Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sparks skrev (11 timer siden):

Enig. Har også registrert at det er en gjenganger at han alltid skal dokumentere at han er med sønnen... 

Enig, syns også eksponeringen av sønnen har tatt av fra for så vidt begge sin side.. men han har vel lagt ut flest videoer etter bruddet. Merkelig å plutselig få trang til å legge ut så mye, de som har vært så opptatt av at de ikke skal eksponere osv… trist å bruke sønnen for likes og sympati fra følgere. 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparks skrev (17 timer siden):

Enig. Har også registrert at det er en gjenganger at han alltid skal dokumentere at han er med sønnen... 

Det er vel fordi flere mente han ikke var sammen med sønnen, så da skal han vel legge ut bevis da.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De snakker om å verne barnets privatliv og blablabla, men jeg hadde kjent igjen den gutten på gata ut i fra bilder og stories de selv har lagt ut. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RødeRandi
lillehammeren skrev (57 minutter siden):

De snakker om å verne barnets privatliv og blablabla, men jeg hadde kjent igjen den gutten på gata ut i fra bilder og stories de selv har lagt ut. 

Det hadde jeg også. Det lange håret, kroppen, måten han går på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristin er kanskje den eneste influenceren jeg faktisk liker, hun er genuin og har alltid vært det. Men må si at denne tråden florerer av rykter og sladder, skikkelig useriøst - folk som prøver å «ta» Kristin (og Dennis) på ting hele tiden. Kan dere heller ikke engasjere dere i noe skikkelig? Forstår liksom ikke hva jeg kan bidra med her inne, når det bare er sladder og piss. 

Jeg bor i Drammen, og så Kristin og sønnen på butikken forrige lørdag. Hun ser virkelig smashing ut, og det fortjener hun etter vondt brudd og alt. Hun fortjener en ny start, og har forstått at hun jobber knallhardt for seg selv, og alt annet hun gjør for alle andre. Hun er et godt menneske! 

• Liker 28
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (1 time siden):

Kristin er kanskje den eneste influenceren jeg faktisk liker, hun er genuin og har alltid vært det. Men må si at denne tråden florerer av rykter og sladder, skikkelig useriøst - folk som prøver å «ta» Kristin (og Dennis) på ting hele tiden. Kan dere heller ikke engasjere dere i noe skikkelig? Forstår liksom ikke hva jeg kan bidra med her inne, når det bare er sladder og piss. 

Jeg bor i Drammen, og så Kristin og sønnen på butikken forrige lørdag. Hun ser virkelig smashing ut, og det fortjener hun etter vondt brudd og alt. Hun fortjener en ny start, og har forstått at hun jobber knallhardt for seg selv, og alt annet hun gjør for alle andre. Hun er et godt menneske! 

Ja Kristin er veldig godt menneske.

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (35 minutter siden):

Ser ut som Kristin har funnet lykken igjen❤️

Ja, så koselig❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver18 skrev (På 10.11.2022 den 22.01):

Synes det er drøyt at de har valgt en løsning hvor barnet må fly annenhver uke omtrent. Wtf stakkars. 

Hvorfor i all verden skal samværsordning diskuteres her inne. Bruk hodet! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (På 11.11.2022 den 21.30):

Nei, det er ikke barnet sitt beste å fly annenhver uke mellom mamma og pappa. Det er to voksne som ikke klarer å sette barnets beste foran egne ønsker.

Kjipt, men sant.

Slutt å diskutere barnet her inne. Skjerpings! Hva vet vel du om hva som er best for andre. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maydis8 skrev (17 minutter siden):

Hvorfor i all verden skal samværsordning diskuteres her inne. Bruk hodet! 

Maydis8 skrev (15 minutter siden):

Slutt å diskutere barnet her inne. Skjerpings! Hva vet vel du om hva som er best for andre. 

Hvorfor tar du opp et tema som har ligget dødt i snart 1 mnd? Skape liv i det igjen? 

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (54 minutter siden):

Hvorfor tar du opp et tema som har ligget dødt i snart 1 mnd? Skape liv i det igjen? 

Hva er problemet ditt? Gå et annet sted hvis det er så fælt for deg at man ber folk ta seg sammen her inne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette nye forholdet kom veldig tidlig. Hvorfor ikke gi Dennis tid på seg til å komme tilbake til Kristin? De hører sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...