Gå til innhold

Bruke penger på tantebarn? Eller på deg selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette må være en av de rareste trådene jeg har lest. TS vil gjøre noe hyggelig for tantebarna sine, og blir beskrevet som psyko. Er folk i denne tråden av typen som mener man er pedo om man drar på Tusenfryd uten barn også? Det har jeg nemlig lest i en annen tråd. 

Anonymkode: 230ff...76a

Takk 🙂 jeg hadde forventet meg både for og imot her, men makan til noen av de som har besvart i denne tråden så mister jeg faktisk munn og mæle.. takk for at du skrev, det satte jeg pris på 🙂 TS 

Anonymkode: 26150...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå for en supertante! Gjett om jeg hadde blitt glad om mine søsken hadde gjort noe sånt. Enig ang seng at det er vel lurt at den også kan brukes til andre overnattingsgjester. Men for et hjerte du har. Rørende 💜

Som en liten digresjon kan jeg supplere med at da vi som små besøkte bestemor  hadde hun en egen eske med diverse leker. Den esken var stor stas å ta fram, for det var jo helt andre leker enn det vi var vant til. Den følelsen husker jeg ennå, flere tiår etterpå.

Anonymkode: d0d94...5aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åå for en supertante! Gjett om jeg hadde blitt glad om mine søsken hadde gjort noe sånt. Enig ang seng at det er vel lurt at den også kan brukes til andre overnattingsgjester. Men for et hjerte du har. Rørende 💜

Som en liten digresjon kan jeg supplere med at da vi som små besøkte bestemor  hadde hun en egen eske med diverse leker. Den esken var stor stas å ta fram, for det var jo helt andre leker enn det vi var vant til. Den følelsen husker jeg ennå, flere tiår etterpå.

Anonymkode: d0d94...5aa

Tusen ❤️Lig takk for så gode ord 😘 de tar jeg med meg i ❤️ TS 

Anonymkode: 26150...737

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innred rommet som et vanlig gjesterom. Mine tantebarn ender uannsett opp i min seng iløpet av natten. 

Eller så trenger du ikke så mange leker. Ta deg en tur på bruktbutikk der finner du billige småleker. Ellers er det veldig greit å ha fargeblyanter/tusjer, kanskje vannmaling og noen perler. 

Anonymkode: 2ee64...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke vite når barna er klare for overnatting uten foreldre, så barnesenger kan bli lite eller ikke brukt. Jeg tror noen her syns hele planen virker snodig fordi du har et litt rar vinkling: du må altså prioritere "penger på deg selv eller til seng til barna", og det virker ikke som du har hatt dem på overnatting, det er snakk om overnatting, det virker som du ikke har snakket med foreldrene i det hele tatt om dette? Nå er kanskje en toåring for liten uansett, det varierer veldig. 

Samtlige syns jo imidlertid et gjesterom der tantebarna er hjertelig velkomne er er god idé, så det er ikke det. 

Anonymkode: da64b...12e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...