Gå til innhold

Synes dere det er sexy/fint med trange bukser på damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og da evt bare dersom de er slank eller er det uansett str?

Anonymkode: d29d9...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint uansett størrelse!! Synes det er trist at mange skal skjule rumpa og lårene sine.

Endret av isw
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, isw skrev:

Fint uansett størrelse!! Synes det er trist at mange skal skjule rumpa og lårene sine.

enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, isw skrev:

Fint uansett størrelse!! Synes det er trist at mange skal skjule rumpa og lårene sine.

Enig her og...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På slike spørsmål må man vel svare helt subjektivt. Jeg synes det er veldig flott, men da helst på større jenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 90 kg og hadde ikke sett ut i måneskinn i løs/vid bukse 

 

trangt ftw

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke fint hvis hun er veldig stor og alt tyter ut hvis du skjønner. Men ellers kan det være fint. Damer går jo ikke akkurat i trange bukser og stramme kjoler fordi de syns det er behagelig. De vil bjuda på å få oppmerksomhet.

Anonymkode: 964db...51b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke fint hvis hun er veldig stor og alt tyter ut hvis du skjønner. Men ellers kan det være fint. Damer går jo ikke akkurat i trange bukser og stramme kjoler fordi de syns det er behagelig. De vil bjuda på å få oppmerksomhet.

Anonymkode: 964db...51b

Haha hæ? Damer går i tettsittende bukser fordi de vil ha oppmerksomhet? Dummeste jeg har hørt.

Jeg går alltid i stramme bukser (er forresten veldig slank) fordi det er det jeg føler meg mest komfortabel i. Ikke fordi jeg vil ha oppmerksomhet :klo:

Anonymkode: 7f120...446

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke fint hvis hun er veldig stor og alt tyter ut hvis du skjønner. Men ellers kan det være fint. Damer går jo ikke akkurat i trange bukser og stramme kjoler fordi de syns det er behagelig. De vil bjuda på å få oppmerksomhet.

Anonymkode: 964db...51b

Nå snakker vel du for deg selv, og ikke alle andre? Om du ikke synes det er fint, så kan noen andre synes det. Og om noen går i trange bukser fordi de liker det eller for å vise seg fram er vel også individuelt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha hæ? Damer går i tettsittende bukser fordi de vil ha oppmerksomhet? Dummeste jeg har hørt.

Jeg går alltid i stramme bukser (er forresten veldig slank) fordi det er det jeg føler meg mest komfortabel i. Ikke fordi jeg vil ha oppmerksomhet :klo:

Anonymkode: 7f120...446

Komfortabel i? Da hadde du valgt ei løs joggebukse som og ikke ei  tvangstrøye av ei bukse:fnise: Har prøvd slim fit buske med stretch, og syntes det var helt grusomt, så mange ganger tenkt på hvordan kvinner får puste i de klærne de går i. Er jo ikke fordi de er behagelig å gå i. Se på skoene dere bruker også, må jo ta kurs i gå teknikk for å kunne komme seg fra bilen og inn på kjøpesentret🙈 Dere vil se bra ut, det er det hele klesindustrien til kvinner vet.

Anonymkode: 964db...51b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en plass mellom lubben og tjukk (165 cm og 80 kilo). Og jeg syns trange bukser på meg er ganske fint. Men det kommer an på hvilket stoff buksen er også, jeg er ikke fin i veldig tynne bukser for jeg har cellulitter på lår og rumpe.

Syns alle skal kle seg i det de føler seg fin i. For de som liker slanke og trente damer, så får sikkert synet av meg i trange klær de til å grøsse av avsky. Men jeg kler meg for meg selv, ikke for alle andre 😉

Anonymkode: b79b7...4b4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Komfortabel i? Da hadde du valgt ei løs joggebukse som og ikke ei  tvangstrøye av ei bukse:fnise: Har prøvd slim fit buske med stretch, og syntes det var helt grusomt, så mange ganger tenkt på hvordan kvinner får puste i de klærne de går i. Er jo ikke fordi de er behagelig å gå i. Se på skoene dere bruker også, må jo ta kurs i gå teknikk for å kunne komme seg fra bilen og inn på kjøpesentret🙈 Dere vil se bra ut, det er det hele klesindustrien til kvinner vet.

Anonymkode: 964db...51b

Da er vi nok bare forskjellige, for jeg føler meg desidert mest komfortabel i tettsittende bukser. Bruker det derfor dagen lang, hele uken uansett om jeg er hjemme alene eller ikke ;) Joggebukser er jeg ikke noe glad i. Jeg bruker for øvrig sneakers, og lite høyhelte sko.

Anonymkode: 7f120...446

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en plass mellom lubben og tjukk (165 cm og 80 kilo). Og jeg syns trange bukser på meg er ganske fint. Men det kommer an på hvilket stoff buksen er også, jeg er ikke fin i veldig tynne bukser for jeg har cellulitter på lår og rumpe.

