Gå til innhold

Guttemamma 2018


Gakkepus

Anbefalte innlegg

23 hours ago, Rosmerta said:

Jeg har flytta ut av mine vanlige bukser, og elsker gravidbuksene mine ❤️ Jeg har ikke så mye mage ennå, men nok til at de vanlige buksene var for stramme.

Så fiiin mage du har!!!

Helt fantastisk! Nå har jeg brukt min 3 dager på rad og blir litt stressa nå som den skal i vaskemaskin 😂.

Takk, kjære deg! Den vokser og jeg venter bare på at den skal bli større 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18(17+0) 

De siste dagene har vært hektiske. Vi skal bytte bil. Den nye bilen har fått en ripe og nå må det fikses.

Mannen min har reist, og det er første gang på over ett år at jeg faktisk sover alene. Hele situasjonen har blusset opp følelser, redsel og unødvendig bekymring, og jeg som trodde at stormen med hormoner hadde gitt seg litt 😁👋. Puttet et stort bryllupsbilde i mannens jakkelomme i tilfellet han glemmer hvordan jeg ser ut.

Han kommer tilbake på søndag. 🙄

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gakkepus skrev:

Helt fantastisk! Nå har jeg brukt min 3 dager på rad og blir litt stressa nå som den skal i vaskemaskin 😂.

Takk, kjære deg! Den vokser og jeg venter bare på at den skal bli større 🤩

Et hett tips er å sjekke ut finn, evt. bare kjøpe flere på H&M da :-) Det er så koselig når magen begynner å synes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gakkepus skrev:

18(17+0) 

De siste dagene har vært hektiske. Vi skal bytte bil. Den nye bilen har fått en ripe og nå må det fikses.

Mannen min har reist, og det er første gang på over ett år at jeg faktisk sover alene. Hele situasjonen har blusset opp følelser, redsel og unødvendig bekymring, og jeg som trodde at stormen med hormoner hadde gitt seg litt 😁👋. Puttet et stort bryllupsbilde i mannens jakkelomme i tilfellet han glemmer hvordan jeg ser ut.

Han kommer tilbake på søndag. 🙄

Hoho, godt det ikke bare er meg som er "litt" hormonell :-D Her går det i berg- og dalbaner, og mannen mener jeg er en smule klengete (jeg tror han har rett, og jeg tror det er instinkter/hormoner som slår til), så høres ut som at vi er litt i samme båt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Rosmerta said:

Hoho, godt det ikke bare er meg som er "litt" hormonell :-D Her går det i berg- og dalbaner, og mannen mener jeg er en smule klengete (jeg tror han har rett, og jeg tror det er instinkter/hormoner som slår til), så høres ut som at vi er litt i samme båt ;-)

Er litt (veldig klengete selv). :fnise: og ikke minst veldig hormonell, så ja, vi er nok garantert i samme båt. Mannen min er bare tålmodig, og jeg ser at han tar min oppførsel med en klype salt, men i går var jeg helt fra meg. Gråt og sippet fordi han skulle reise, og jeg var jo så utrolig lei meg! :fnise: Bare 161 dager igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Rosmerta said:

Et hett tips er å sjekke ut finn, evt. bare kjøpe flere på H&M da :-) Det er så koselig når magen begynner å synes!

Tar meg turen på mandag! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Gakkepus skrev:

Er litt (veldig klengete selv). :fnise: og ikke minst veldig hormonell, så ja, vi er nok garantert i samme båt. Mannen min er bare tålmodig, og jeg ser at han tar min oppførsel med en klype salt, men i går var jeg helt fra meg. Gråt og sippet fordi han skulle reise, og jeg var jo så utrolig lei meg! :fnise: Bare 161 dager igjen..

Haha, du aner ikke hvor godt det er å lese det her - det høres akkurat ut som om det kunne vært hjemme hos meg :-D Heldigvis har jeg også en veldig tålmodig mann som tar meg med en klype salt og en god porsjon latter <3 Håper det ikke blir altfor leit med mannen borte (du får benke deg med godis og TV så lenge) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Rosmerta said:

Haha, du aner ikke hvor godt det er å lese det her - det høres akkurat ut som om det kunne vært hjemme hos meg :-D Heldigvis har jeg også en veldig tålmodig mann som tar meg med en klype salt og en god porsjon latter <3 Håper det ikke blir altfor leit med mannen borte (du får benke deg med godis og TV så lenge) <3

:fnise: 

Godis har det blitt og snart blir det popcorn :grine:Det er egentlig helt greit å være hjemme alene, jeg vet virkelig ikke hva som gikk av meg i går :fnise:

Det er flott mannen din er tålmodig og, det letter litt på trykket. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvordan man kan bli på grunn av hormonene! Bra at det føles greit å være hjemme alene, og han er jo plutselig hjemme igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sullå said:

Rart hvordan man kan bli på grunn av hormonene! Bra at det føles greit å være hjemme alene, og han er jo plutselig hjemme igjen :)

Det er veldig rart, og der og da føles det ut som om verden raser litt. :fnise:

Ja, plutselig er han det! :)  og jeg unner han den turen selv om jeg er litt misunnelig...skulle gjerne tatt meg en øl eller to! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første to ordentlige spark kjente jeg igår. Jeg er mer oppmerksom på alt som foregår i magen min, og det er en helt fantastisk følelse. Det føles mer virkelig nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med spark allerede! Jeg tar meg selv i å være veldig observant på det som skjer i magen, men regner egentlig ikke med å kjenne noe helt ennå. Gleder meg! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå spark :hjerte: Det må være helt magisk! Kan tenke meg det føles mer virkelig da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Plutselig var det søndag! 🙄 Mannen min kommer hjem - endelig. Det føltes jo overhode ikke som en evighet. 🤔 bare litt drama mama 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gakkepus skrev:

Plutselig var det søndag! 🙄 Mannen min kommer hjem - endelig. Det føltes jo overhode ikke som en evighet. 🤔 bare litt drama mama 

Se det - du overlevde!! :nori: Og veldig stas med spark i magen også <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Rosmerta said:

Se det - du overlevde!! :nori: Og veldig stas med spark i magen også <3

Gjorde det, vettu! :fnise:

Ja, det er veldig stas. :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...