Gå til innhold

Synes dere det er sexy/fint med trange bukser på damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest FemaleFuryFancies
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg skal bytte ut alle pølseskinnsbuksene mine når jeg har råd. Vil ikke flashe figuren min lenger, verken med hud eller stoff. Har forstått at det ikke er fint, og ser veldig billig og horete ut.

Anonymkode: 570e8...0d4

Egentlig er det litt trist vi er så opptatt av hva andre mener. Ikke lett å unngå, men på den annen side er det paradoksalt at vi til tross for å hevde at vi er individualister, og at individualismen står høyt i samfunnet vårt, så har flokkmentaliteten likevel et ganske så godt tak på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 hours ago, FemaleFuryFancies said:

Så trange at sømmene i skrittet med tiden kvernes i stykker og henger og slenger under midten. Dét er sexy. Snakket med ei for mange år siden som fortalte at jeansene hennes (hun hatet forøvrig stretch) var så trange at det tok henne en halvtime å få dem på. Noen ganger måtte hun tøye dem i to dager for overhodet å komme inn i dem. Og her forleden fortalte en svensk dame at hun måtte ligge og bruke 7 minutter. Hos henne røk sømmene i skrittet etter en måned. Det hørtes vel drøyt ut, men hun vet vel sjøl hva hun prater om:) Sexy er det åkkesom.

Drømmedamer du snakker om der😍

Anonymkode: ccdc4...0fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trange bukser er greit nok det,men kvinner er absolutt mest tiltrekkende i et knelangt skjørt, vi gutta liker å se litt bein:-)

Anonymkode: 6edcf...47c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2018 den 17.30, AnonymBruker skrev:

Komfortabel i? Da hadde du valgt ei løs joggebukse som og ikke ei  tvangstrøye av ei bukse:fnise: Har prøvd slim fit buske med stretch, og syntes det var helt grusomt, så mange ganger tenkt på hvordan kvinner får puste i de klærne de går i. Er jo ikke fordi de er behagelig å gå i. Se på skoene dere bruker også, må jo ta kurs i gå teknikk for å kunne komme seg fra bilen og inn på kjøpesentret🙈 Dere vil se bra ut, det er det hele klesindustrien til kvinner vet.

Anonymkode: 964db...51b

Hvem er dere? Og hvem er du? Du har prøvd tettsittende bukse, men du likte det ikke. Hvis du bruker ordene "kvinner" og "dere", er du mann da? I så fall kan jeg kanskje forstå at du ikke liker tettsittende bukser pga ekstra utstyr der nede.

Ellers trenger ikke tettsittende bukser å være ubehagelige å gå med. Gina tricot sine er jo bukser jeg vil kalle behagelige. Nå synes jeg vanlige bukser er ubehagelig å gå med. Og joggebukse går man ikke ute med, det er "slækkebukser". 

Anonymkode: 6f4f6...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

trange bukser er greit nok det,men kvinner er absolutt mest tiltrekkende i et knelangt skjørt, vi gutta liker å se litt bein:-)

Anonymkode: 6edcf...47c

Snakk for deg selv ikke for alle menn😜

Anonymkode: ccdc4...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
På 25.8.2019 den 13.29, HarryDotter skrev:

Nope. Da virker det som rumpa er dobbelt så lang. Blir dradd og avlang. Også ser overkroppen alt for kort ut. Nei takk

Veldig enig i denne beskrivelsen av bukser som er høye i livet. Den moten må være en protestaksjon mot alt som er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Forumhei
På 25.8.2019 den 2.26, AnonymBruker skrev:

Alltid tynn/slank penest? 

Anonymkode: d29d9...f3c

Om man er tyn elle forme på riktige steder ja! Om ikke ser det helt jævlig ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at kvinner syns trange klær er deilig å behagelig å ha på seg. Jeg får helt angst av trange bukser. Føler som jeg har på ei tvangstrøye. Det mest behagelige å ha på seg er helt klart ei vid stor joggebukse. 

