Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Jeg tror absolutt ikke at dette var et PR-stunt fra Kristin, det virker som at hun oppriktig ville hjelpe andre.

Noe helt annet enn hva CBE og mann bedrev med når de hadde omvendt julenisse nede i Særp.

  • Liker 25
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at det blir offentlig er jo fordi hun er det. Men det er jo bare positivt å inspirere andre til å hjelpe..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke dette er et PR-stunt fra Kristin sin side. Jeg tror hun genuint er et varmt menneske med gode verdier, som hun helt sikkert har med seg fra barndommen av. Kristin har ei mor som sitter i rullestol f.eks. Jeg mener at jeg har lest henne si noe om at hun vokste opp med alenemor? og evt dårlig råd? Kan det stemme?

  • Liker 20
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skrive under.  på at dette er absolutt ikke noe pr stunt, herlighet for noe tøv.  Hvis dere hadde fulgt henne på instagram så forteller hun at det er noe hun har ville ha gjort i mange år .  

 

 

  • Liker 7
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnys skrev (21 timer siden):

Kristin Gjeldsvik hadde aldri åpnet hjemmet sitt til jul uten at hun tjener på det. Dette er klick bait og god pr! 
hadde aldri gjort det uten at hele Norge vet det 

Hun har ikke tjent noe spesielt  på det.  Bare fått litt sponset mat og drikke. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller aldri åpnet hjemmet mitt til jul uten at jeg hadde tjent møkkmasse penger på det. 

Poenget ditt var? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo klart PR som og ligger bak alle intensjoner hvor influensere må gå ut i some og snakke om det. Hadde vært nok å bare ha annonse på finn og gjennomført det i stillhet. Jeg ble litt skuffet da hun postet på snap "spons/reklame" på maten. Jeg trodde oppriktig hun sto for utgiftene selv. 
 

Men så klart, kjempe bra tiltak og fantastisk å hjelpe så mange. Ser det ofte går igjen hos venner og bekjente og, man må dokumentere det på sosiale medier om man gjør noe godt for en fremmed person. 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det er problem om Kristin tjente penger på juleselskapet? Hadde det vert bedre om hun bare lot være å arrangere, sånn at deltakerene kanskje ikke hadde hatt et fint alternativ?

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

C8H10N4O2 skrev (11 minutter siden):

Er det er problem om Kristin tjente penger på juleselskapet? Hadde det vert bedre om hun bare lot være å arrangere, sånn at deltakerene kanskje ikke hadde hatt et fint alternativ?

Hun tjente ikke noe penger , men hun ble sponset mat og drikke. Grunnen var at det hadde vært altfor mye å stå å lage så mye forskjellig mat til 20 stykker. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun søkte jo aldri spons, hun ble kontaktet av lokale bedrifter som likte initiativet. Så er reglene i SoMe sånn at det må merkes. Å tvile på Kristins intensjoner er så dårlig gjort. Er det en influenser som har troverdighet er det jo henne. 

Jeg hyller initiativet og gjennomføringsevnen. ♥️

  • Liker 37
  • Hjerte 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (42 minutter siden):

Hun søkte jo aldri spons, hun ble kontaktet av lokale bedrifter som likte initiativet. Så er reglene i SoMe sånn at det må merkes. Å tvile på Kristins intensjoner er så dårlig gjort. Er det en influenser som har troverdighet er det jo henne. 

Jeg hyller initiativet og gjennomføringsevnen. ♥️

Enig med deg. Fantastisk gjort av Kristin♥️👏

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (10 timer siden):

Det er jo klart PR som og ligger bak alle intensjoner hvor influensere må gå ut i some og snakke om det. Hadde vært nok å bare ha annonse på finn og gjennomført det i stillhet. Jeg ble litt skuffet da hun postet på snap "spons/reklame" på maten. Jeg trodde oppriktig hun sto for utgiftene selv. 
 

Men så klart, kjempe bra tiltak og fantastisk å hjelpe så mange. Ser det ofte går igjen hos venner og bekjente og, man må dokumentere det på sosiale medier om man gjør noe godt for en fremmed person. 

Dette 🙌

Uten tvil et flott tiltak, men man er temmelig naiv hvis man tror at influensere gjennomfører stunt som dette kun utav sin godhet. Hvis så var, så hadde de, som @Hjertestein sier bare gjort det uten alt medieoppstusset rundt. En kan også argumentere for at man burde droppet å ta i mot spons på f.eks mat, dersom det betyr at lokale restauranter går glipp av inntekter. De er faktisk en bransje i krise.

  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er jo influencer da. Er det ikke da litt av vitsen å vise at hun gjør dette? At det er mulig å arrangere noe sånt på julaften for å glede andre? Vil heller se influencere  påvirke folk til å gjøre noe for andre, men å se dem løpe på tredemølle og filme ungene sine!

  • Liker 30
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (1 time siden):

Dette 🙌

Uten tvil et flott tiltak, men man er temmelig naiv hvis man tror at influensere gjennomfører stunt som dette kun utav sin godhet. Hvis så var, så hadde de, som @Hjertestein sier bare gjort det uten alt medieoppstusset rundt. En kan også argumentere for at man burde droppet å ta i mot spons på f.eks mat, dersom det betyr at lokale restauranter går glipp av inntekter. De er faktisk en bransje i krise.

Dette var ingen pr stunt. Hun gjorde det ikke for penger. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

solietta skrev (1 time siden):

Dette var ingen pr stunt. Hun gjorde det ikke for penger. 

Det kan være pr stunt uten at det genererer rene penger, en oppnår goodwill og sympati = god pr!

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RødeRandi
bettsa skrev (6 timer siden):

Jeg er stor fan av Kristin,  jeg liker henne veldig godt. Fantastisk  initiativ med julemiddagen. 

Jeg er ingen stor fan av henne, men er da raus nok til å se at hun oppriktig vil hjelpe andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forbanna trist at hun ikke kan ønske sønnen velkommen tilbake uten å ha mobilen oppi trynet for å dokumentere det på SoMe. Hva er det med (influenser)foreldre nå for tiden. 

  • Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (1 time siden):

Det er forbanna trist at hun ikke kan ønske sønnen velkommen tilbake uten å ha mobilen oppi trynet for å dokumentere det på SoMe. Hva er det med (influenser)foreldre nå for tiden. 

Alltid noe å klage på 😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...