Gå til innhold

Synes dere det er sexy/fint med trange bukser på damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om å tyde ett innlegg til å passe til egen mening/tolkning. Men jeg skrev faktisk at jeg kler meg i det jeg føler meg fin i, og at jeg ikke bryr meg om de fleste deler min mening.

Det er ett pluss om andre syns jeg ser ordentlig og presentabel ut. Og jeg må innrømme at jeg liker at mannen min liker det han ser, men det er ikke nødvendig. Jeg trenger ikke komplimenter fra andre. Så lenge jeg føler meg vel og fin i det jeg har på meg, så trenger jeg ikke bekreftelse fra andre.

Men når det er sagt, så liker de aller fleste, uavhengig av kjønn, å kle seg i klær de liker og føler seg fin i. Men de aller fleste ønsker også å kle seg i noe som oppfattes som ett akseptabelt antrekk fra samfunnet. Hadde vi ikke brydd oss, så hadde vi ikke hatt kleskoder som både menn og kvinner opprettholder.

 

 

Anonymkode: b79b7...4b4

Det jeg egentlig ville frem til er at mennesker er "slaver" for samfunnet de vokser opp i. Vi er slaver for merker, enten det er biler, elektronikk, klær og sminke osv. Hele samfunnet er bygd opp til å følge strømmen. Syns personlig det er trist. Skulle ønske flere var som Lars Monsen. En "særing" ut ifra hva mennesker i dag følger. Driter i sosiale medier, går i praktigste klær. Driter i om han ikke har dusjet. Er ikke flere av dere lei av at alle følger de samme trendene, kjøper de samme klærne, ikke vil stikke seg ut i mengden? Elsker folk som er orginale typer som driter i hva andre mener. Ikke kler seg i det som forventes, eller har samme meninger som de i vennegjengen osv. Bare å tenke litt på det. Vi blir så påvirket av alt som media spyr ut med. Det blir nesten sånn at man ikke tenker over det engang fordi vi tror det er det som er rett.

 

Skjønner greia med at alle vil føle seg vel og bli akseptert, men skulle ønske flere ga faen å gjorde som de ville. Jeg heier på de som ikke følger strømmen😊

Anonymkode: 964db...51b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Åh? Har litt mage jeg også. Velger bukser med høyt liv. Da holder de flesket på plass :) Bukser med lavt liv presser alt oppover, så det unngår jeg.

Velger også som regel mager med høyt liv, er det med lavt som irriterer og som jeg som regel finner. Men de med høyt liv kan bli litt trange og, da er det ikke komfortabelt å sitte, mest på grunn av at knappen graver seg inn i flesket :fnise: Mulig jeg må finne større størrelser eller krympe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også nesten bare i tettsittende bukser. Det er behagelig, holder flesket på plass, og trenger ikke føles som no tvangstrøye så lenge stoffet føles bra. Kjøpte meg noen såkalte "relaxed boyfriend" jeans for en stund siden, men det var ikke mye relaxed for min del ass, stoffet var hardt og jævlig, og hver gang jeg skulle bøye meg kjentes det ut som alle innvollene skulle presses ut. Såh... Jeg tror stoffet er greia her. Tettsittende, solid stoff, men med behagelig stretch er tingen. 

Anonymkode: 20d95...ee6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om slengbukser? Jeg synes personlig jeg ser mye bedre ut i slengbukser enn bukser som klamrer seg til anklene, og går heller i skjørt enn å gå i inntilsttende bukser fra livet og ned. Buksene det er snakk om er trange ned til kneet. Jeg synes jeg ser mye slankere ut i slike bukser enn inntilsittende bukser, men vet ikke hva menn tenker om saken?

http://www.onestyleatatime.com/2015/10/skinny-vs-flared-jeans.html

Anonymkode: ae1b3...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er vi nok bare forskjellige, for jeg føler meg desidert mest komfortabel i tettsittende bukser. Bruker det derfor dagen lang, hele uken uansett om jeg er hjemme alene eller ikke ;) Joggebukser er jeg ikke noe glad i. Jeg bruker for øvrig sneakers, og lite høyhelte sko.

Anonymkode: 7f120...446

Herlig, digger det:)

Anonymkode: 35336...59d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Elaine Marley skrev:

Eh nei.

Jeg går alltid i skinny jeans og jeg synes det er behagelig å gå med. På trening går jeg også med tights fordi det er behagelig. Joggebukser og andre løse bukser synes jeg ofte er ubehagelige fordi jeg ikke synes de ikke sitter skikkelig. Generelt er tettsittende klær mer behagelige synes jeg, men det kommer helt an på stoff, sømmer osv.

Og hvis man velger rett størrelse så er ikke tettsittende bukser ubehagelige. Mange av dem har stretch også, så finnes ikke ubehagelige da :)

At det ser bra ut også er jo en bonus.

Men jeg er en av dem som synes det mer er behagelig å gå med bh enn uten, og det er ikke fordi jeg har store pupper.

