Gå til innhold

Guttemamma 2018


Gakkepus

Anbefalte innlegg

26+0 

Dagen i dag har ikke vært bedre. Litt regn i går  ble til storm idag. Jeg går utifra at både jeg og mannen hadde litt vi måtte lette på. Det som er så greit med oss er at vi fort lar ting være. Ingen vonde følelser bare kjærleik 😏🔥

Men nå skal vi muntre oss opp litt med sjokoladeis. 🍦

 

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, Gakkepus skrev:

26+0 

Dagen i dag har ikke vært bedre. Litt regn i går  ble til storm idag. Jeg går utifra at både jeg og mannen hadde litt vi måtte lette på. Det som er så greit med oss er at vi fort lar ting være. Ingen vonde følelser bare kjærleik 😏🔥

Men nå skal vi muntre oss opp litt med sjokoladeis. 🍦

 

Sjokoladeis høres bra ut. Av og til trenger man en skikkelig storm. Lufta etter en storm er jo ofte helt fantastisk, spesielt om det har vært lummert en stund ;)

Og 26+0, da kan du jo søke om foreldrepenger, så det er jo en liten milepæl. Eller må man være i uke 27+0  for å søke? Husker ikke :klo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27+0 

91 dager igjen 

67,1 %

Plutselig  27+0, og II trimester går mot slutten! Det er helt utrolig at neste uke er jeg 28 uker på vei! Jeg venter spent, utålmodig og bittelitt lei 😅

 

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkepus! Jeg vet ikke hvorfor, men jeg mistet dagboken din underveis. Nå er du jo kjempelangt på vei! Snart tredje trimester :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, lille_frosk said:

Gakkepus! Jeg vet ikke hvorfor, men jeg mistet dagboken din underveis. Nå er du jo kjempelangt på vei! Snart tredje trimester :nigo:

Hyggelig å se deg igjen! :duskedame: 

Ja, tiden flyr fort i godt lag, er det ikke det man sier? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her nærmer det seg 3. trimester med stormskritt! Håper at alt går fint med deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, sullå said:

Oi, her nærmer det seg 3. trimester med stormskritt! Håper at alt går fint med deg. :klemmer:

Ja, bare noen dager igjen. 😊 alt går fint, takk. 😘 Jeg har bare ikke vært så aktiv pga varmen. 😅 skal ha UL neste uke, håper på noen flotte 4D bilder...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

I dag er jeg 28 uker på vei! Ønsker 3 trimester velkommen. 

Formen er greit. Bortsett fra stikk,  strekk, kvalme og dårlig matlyst. Gutten min er veldig aktiv, spesielt om nettene (holder meg gjerne våken allerede) og i morgen finner vi ut hvor mye han veier. 🤔😏 

 

 

20180621_075301.jpg

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste trimester! Hurra! :) Syns du nettopp fikk positiv test, men sånn er det vel når man følger andres graviditeter 😄

Du ser fantastisk ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Aryamili said:

Siste trimester! Hurra! :) Syns du nettopp fikk positiv test, men sånn er det vel når man følger andres graviditeter 😄

Du ser fantastisk ut!

Leste gjennom denne  dagboken og den gamle dagboken og jeg må si at det virkelig føles sånn. 🤭  

Tusen takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/14/2018 at 11:14 AM, Gakkepus said:

14(13+5) 

184 dager igjen

34.3% 

96 dager om gravid. 

:nordvesta:

29 (28+0) 

85 dager igjen. 

70 %

196 dager som gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, plastfolien said:

Fantastisk! Blir spennende å se hvor mye han veier :nigo:

Tipper han veier godt over en kg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin mage! Så gøy med 3. trimester! 💓Har du funnet ut av hvor mye han veier? 

Kjenner til hvordan det er med en aktiv guttunge som holder mamman våken om natta! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 hours ago, sullå said:

Fin mage! Så gøy med 3. trimester! 💓Har du funnet ut av hvor mye han veier? 

Kjenner til hvordan det er med en aktiv guttunge som holder mamman våken om natta! :)

Takk! 😊

Vi fant ut igår hvor mye han veier. Legen sa at han må følge med på vekten de neste ukene. Gutten min veier 1,070 i uke 28+0. Han sa at alt er i orden, og jeg behøver ikke å bekymre meg, men det er litt vanskelig når man stadig leser på forum om DE store barna allerede i uke 27.. 

Mannen min er 2 m høy og slank, og legen sa at gutten vår er lang og slank.. la oss håpe han legger på seg nok de neste ukene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gakkepus skrev:

Takk! 😊

Vi fant ut igår hvor mye han veier. Legen sa at han må følge med på vekten de neste ukene. Gutten min veier 1,070 i uke 28+0. Han sa at alt er i orden, og jeg behøver ikke å bekymre meg, men det er litt vanskelig når man stadig leser på forum om DE store barna allerede i uke 27.. 

Mannen min er 2 m høy og slank, og legen sa at gutten vår er lang og slank.. la oss håpe han legger på seg nok de neste ukene. 

Jeg synes ikke det høres galt ut, i forhold til uke? Ikke mange grammene unna det som listes opp i linken under i alle fall :) Godt å bli fulgt opp altså, man skal ikke tøyse med vekstavvik, men det var jo heldigvis ikke langt unna «mål» :)

https://www.babyverden.no/gravid/uke-for-uke/28-uker/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, lille_frosk said:

Jeg synes ikke det høres galt ut, i forhold til uke? Ikke mange grammene unna det som listes opp i linken under i alle fall :) Godt å bli fulgt opp altså, man skal ikke tøyse med vekstavvik, men det var jo heldigvis ikke langt unna «mål» :)

https://www.babyverden.no/gravid/uke-for-uke/28-uker/

Takk for linken! Den er til stor hjelp. Det var jo virkelig ikke langt unna mål, nei. Legen sa jo at alt er i orden, men så måtte jeg bruke Google, da 🙄. Typisk meg. Alle barn er jo ikke like, og jeg kan ikke forvente at han veier 1,3 nå bare fordi jeg leste om det på nettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som opplever at symptomer fra første trimester kommer tilbake i tredje trimester? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...