Gå til innhold

Samboeren min har fått seg ei på si


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 7.3.2018 den 17.07, AnonymBruker skrev:

Her er det bare en ting å gjøre; Hive han på hue og rævva ut, så får han bo hos moren sin sånn som han tydeligvis drømmer om. 

Og kvinnene plusser som gale som vanlig...

Nei du kan selvsagt ikke kaste han ut av hans eget hus. Og du kan heller ikke fjerne hans unger fra han.

Anonymkode: 42fc5...d4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er utrolig feig. Og ærlig talt vet jeg ikke om han i det hele tatt vet hva han driver med og hva han vil. 

Han legger hele ansvaret over på meg. Jeg må velge om jeg vil kaste han ut eller ikke. Da blir det jeg som avsluttet dette forholdet og gav han velsignelse til å gå til hun nye. Hvis de i det hele tatt blir sammen. Det er ikke sikkert det heller. Hvis det ikke funker med henne så blir han sikkert boende siden han ikke er utro lenger.  Men jeg vet jo ikke om jeg fremdeles stoler på han etter dette sviket. 

Anonymkode: 19519...51e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er utrolig feig. Og ærlig talt vet jeg ikke om han i det hele tatt vet hva han driver med og hva han vil. 

Han legger hele ansvaret over på meg. Jeg må velge om jeg vil kaste han ut eller ikke. Da blir det jeg som avsluttet dette forholdet og gav han velsignelse til å gå til hun nye. Hvis de i det hele tatt blir sammen. Det er ikke sikkert det heller. Hvis det ikke funker med henne så blir han sikkert boende siden han ikke er utro lenger.  Men jeg vet jo ikke om jeg fremdeles stoler på han etter dette sviket. 

Anonymkode: 19519...51e

Ansvaret er hans og han har alt brutt tillitten dere i mellom. Er faktisk bare å si at siden han har valgt å forelske seg og tilbringe tid med en annen dame så har han med det valgt å avslutte deres forhold. 

Tror han virkelig at det er ditt valg og avslutte nkår han alt har gjort det? Eller mener han det er greit å ha to damer og at du har så lite selvrespekt at du vil godta det? 

Be han pakke en sekk å dra og at du vil kontakte familevernkontoret for å drøfte hvordan samvær skal være.

Anonymkode: 3311b...48a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg vet jo ikke om jeg fremdeles stoler på han etter dette sviket. 

Anonymkode: 19519...51e

Hvis det stemmer, så er du så naiv at det er forståelig at han faller for andre. Ta deg sammen! Se virkeligheten i øynene!

Anonymkode: 04b55...6ce

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Og kvinnene plusser som gale som vanlig...

Nei du kan selvsagt ikke kaste han ut av hans eget hus. Og du kan heller ikke fjerne hans unger fra han.

Anonymkode: 42fc5...d4c

De leier tydeligvis så det er ikke "hans eget hus". Selvfølgelig kan hun kaste ham ut hvis hun vil. Eller hva er forslaget ditt?

Anonymkode: 2f722...2fa

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir rett og slett flau når jeg leser dine svar her TS. Du virker jo så tafatt? 

Anonymkode: 0fdbe...a69

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir rett og slett flau når jeg leser dine svar her TS. Du virker jo så tafatt? 

Anonymkode: 0fdbe...a69

Nå må du gi deg .

Akkurat som ikke hun har nok å tenke på så skal du lire av deg hva du syns om henne.

Og i tillegg så skriver du som anonym  :angry:

Nei, vet du hva.  Det er vanskelig nok for denne damen som ståa er nå , hun tenker på både seg selv og barna og hva fremtiden vil bringe.

Alle som har gjennomgått ett brudd med barn vet at alle saker er forskjellige, vonde og vanskelige.

Da trenger vi ikke sånne troll som deg som lirer av deg dritt  om at du blir flau over hva hun skriver.

Har du ikke noe hjelpende eller oppløftende å si, så skroll deg videre til en annen sak!   

 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det stemmer, så er du så naiv at det er forståelig at han faller for andre. Ta deg sammen! Se virkeligheten i øynene!

Anonymkode: 04b55...6ce

Jeg er ikke naiv. Hele denne situasjonen er helt absurd, jeg fikk vite det for bare 6 dager siden. 

Skal bruke helgen på å finne ut av hva jeg skal gjøre videre. Det er mye å tenke på og ta hensyn til når jeg ikke har så høy inntekt, to barn som krever sitt og mye mer. Men det er riktig at han som har driti seg ut skal flytte ut, han kan bo hos moren sin (og helt sikkert hos hun nye hvis hun fremdeles vil ha han.) Skulle bare ønske at han skjønte hva han hadde gjort. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De leier tydeligvis så det er ikke "hans eget hus". Selvfølgelig kan hun kaste ham ut hvis hun vil. Eller hva er forslaget ditt?

Anonymkode: 2f722...2fa

Joda, er det noen som skal ut så er det han.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir rett og slett flau når jeg leser dine svar her TS. Du virker jo så tafatt? 

Anonymkode: 0fdbe...a69

Jeg er ikke tafatt. 

13 minutter siden, Englejenta skrev:

Nå må du gi deg .

Akkurat som ikke hun har nok å tenke på så skal du lire av deg hva du syns om henne.

Og i tillegg så skriver du som anonym  :angry:

Nei, vet du hva.  Det er vanskelig nok for denne damen som ståa er nå , hun tenker på både seg selv og barna og hva fremtiden vil bringe.

Alle som har gjennomgått ett brudd med barn vet at alle saker er forskjellige, vonde og vanskelige.