Jeg er også en som liker å gå med bh bedre enn uten! Eller har ikke noe problemer med å gå uten heller, men liker følelsen av å holde de på plass og har aldri synes det har vært noe ubehagelig, jeg kjøper bh i riktige størrelser og riktig snitt for meg.

Når det kommer til stramme jenas, det finnes behagelige stramme jeans og det finnes ubehagelige stramme jeans. Slike stive jenas som bare sitter på deg uten å bevege seg med deg er helt forferdelige, men en ordentlig jeans skm virkelig sitter på og selv når man setter seg ned holder den seg helt på plass er faktisk veldig behagelig å ha på seg ognhindrer ikke bevegelse (innenfor normalen) i det hele tatt. 

Jeg kler meg så klart i klær jeg synes jeg ser fin ut i og er komfortabel med da, jeg liker å ta meg godt ut. Men det er ikke det samme som å kle seg sexy for å få oppmerksomhet, oppmerksomhet bryr jeg meg ikke om, trenger ikke oppmerksomhet fra mer enn en fyr ;) 

(var egentlig bare første avsnitt som var til deg Elaine Marley)

Anonymkode: a6316...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går heller med tettsittende jeans, en slappe bukser. Føler jeg ser enda større ut i "posete" klær.
:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like fornøyelig å lese om damer som kler seg for sin egen del og komfort.

Det gjør vel alle? eller, egentlig praktisk talt ingen, helt ærlig...

 

(Hilsen mann som er ganske sikker på at han i hvert fall har litt rett :))

Anonymkode: 50d2c...db2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri tenkt på at trange bukser er sexy?! er det mer sexy enn medium-korte skjørt? kan for så vidt skjønne rumpa blir fin i tettsittende bukser da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og da evt bare dersom de er slank eller er det uansett str?

Anonymkode: d29d9...f3c

Baggy er bedre!

Anonymkode: 386dc...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissG

Jeg går bare i trange bukser. Helst jeans. Og tights på trening selvsagt. Stretch bukser er ikke ubehagelig å gå i. Men jeg har noen 501 bukser som mangler helt stretch. De er utrolig vanskelig å få på og er kanskje ikke behagelig å ha på. Men jeg synes de er fin på meg. Jeg synes helt klart jeg ser bedre ut i trange jeans enn baggy bukser. Og jeg kan innrømme at jeg kan kjøpe ei bukse litt for trang fordi jeg vil se bra ut og ha litt oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alltid like fornøyelig å lese om damer som kler seg for sin egen del og komfort.

Det gjør vel alle? eller, egentlig praktisk talt ingen, helt ærlig...

 

(Hilsen mann som er ganske sikker på at han i hvert fall har litt rett :))

Anonymkode: 50d2c...db2

Selvsagt kler man seg for egen del og komfort. Jeg kler meg i klær jeg synes er fine og som jeg synes ser bra ut på min kropp.

At man også bryr seg om hva andre synes er ikke så rart. Det er allikevel en viss forskjell på det og påstanden om at damer kler seg kun for å se sexy ut for menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights er dritdigg på damer, har en liten greie for det... Og selv om man har noen kilo for mye blir rompa veldig fin, jeg titter på alle damer med tights. Og dessuten er det veldig spennende å se om man kan skimte noe undertøy gjennom.... :)

 

Anonymkode: 71340...abe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, KrissG skrev:

Jeg går bare i trange bukser. Helst jeans. Og tights på trening selvsagt. Stretch bukser er ikke ubehagelig å gå i. Men jeg har noen 501 bukser som mangler helt stretch. De er utrolig vanskelig å få på og er kanskje ikke behagelig å ha på. Men jeg synes de er fin på meg. Jeg synes helt klart jeg ser bedre ut i trange jeans enn baggy bukser. Og jeg kan innrømme at jeg kan kjøpe ei bukse litt for trang fordi jeg vil se bra ut og ha litt oppmerksomhet.

Kul stil du har  😊

Anonymkode: 35336...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissG
On 3/6/2018 at 11:50 PM, AnonymBruker said:

Kul stil du har  😊

Anonymkode: 35336...59d

Takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2018 den 17.21, AnonymBruker skrev:

Er ikke fint hvis hun er veldig stor og alt tyter ut hvis du skjønner. Men ellers kan det være fint. Damer går jo ikke akkurat i trange bukser og stramme kjoler fordi de syns det er behagelig. De vil bjuda på å få oppmerksomhet.

Anonymkode: 964db...51b

Hvorfor skriver du anonymt, tør du ikke stå for det du skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker best bukser som er veldig trange og helst uten stretch, selv om de er litt ubehagelige så føler mer vell og finere i det

Anonymkode: ccdc4...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trange bukser er kjempefint på damer med fin figur, enten de har idealvekt eller noen kilo for mye. Om de ikke har fin figur, altså rund rumpe, smalere midje, osv. er det dessverre ikke like fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trange jeans er superhot på alle damer uansett størrelse og fasong:)

 

Anonymkode: ccdc4...0fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er sexy i både løst og trangt, så lenge de er tydelig selvsikre i valget sitt av klær

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...