Gå til innhold

Synes dere det er sexy/fint med trange bukser på damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter
1 time siden, kristineg skrev:

Hvorfor synes du det? Jeans som er høye i livet kan vel være sexy?

Nope. Da virker det som rumpa er dobbelt så lang. Blir dradd og avlang. Også ser overkroppen alt for kort ut. Nei takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, HarryDotter skrev:

Nope. Da virker det som rumpa er dobbelt så lang. Blir dradd og avlang. Også ser overkroppen alt for kort ut. Nei takk

Det synes ikke jeg. Jeg synes rumpa mi ser helt fin ut når jeg går meg high waist. Det er jo viktig med ei kort topp til for at det skal se bra ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, kristineg said:

Det synes ikke jeg. Jeg synes rumpa mi ser helt fin ut når jeg går meg high waist. Det er jo viktig med ei kort topp til for at det skal se bra ut.

 

34 minutter siden, kristineg said:

Men det er jo veldig viktig at man drar buksa godt opp slik at du ikke får saggerumpe.

Helt enig, er det gjort rett og den er skikkelig trang, er det veldig fint og sexy

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2018 den 16.20, AnonymBruker skrev:

Og da evt bare dersom de er slank eller er det uansett str?

Anonymkode: d29d9...f3c

tror de fleste menn syns kvinner med bra rumpe passer trange bukser. Bra rumpe er trent rumpe som i squat booty eller deilig rund form på den. slank eller litt fett på skinka er bra. men ikke overvektig

hilsen mann 29 som digger damer med squat ass i treningstights

Anonymkode: c146e...573

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

tror de fleste menn syns kvinner med bra rumpe passer trange bukser. Bra rumpe er trent rumpe som i squat booty eller deilig rund form på den. slank eller litt fett på skinka er bra. men ikke overvektig

hilsen mann 29 som digger damer med squat ass i treningstights

Anonymkode: c146e...573

Alle kvinne rumper er finere i trange bukser enn uten

Anonymkode: ccdc4...0fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Familytree
3 timer siden, kristineg skrev:

LOL Da ga det mening :) Alt vi går med er vel ikke akkurat sexy.

Jeg er enig, men de kan få det til å se sexy ut😊 Er det sant? 
 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Jeg er enig, men de kan få det til å se sexy ut😊 Er det sant? 
 
 

Belive you me denne sluten kan få hva som helst til å se sexy ut så lenge hun drar det opp i ræven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
4 minutter siden, kristineg skrev:

Belive you me denne sluten kan få hva som helst til å se sexy ut så lenge hun drar det opp i ræven!

Dette? 

il_794xN.1559157805_t0ck.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, HarryDotter skrev:

Trange bukser er sexy! Fremhever formen. Men jeans som er høye i livet er grusomme, uansett hvor stram stumpen er. Stramme bukser som er korte i lovet...ja takk!

Absolutt ikke enig. Stramme bukser er flott, men de må være høye i livet. Jo høyere jo bedre, nesten. Bukser som er lave i livet er ikke pent på noen etter min mening. Led meg gjennom den perioden rundt år 2000 da alle jentene gikk med lave bukser og synlig string :(

Liker ikke vide bukser, med unntak av snekkerbukser. Det er sexy av en eller annen grunn ;) (trange snekkerbukser er derimot ikke pent)

Anonymkode: d8d71...8e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, kristineg skrev:

Hva med ei slank jente som presser seg inn i jeans som er 2 nummer for små?

Nydeligste..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2018 den 16.20, AnonymBruker skrev:

Og da evt bare dersom de er slank eller er det uansett str?

Anonymkode: d29d9...f3c

Det er sinnsykt deilig på damer UANSETT størrelse.

Anonymkode: b39ad...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for kommentar til moderering. Tilbakemeldinger tas på Pm eller på Ris og ros. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/25/2019 at 8:23 PM, AnonymBruker said:

Det er sinnsykt deilig på damer UANSETT størrelse.

Anonymkode: b39ad...d6f

Enig! Helst så trange at de sliter med å sitte

Anonymkode: ccdc4...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sexy med trange busker som fremhever fasongen uansett størrelse. Vide og store bukser får jo henne til å se enda større ut mener jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FemaleFuryFancies
På 25.8.2019 den 2.39, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker bare trange bukser, men det er IKKE for å se bra ut. Jeg hater for store bukser eller joggebukser. Enten snur de seg i skrittet, vrir seg, krøller seg, setter seg fast, henger seg opp i ting, ja... altså, for meg er det meste med vide bukser feil. For all del, det er kjempefint! Men jeg klarer bare ikke å ha det på. Jo trangere jo bedre. Alt sitter på plass, ingen ting deiser eller disser... deilig! 

Anonymkode: f6d68...044

"Jo trangere jo bedre", skriver du. Betyr det at buksene aldri kan bli for trange?

Endret av FemaleFuryFancies
Poenget forsvant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg skal bytte ut alle pølseskinnsbuksene mine når jeg har råd. Vil ikke flashe figuren min lenger, verken med hud eller stoff. Har forstått at det ikke er fint, og ser veldig billig og horete ut.

Anonymkode: 570e8...0d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FemaleFuryFancies
På 1.9.2019 den 15.29, AnonymBruker skrev:

Enig! Helst så trange at de sliter med å sitte

Anonymkode: ccdc4...0fc

Så trange at sømmene i skrittet med tiden kvernes i stykker og henger og slenger under midten. Dét er sexy. Snakket med ei for mange år siden som fortalte at jeansene hennes (hun hatet forøvrig stretch) var så trange at det tok henne en halvtime å få dem på. Noen ganger måtte hun tøye dem i to dager for overhodet å komme inn i dem. Og her forleden fortalte en svensk dame at hun måtte ligge og bruke 7 minutter. Hos henne røk sømmene i skrittet etter en måned. Det hørtes vel drøyt ut, men hun vet vel sjøl hva hun prater om:) Sexy er det åkkesom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...