Syns alle skal kle seg i det de føler seg fin i. For de som liker slanke og trente damer, så får sikkert synet av meg i trange klær de til å grøsse av avsky. Men jeg kler meg for meg selv, ikke for alle andre 😉

Anonymkode: b79b7...4b4

Bra du er ærlig på at du vil se fin ut. Er jo det kvinner kler seg opp for oppnå. Få komplimenter av både damer og menn. Da blir de glade da.:nordvesta: Men klager ikke jeg på at damer liker å vise seg frem, men rett skal være rett:fnise:

Anonymkode: 964db...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da er vi nok bare forskjellige, for jeg føler meg desidert mest komfortabel i tettsittende bukser. Bruker det derfor dagen lang, hele uken uansett om jeg er hjemme alene eller ikke ;) Joggebukser er jeg ikke noe glad i. Jeg bruker for øvrig sneakers, og lite høyhelte sko.

Anonymkode: 7f120...446

Liker at damene bruker det jeg. Men alt kvinner går i er jo laget for å gi oppmerksomhet, mens gutter er mere nøytralt kledd. Er vel noe med at kvinnen er den forførende part og mannen skal like det han ser. Klesindustrien vet hva som skal til.:P

Anonymkode: 964db...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det er fint på dem som kler det. Riktig buksestil er viktig. Selv hater jeg å gå i trange bukser, da skal det være mye stretch. Har mage, rumpe og lår som krever noe som "holder det på plass" og trange bukser som magen henger utfor og blir skvist gjør bare vondt. Foretrekker myke tights og andre mer vennlige typer bukser. Hadde jeg vært slank og hatt flatere mage hadde jeg nok brukt det mer. Kunne sikkert sett grei ut i et par, men magen ødelegger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke fint hvis hun er veldig stor og alt tyter ut hvis du skjønner. Men ellers kan det være fint. Damer går jo ikke akkurat i trange bukser og stramme kjoler fordi de syns det er behagelig. De vil bjuda på å få oppmerksomhet.

Anonymkode: 964db...51b

Eh nei.

Jeg går alltid i skinny jeans og jeg synes det er behagelig å gå med. På trening går jeg også med tights fordi det er behagelig. Joggebukser og andre løse bukser synes jeg ofte er ubehagelige fordi jeg ikke synes de ikke sitter skikkelig. Generelt er tettsittende klær mer behagelige synes jeg, men det kommer helt an på stoff, sømmer osv.

Og hvis man velger rett størrelse så er ikke tettsittende bukser ubehagelige. Mange av dem har stretch også, så finnes ikke ubehagelige da :)

At det ser bra ut også er jo en bonus.

Men jeg er en av dem som synes det mer er behagelig å gå med bh enn uten, og det er ikke fordi jeg har store pupper.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, TinyBean skrev:

Syns det er fint på dem som kler det. Riktig buksestil er viktig. Selv hater jeg å gå i trange bukser, da skal det være mye stretch. Har mage, rumpe og lår som krever noe som "holder det på plass" og trange bukser som magen henger utfor og blir skvist gjør bare vondt. Foretrekker myke tights og andre mer vennlige typer bukser. Hadde jeg vært slank og hatt flatere mage hadde jeg nok brukt det mer. Kunne sikkert sett grei ut i et par, men magen ødelegger.

Åh? Har litt mage jeg også. Velger bukser med høyt liv. Da holder de flesket på plass :) Bukser med lavt liv presser alt oppover, så det unngår jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra du er ærlig på at du vil se fin ut. Er jo det kvinner kler seg opp for oppnå. Få komplimenter av både damer og menn. Da blir de glade da.:nordvesta: Men klager ikke jeg på at damer liker å vise seg frem, men rett skal være rett:fnise:

Anonymkode: 964db...51b

Snakk om å tyde ett innlegg til å passe til egen mening/tolkning. Men jeg skrev faktisk at jeg kler meg i det jeg føler meg fin i, og at jeg ikke bryr meg om de fleste deler min mening.

Det er ett pluss om andre syns jeg ser ordentlig og presentabel ut. Og jeg må innrømme at jeg liker at mannen min liker det han ser, men det er ikke nødvendig. Jeg trenger ikke komplimenter fra andre. Så lenge jeg føler meg vel og fin i det jeg har på meg, så trenger jeg ikke bekreftelse fra andre.

Men når det er sagt, så liker de aller fleste, uavhengig av kjønn, å kle seg i klær de liker og føler seg fin i. Men de aller fleste ønsker også å kle seg i noe som oppfattes som ett akseptabelt antrekk fra samfunnet. Hadde vi ikke brydd oss, så hadde vi ikke hatt kleskoder som både menn og kvinner opprettholder.

 

 

Anonymkode: b79b7...4b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...