Gå til innhold

"Pølse med brø på påskeaften? Hvaaa?"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Svartfugl said:

Jeg liker faktisk pølse jeg. Men det kommer helt an på rammene. Ville kanskje tenkt at hun har dårlig råd eller ikke er så god til å lage mat. Folk prioriterer også ulikt. Det som er viktigst for meg, er å ha det hyggelig sammen med andre. 

Jeg hadde tatt det som lathet, man  fint lage noe annet som er like enkelt og like billig.-og som er mye bedre.

Anonymkode: 21be9...0cc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde tatt det som lathet, man  fint lage noe annet som er like enkelt og like billig.-og som er mye bedre.

Anonymkode: 21be9...0cc

Ja, men er det ikke litt dumt å tolke det folk sier og gjør i verste mening? Jeg prøver så godt jeg kan å gjøre det motsatte, selv om det selvfølgelig glipper i tide og utide. Men jeg skjønner hvorfor du oppfatter det slik, altså.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Svartfugl said:

Ja, men er det ikke litt dumt å tolke det folk sier og gjør i verste mening? Jeg prøver så godt jeg kan å gjøre det motsatte, selv om det selvfølgelig glipper i tide og utide. Men jeg skjønner hvorfor du oppfatter det slik, altså.

Det kommer selvsagt i hvilken sammenheng man kjenner folk o-men å servere pølse og lomper på en fest dag er lathet, men nå tror jeg egentlig dette er en trolle tråd, snart for vi vel en tråd om å servere pølser og brød på julaften..

Anonymkode: 21be9...0cc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pølse i brød tilhører barneselskap. Man inviterer ikke voksne på middag påskeaften og serverer det. Og bra folk sier i fra når folk oppfører seg smålig som vert. 

Anonymkode: 1dd40...697

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man serverer ikke pølse i brød når man inviterer folk på påskemiddag. Jeg hadde nok ikke sagt noe om jeg var gjest, men jeg hadde tenkt mitt.

Anonymkode: 403da...ff4

enig

Anonymkode: 93acb...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde faktisk takket nei, tydelig er verten lat og bryr seg ikke om gjestene sine.

Og mangler sosial antenner, Pølser og brød til voksene i selskap? No thanks.

Anonymkode: 21be9...0cc

jepp

Anonymkode: 93acb...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brød og ifjor.

Skjønner han ble sur om han ikke fikk rekesalat til

Anonymkode: d61ef...e8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde tatt det som lathet, man  fint lage noe annet som er like enkelt og like billig.-og som er mye bedre.

Anonymkode: 21be9...0cc

helt enig.

Anonymkode: 93acb...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer selvsagt i hvilken sammenheng man kjenner folk o-men å servere pølse og lomper på en fest dag er lathet, men nå tror jeg egentlig dette er en trolle tråd, snart for vi vel en tråd om å servere pølser og brød på julaften..

Anonymkode: 21be9...0cc

:fnise: Hva med bryllup? Når jeg tenker meg om, så serverte familien seriøst pølser i mottakelsen etter en begravelse, så jeg tror jeg er for miljøskadet til å uttale meg mer om dette.:laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra noen velger å servere fornuftig mat! Jeg kommer gjerne til et slikt måltid i motsetning til alt sølet mange på død og liv skal trumpe i folk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Svartfugl said:

:fnise: Hva med bryllup? Når jeg tenker meg om, så serverte familien seriøst pølser i mottakelsen etter en begravelse, så jeg tror jeg er for miljøskadet til å uttale meg mer om dette.:laugh:

Ja, lathet.

Anonymkode: 21be9...0cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Husholdning1 said:

Bra noen velger å servere fornuftig mat! Jeg kommer gjerne til et slikt måltid i motsetning til alt sølet mange på død og liv skal trumpe i folk.

Helt enig, neste selskap blir på Mcdonalds ;):P

Anonymkode: 21be9...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate så mange dumme tråder som dukker opp når det er ferie på gang. God påske!

Anonymkode: dcb50...bbe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Fy flate så mange dumme tråder som dukker opp når det er ferie på gang. God påske!

Anonymkode: dcb50...bbe

 

Just now, AnonymBruker said:

Fy flate så mange dumme tråder som dukker opp når det er ferie på gang. God påske!

Anonymkode: dcb50...bbe

God påske :)

Anonymkode: 21be9...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fy flate så mange dumme tråder som dukker opp når det er ferie på gang. God påske!

Anonymkode: dcb50...bbe

Hvaaa? :jolie:  Takk :) God påske :sol:

Anonymkode: cf75e...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppvokst med pinnekjøtt på påskeaften:) 

Hvis man inviterer til middag på påskeaften så bør man servere skikkelig middag. Ev gi beskjed om at man serverer pølse i brød...

Anonymkode: b2eba...f94

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, lathet.

Anonymkode: 21be9...0cc

Og helt ærlig gniet, da inviterer man færre eller utsetter bryllupet til man har bedre råd.

Lapkaus, smørbrød, taco allt annet er mye bedre enn pølser, og like lett og like billig.

Anonymkode: 21be9...0cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er oppvokst med pinnekjøtt på påskeaften:) 

Hvis man inviterer til middag på påskeaften så bør man servere skikkelig middag. Ev gi beskjed om at man serverer pølse i brød...

Anonymkode: b2eba...f94

enig.

Anonymkode: 21be9...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fy flate så mange dumme tråder som dukker opp når det er ferie på gang. God påske!

Anonymkode: dcb50...bbe

Neimen, er det noen som har savnet PåskeFerieSkribenten? :)  Jag ær fortfarande sjuukmeldt ock kanndærfor skiva hun mucket som helst på Kåge :)

Anonymkode: cf75e...641

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hur mycket

(Min hovud mår inte bra :sukk: )

Anonymkode: cf75e...641

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neimen, er det noen som har savnet PåskeFerieSkribenten? :)  Jag ær fortfarande sjuukmeldt ock kanndærfor skiva hun mucket som helst på Kåge :)

Anonymkode: cf75e...641

Godt jeg er innlagt på psykiatrisk. Går inn i stua og snakker fornuft der istedet.

Anonymkode: dcb50...bbe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...