Da trenger vi ikke sånne troll som deg som lirer av deg dritt  om at du blir flau over hva hun skriver.

Har du ikke noe hjelpende eller oppløftende å si, så skroll deg videre til en annen sak!   

 

Takk for støtten :)

Anonymkode: 19519...51e

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, hvis mannen min hadde kommet hjem og sagt han er utro og forelsket i en annen, men at han akter å bo hjemme med meg og barna mens han fortsetter forholdet, hadde jeg nok begynt å le! Det er det man kaller frekkere enn flatlusa! Mannen har jo ingenting å tape på dette, så det er ikke rart han prøver seg. Men jeg tror nok at jeg hadde påpekt at han burde tenkt på det før han var utro med en annen at den slags gjerne fører til skilsmisse og to hjem for ungene....

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare så utrolig skuffa, sint, såret og føler meg så utrolig sveket av en som jeg har levd sammen med og har barn med. Jeg trodde at han elsket meg og at det var oss to for alltid. 

Anonymkode: 19519...51e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare så utrolig skuffa, sint, såret og føler meg så utrolig sveket av en som jeg har levd sammen med og har barn med. Jeg trodde at han elsket meg og at det var oss to for alltid. 

Anonymkode: 19519...51e

Skjønner jeg godt :hug:

Anonymkode: 1beeb...d77

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er ordentlig tøff så bare reiser du. Ikke si hvor lenge du blir borte, ikke tilrettelegg for ham, bare dra. Så kan han se hvor spennende det er å balansere nytt forhold med barn og hverdag. 

Anonymkode: 04454...4f6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo nesten ut som at han har kjapt fortalt henne om deg og barna før evt du fikk sjansen til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sa han om forholdet til hun nye mtp fremtiden? Vil han fortsette å møte henne eller gjøre det slutt? Det er jo ganske relevant for deg å vite når han sier at han vil fortsette å bo sammen. Tenker han å bo med deg mens han fortsetter å være sammen med henne?

Anonymkode: 12d47...b67

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du er ordentlig tøff så bare reiser du. Ikke si hvor lenge du blir borte, ikke tilrettelegg for ham, bare dra. Så kan han se hvor spennende det er å balansere nytt forhold med barn og hverdag. 

Anonymkode: 04454...4f6

Skulle ønske jeg turte det. Men jeg er glad i barna mine og vil ikke la dette gå utover dem. 

Anonymkode: 19519...51e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du er ordentlig tøff så bare reiser du. Ikke si hvor lenge du blir borte, ikke tilrettelegg for ham, bare dra. Så kan han se hvor spennende det er å balansere nytt forhold med barn og hverdag. 

Anonymkode: 04454...4f6

Det er et veldig dårlig råd.

Hvis TS gjør det risikerer hun å komme hjem igjen, for å se at eksen og den nye dama har hovedomsorgen for barna. Dessuten risikerer hun å ødelegge forholdet til barna, de vil oppleve det slik at mamma reiste bort og sviktet dem.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dra bort i helga og tenk over ting. Finner du ut at dette kan du ikke leve midt oppi, så tar du fri fra jobb på mandag, pakker kofferten hans og kjører den til moren. Sender han en melding om at han har midlertidig bosted der, ringer familievernkontoret og bestiller time. Dette kjøper deg tid og pusterom, og alvoret blir mer boksavelig for han. Han må ta seg sammen og tenke på at dere er fire stykk som blir berørt av livskrisen hans - det er på tide han våkner opp, og tar ansvar for handlingene sine.

Anonymkode: bbbe7...1f0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa han da? Ville han fortette med denne dama, og fortsatt være med deg/bo med deg? Hva var liksm planen hans? Angret han ikke? 

1. Om du skal fortette forholdet: Skriv kontrakt på utroskap (populært for tiden) Om han er utro igjen, så skylder han deg erstatningssum på noen mill, og du får rett på alt av felleseie.

2. Om du velger å avslutte, få han til å forstå hva han har gjort. Han skal flytte ut, han får fikse sitt eget liv. Har dere felles venner, ødelegg han, og fortell hvor slem han har vært mot deg og barna, og ødelagt familien til fordel for sædutløsning

Anonymkode: 11012...83b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det er så mange slemme menn der ute, som ødelegger kvinner :( Og ikke minst gjør at døtre får masse issues med menn pga utroskap. Ikke rart psykiatrien har lange ventelister... Er bare å holde seg unna menn! Lykke til ts, ikke ta drittsekken tilbake. 

Anonymkode: 916dd...254

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han mener seriøst at han skal bo med deg, mens han fortsetter å møte elskerinnen? Dette må du for all del ikke finne deg i !

Ta og si rett ut at han får flytte hjem til moren sin og finne seg et eget sted å bo etterhvert, for dette skal ikke gå ut over deg og ungene, at han er utro!

Ikke bli hos han pga barna, da vil du få det dårlig pga du vet at han er forelsket i ei annen kvinne! Og barna merker den ekle stemningen i huset. 

Hiv han ut og la han ordne opp i dritten sin. Og hvorfor bli hos en som likevel ikke løfter en tøddel for forsøke å ordne opp. Han unnskylder seg ikke engang og han forsøker ikke å vinne deg tilbake engang?

Han bare sier rett ut at han er forelsket i en annen. Huff nei, tror du vet innerst inne at dette er galskap. Ikke la han få i pose og sekk. Dette må få konsekvenser.

Du klarer deg alene, selv om det blir mindre å rutte med. Dette går bra, mange som har barn sammen går fra hverandre. Ikke finn deg i dette, da du fortjener ikke å ha det sånn.

:hug:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...