Anonymkode: 964db...51b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke at kvinner syns trange klær er deilig å behagelig å ha på seg. Jeg får helt angst av trange bukser. Føler som jeg har på ei tvangstrøye. Det mest behagelige å ha på seg er helt klart ei vid stor joggebukse. 

Anonymkode: 964db...51b

Jeg liker å ha på jeans og andre bukser som sitter godt, men liker selvsagt ikke at det er pinetrangt, er en fordel å kunne puste samtidig. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke at kvinner syns trange klær er deilig å behagelig å ha på seg. Jeg får helt angst av trange bukser. Føler som jeg har på ei tvangstrøye. Det mest behagelige å ha på seg er helt klart ei vid stor joggebukse. 

Anonymkode: 964db...51b

Antar du er mann. Det er forskjell på menn og kvinner.

Anonymkode: 64481...7b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke at kvinner syns trange klær er deilig å behagelig å ha på seg. Jeg får helt angst av trange bukser. Føler som jeg har på ei tvangstrøye. Det mest behagelige å ha på seg er helt klart ei vid stor joggebukse. 

Anonymkode: 964db...51b

Mann her, og har det motsatt. Skinny jeans (med stretch) og løpetights er da ekstremt mye mer komfortabelt enn slaskete joggebokser og vide jeans. Joggebukse går jeg aldri i offentlig, kun som arbeidsbukse hjemme (har et par gamle som må slites ut, blir ikke kjøpt inn noen flere). 

Anonymkode: d8d71...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, SardintrollReturns said:

Jeg liker å ha på jeans og andre bukser som sitter godt, men liker selvsagt ikke at det er pinetrangt, er en fordel å kunne puste samtidig. ;) 

Pusting er oppskrytt😜

Anonymkode: ccdc4...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pusting er oppskrytt😜

Anonymkode: ccdc4...0fc

Jaja, bare tull. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

På 5.9.2019 den 7.14, Forumhei skrev:

Om man er tyn elle forme på riktige steder ja! Om ikke ser det helt jævlig ut..

Ja ei tynn jente i trange jeans er det fineste jeg ser. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2019 den 15.29, AnonymBruker skrev:

Enig! Helst så trange at de sliter med å sitte

Anonymkode: ccdc4...0fc

Ja så de kan få sopp i underlivet og indre organer blir malplassert. 

 

Deilig. 

 

Anonymkode: 9a386...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ja så de kan få sopp i underlivet og indre organer blir malplassert. 

 

Deilig. 

 

Anonymkode: 9a386...864

?

Anonymkode: ccdc4...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2018 den 17.21, AnonymBruker skrev:

Er ikke fint hvis hun er veldig stor og alt tyter ut hvis du skjønner. Men ellers kan det være fint. Damer går jo ikke akkurat i trange bukser og stramme kjoler fordi de syns det er behagelig. De vil bjuda på å få oppmerksomhet.

Anonymkode: 964db...51b

Hææ?? 
Hahahahaha!! Uvitende person alert! Sos!! Sos!!

Finnes sykt mange bukser som ser stramme ut på, men som ikke er stramme, men føles som strømpebukser. Alt avhenger hvilken type bukser det er. Jeg elsker HM sine jeggins og treggins, de ser stramme ut, men gud så behagelige de, ofte merker man ikke at man har dem på ei gang om du kjøper riktig type. Om jeg så skulle kjøpt ei bukse med low waist og knepping foran, ja da hadde jeg blitt pint for de buksene der er ikke gode over flere timer. 

Ellers er det mange sykt fine trange kjoler i elastisk materiale som er myke og deilige, samtidig som de klemmer kroppen.

Så før du kommer med slike idiotiske utsagn så burde du virkelig skaffe deg informasjon. 

Og de fleste bruker jo klær ssom de selv synes er fine uten anke om hva andre vil synes.

Anonymkode: d2ed1...3dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er sexy ja, men kjenner det delig ut at det strammer, er det derfor eller er det for at det er sexy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å gå med det, men har ikke klart å finne noe annet.

Anonymkode: 570e8...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...