg foretrekker Brilleland, kanskje du bør teste det selv! 

Hvorfor i all verden skal jeg gå i en tråd til noen jeg ikke følger? 

Og sier ikke mer om denne saken. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (På 16.10.2022 den 19.46):

Trist å se at også Kristin henger seg på thinspo på Instagram…

Hun bruker også vidvinkelfunksjonen og det blir det veldig overdrevet. Skvatt ordentlig da jeg så siste story fra treningssenteret. Hun som har ropt så høyt og kritiserte andre påvirkere bør ha et mer bevisst forhold til hvordan hun presenterer seg selv.

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (På 21.10.2022 den 9.33):

 

Skjerp deg selv sier jeg da om du synker så lavt. Har ikke dratt fram noe krenkekrakk, selv om man ikke er enig med noen så er ikke det samme som at man er krenka, sjekk opp i det du.

Hvem er du som tror du kan bestemme hva jeg skal mene? Og jeg har rot i virkeligheten. Dette er ikke vanskelig for meg i det hele tatt. Jeg foretrekker Brilleland, kanskje du bør teste det selv! 

Hvorfor i all verden skal jeg gå i en tråd til noen jeg ikke følger? 

Og sier ikke mer om denne saken. 

Du anklager noen for thinspo når det ikke er der!!! Just stop! Skal du mene noe, så får det ha rot i virkeligheten. Du kan ikke bare slenge rundt deg med kommentarer og anklager som ikke henger på greip. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swan1998 skrev (På 22.10.2022 den 9.16):

Hun bruker også vidvinkelfunksjonen og det blir det veldig overdrevet. Skvatt ordentlig da jeg så siste story fra treningssenteret. Hun som har ropt så høyt og kritiserte andre påvirkere bør ha et mer bevisst forhold til hvordan hun presenterer seg selv.

Hva skvatt du for ? Å hva mener du hun ikke burde poste ? Video av seg selv som går utfall ? Skal hun ikke lenger få legge ut bilder/video av seg selv fordi hun har gått ned i vekt ? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (11 timer siden):

Nå et Dennis blitt sykemeldt, det har blitt for mye.

Kan man virkelig bli sykemeldt fordi man selv har slitt seg ut ved å jobbe mye? 
Skattebetalerne skal nå betale hans lønn så han får trent, spist sunt og vært mye med sønnen? Javel?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karmaisabitch skrev (1 time siden):

Kan man virkelig bli sykemeldt fordi man selv har slitt seg ut ved å jobbe mye? 
Skattebetalerne skal nå betale hans lønn så han får trent, spist sunt og vært mye med sønnen? Javel?

Tror ikke andre skal legge seg borti hvorfor andre blir sykemeldt og hva man gjør når man er det. 

  • Liker 27
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (1 time siden):

Kan man virkelig bli sykemeldt fordi man selv har slitt seg ut ved å jobbe mye? 
Skattebetalerne skal nå betale hans lønn så han får trent, spist sunt og vært mye med sønnen? Javel?

Sykemelding har ingenting med hvem som har gjort hva for å føre til at situasjonen er som den er, den handler om vedkommendes helse her og nå.

Og så får man med seg velvalgte råd for å ikke havne der igjen.

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (3 timer siden):

Kan man virkelig bli sykemeldt fordi man selv har slitt seg ut ved å jobbe mye? 
Skattebetalerne skal nå betale hans lønn så han får trent, spist sunt og vært mye med sønnen? Javel?

En typisk kommentar på KG.... 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sunfl0wer skrev (2 timer siden):

Tror ikke andre skal legge seg borti hvorfor andre blir sykemeldt og hva man gjør når man er det. 

Nei, men artikkelen vinkles til at grunnen er litt shady

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (På 16.10.2022 den 19.46):

Trist å se at også Kristin henger seg på thinspo på Instagram…

Kristin har i alle år vært en kritiker at thinspo, kroppspress og det typiske "influencer"-opplegget. Så det har hun virkelig ikke slengt seg på. 

lillehammeren skrev (På 16.10.2022 den 21.31):

Hva tenkes da om bildet fra hotellsengen, der hovedfokuset ligger i de tynne beina? 🤷🏼‍♀️

Hun har nok gått ned i vekt, og jeg har alltid oppfattet leggene til Kristin som å være slanke. Noen har svært tynne ankler osv. Og beina kan ofte sees tynnere ut iht hvordan man sitter. Thinspo er sykelig, dette er ikke thinspo.

Sharp75! skrev (På 16.10.2022 den 22.58):

Man trenger ikke posere seg tynnere for at det er thinspo 🙄 det er desverre nok med et slik bilde. 

Man trenger det, jo. Thinspo bilder handler ene og alene om kvinner eller menn, som poserer kroppen sin på den måten at bein og knokler stikker ut - og at den kroppsdelen ser svært underernært ut. Thinspo = thinSPIRATION. Man poserer seg som dette for å inspirere andre til å være tynn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (3 timer siden):

Kan man virkelig bli sykemeldt fordi man selv har slitt seg ut ved å jobbe mye? 
Skattebetalerne skal nå betale hans lønn så han får trent, spist sunt og vært mye med sønnen? Javel?

Ganske mange blir sykemeldte pga utbrenthet, hvis man ikke får hentet seg inn og slappet av ved utbrenthet så risikerer man at det aldri går over. Folk har blitt ufør pga utbrenthet, nekter å tro at du er så kunnskapsløs at du ikke vet dette? 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...