Gå til innhold

Guttemamma 2018


Gakkepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 minutter siden, blomst12 said:

Du er høygravid når du har 40 dager igjen!:):) og fint navn 👌👌

Oi! Det er jo snart! 💪 

Takk, blomst. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, tweet said:

Så fint navn 😍 Har du snap forresten? 😁 

Takk! 😁 ja, det har jeg, vettu!

Gakkepus 🤭😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå kjempefint navn!! Det vil jeg gjerne at vår lille skal hete også, men samboeren er dessverre ikke enig. Så hadde jeg vært alene om navnevalg hadde vi hatt samme navn på guttene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så snodig! Nikolai er et av mine favoritt-guttenavn! "Dessverre" har en av våre søstre en kjæreste med det navnet, en kommende onkel, så av den grunn har vi ikke navnet på lista. Tenk om vi og @plastfolien hadde brukt samme navn, da :ler2: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/3/2018 at 11:21 AM, plastfolien said:

Ååå kjempefint navn!! Det vil jeg gjerne at vår lille skal hete også, men samboeren er dessverre ikke enig. Så hadde jeg vært alene om navnevalg hadde vi hatt samme navn på guttene! 

Takk! 😊 hadde jeg vært alene om navnevalg hadde jeg valgt et annet. Jeg syns det navnet et kjempefint, men jeg hadde egentlig et annet i tankene. Men, forhold krever kompromiss 😅

On 8/5/2018 at 10:32 AM, sullå said:

Nei, så snodig! Nikolai er et av mine favoritt-guttenavn! "Dessverre" har en av våre søstre en kjæreste med det navnet, en kommende onkel, så av den grunn har vi ikke navnet på lista. Tenk om vi og @plastfolien hadde brukt samme navn, da :ler2: 

 

Det hadde vært noe. Nikolai-klubben 😅

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 dager igjen. 

 

Jordmor sa igår at hun mistenker fødsel i uke 38... vi får se. 🤔

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Aryamili said:

Oiii ikke lenge igjen nå! Husker godt da jeg leste om den positive testen din :)

Ja, ikke sant? Husker jeg leste om din positive og! Tiden flyr veldig fort når man ser på det fra det perspektivet. Helt utrolig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, Kaiaermeg said:

Så spennende! 😍

Begynner å bli! 😊 er vel nå jeg begynner å stresse litt...veldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gakkepus skrev:

Begynner å bli! 😊 er vel nå jeg begynner å stresse litt...veldig. 

Knyttet til fødsel, du tenker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/10/2018 at 6:59 AM, Kaiaermeg said:

Knyttet til fødsel, du tenker? :)

Alt. Aner ikke hvordan jeg skal forberede meg til alt 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 dager igjen. 

Jeg er hoven, lei og frustrert. Jeg savner jobben min - jeg savner alt. 

Gutten i magen er aktiv både natt og dag. 29 dager er ingenting i forhold til 280 dager, men det er de siste dagene man som regel sliter mest. Vil bare bli ferdig og endelig møte leieboeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du slipper overtid! Forstår godt du er lei :hjerte: Å gå hjemme i lengden er ikke noe særlig.. Føler du alt er klart til lillegutt kommer? Driver du med håndarbeid? Kanskje det kan få tiden til å gå 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Aryamili said:

Håper du slipper overtid! Forstår godt du er lei :hjerte: Å gå hjemme i lengden er ikke noe særlig.. Føler du alt er klart til lillegutt kommer? Driver du med håndarbeid? Kanskje det kan få tiden til å gå 😅

Dét (!) Håper jeg og! Takk for forståelsen 💙 

Alt er klart, men jeg føler meg overhodet ikke klar. De siste dagene har jeg følt meg helt merkelig. Jeg innser jo nå at livet blir snudd opp ned. Det i seg selv setter tanker i spinn.  

Ja, jeg stikker faktisk! Syns det er utrolig gøy, og holder på å strikke teppe for øyeblikket. Fantastisk tidsfordriv! 

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt et veldig fint svangerskap, uten særlige plager, så jeg er ikke lei ennå av den grunn. Men jeg tenker også mye på konsekvensene av å få en baby i hus! En ny sjef i livet vårt! Det å bli mamma er noe jeg ønsker meg mer enn noe annet, og det kommer til å bli sååå fint, men jeg synes det er topp at han (forhåpentligvis) har to måneder igjen i magehuset før han entrer denne verden!

Forstår godt at du begynner å bli lei av selve graviditeten, da. Blir spennende å se om jordmor har rett, og at det blir fødsel allerede i uke 38. Hvorfor tror hun det? Jeg håper i alle fall at du slipper overtid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...