Populært innlegg Anonym90059005 Skrevet 26. november 2022 Populært innlegg #2621 Del Skrevet 26. november 2022 Ebbeliten skrev (41 minutter siden): Kanskje det er viktig for han å kunne se tilbake på det? Visste ikke at man måtte dele noe med hele verden for å "kunne se tilbake på det". Jeg lagrer ting om mitt barn privat. 52 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariiihøna Skrevet 26. november 2022 #2622 Del Skrevet 26. november 2022 Sparks skrev (11 timer siden): Enig. Har også registrert at det er en gjenganger at han alltid skal dokumentere at han er med sønnen... Enig, syns også eksponeringen av sønnen har tatt av fra for så vidt begge sin side.. men han har vel lagt ut flest videoer etter bruddet. Merkelig å plutselig få trang til å legge ut så mye, de som har vært så opptatt av at de ikke skal eksponere osv… trist å bruke sønnen for likes og sympati fra følgere. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 27. november 2022 #2623 Del Skrevet 27. november 2022 Sparks skrev (17 timer siden): Enig. Har også registrert at det er en gjenganger at han alltid skal dokumentere at han er med sønnen... Det er vel fordi flere mente han ikke var sammen med sønnen, så da skal han vel legge ut bevis da. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 28. november 2022 #2624 Del Skrevet 28. november 2022 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 29. november 2022 #2625 Del Skrevet 29. november 2022 De snakker om å verne barnets privatliv og blablabla, men jeg hadde kjent igjen den gutten på gata ut i fra bilder og stories de selv har lagt ut. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 29. november 2022 #2626 Del Skrevet 29. november 2022 lillehammeren skrev (57 minutter siden): De snakker om å verne barnets privatliv og blablabla, men jeg hadde kjent igjen den gutten på gata ut i fra bilder og stories de selv har lagt ut. Det hadde jeg også. Det lange håret, kroppen, måten han går på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 29. november 2022 #2627 Del Skrevet 29. november 2022 Ikke bare Dennis som legger ut. Mor og farmor er like ille. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 29. november 2022 #2628 Del Skrevet 29. november 2022 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 30. november 2022 #2629 Del Skrevet 30. november 2022 Kristin er kanskje den eneste influenceren jeg faktisk liker, hun er genuin og har alltid vært det. Men må si at denne tråden florerer av rykter og sladder, skikkelig useriøst - folk som prøver å «ta» Kristin (og Dennis) på ting hele tiden. Kan dere heller ikke engasjere dere i noe skikkelig? Forstår liksom ikke hva jeg kan bidra med her inne, når det bare er sladder og piss. Jeg bor i Drammen, og så Kristin og sønnen på butikken forrige lørdag. Hun ser virkelig smashing ut, og det fortjener hun etter vondt brudd og alt. Hun fortjener en ny start, og har forstått at hun jobber knallhardt for seg selv, og alt annet hun gjør for alle andre. Hun er et godt menneske! 28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 30. november 2022 #2630 Del Skrevet 30. november 2022 kraftwerk skrev (1 time siden): Kristin er kanskje den eneste influenceren jeg faktisk liker, hun er genuin og har alltid vært det. Men må si at denne tråden florerer av rykter og sladder, skikkelig useriøst - folk som prøver å «ta» Kristin (og Dennis) på ting hele tiden. Kan dere heller ikke engasjere dere i noe skikkelig? Forstår liksom ikke hva jeg kan bidra med her inne, når det bare er sladder og piss. Jeg bor i Drammen, og så Kristin og sønnen på butikken forrige lørdag. Hun ser virkelig smashing ut, og det fortjener hun etter vondt brudd og alt. Hun fortjener en ny start, og har forstått at hun jobber knallhardt for seg selv, og alt annet hun gjør for alle andre. Hun er et godt menneske! Ja Kristin er veldig godt menneske. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 4. desember 2022 #2631 Del Skrevet 4. desember 2022 Ser ut som Kristin har funnet lykken igjen❤️ 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 4. desember 2022 #2632 Del Skrevet 4. desember 2022 Hun legger iallefall selv opp til rykter og spekulering med det bildet der. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 4. desember 2022 #2633 Del Skrevet 4. desember 2022 Sunfl0wer skrev (35 minutter siden): Ser ut som Kristin har funnet lykken igjen❤️ Ja, så koselig❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 4. desember 2022 #2634 Del Skrevet 4. desember 2022 Spennende!!💓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 5. desember 2022 #2635 Del Skrevet 5. desember 2022 Prøver18 skrev (På 10.11.2022 den 22.01): Synes det er drøyt at de har valgt en løsning hvor barnet må fly annenhver uke omtrent. Wtf stakkars. Hvorfor i all verden skal samværsordning diskuteres her inne. Bruk hodet! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 5. desember 2022 #2636 Del Skrevet 5. desember 2022 Irja skrev (På 11.11.2022 den 21.30): Nei, det er ikke barnet sitt beste å fly annenhver uke mellom mamma og pappa. Det er to voksne som ikke klarer å sette barnets beste foran egne ønsker. Kjipt, men sant. Slutt å diskutere barnet her inne. Skjerpings! Hva vet vel du om hva som er best for andre. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 5. desember 2022 #2637 Del Skrevet 5. desember 2022 Maydis8 skrev (17 minutter siden): Hvorfor i all verden skal samværsordning diskuteres her inne. Bruk hodet! Maydis8 skrev (15 minutter siden): Slutt å diskutere barnet her inne. Skjerpings! Hva vet vel du om hva som er best for andre. Hvorfor tar du opp et tema som har ligget dødt i snart 1 mnd? Skape liv i det igjen? 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 5. desember 2022 #2638 Del Skrevet 5. desember 2022 Sharp75! skrev (54 minutter siden): Hvorfor tar du opp et tema som har ligget dødt i snart 1 mnd? Skape liv i det igjen? Hva er problemet ditt? Gå et annet sted hvis det er så fælt for deg at man ber folk ta seg sammen her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 5. desember 2022 #2639 Del Skrevet 5. desember 2022 Dette nye forholdet kom veldig tidlig. Hvorfor ikke gi Dennis tid på seg til å komme tilbake til Kristin? De hører sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aintnofun Skrevet 5. desember 2022 Populært innlegg #2640 Del Skrevet 5. desember 2022 Centimeteren skrev (2 minutter siden): Dette nye forholdet kom veldig tidlig. Hvorfor ikke gi Dennis tid på seg til å komme tilbake til Kristin? De hører sammen.. Om de hører sammen er jo ikke opp til andre å bestemme.. 68 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå