Gå til innhold

«Det glade hjem» aka «Det glade vanvidd»


FruenFraHavet

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ingenting. Gjør hun dette kun for å provosere? Er hun ikke helt riktig skrudd sammen? Eller tror hun virkelig at det er greit å kopiere andre HELE tiden? :klo: jeg fatter det bare ikke liksom. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hu får dratt den samma pynten rundt i huset a, går kun i hvite blomster og glasslykter. Noe så trist

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Jeg tror det kun er hos dem jeg har sett juletre uten lys. Men de har svære klokker med lapp på, hvite englevingefjær - det er da noe. 

Endret av Macimba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jennybella skrev:

Hu får dratt den samma pynten rundt i huset a, går kun i hvite blomster og glasslykter. Noe så trist

Jeg har ei venninne som trodde at instagramprofilen til Glade hjem var holdt konsekvent i svart-hvitt. Vi var i et juleselskap og kom i snakk om bloggere, interiør, instagram osv og da påsto hun at Glade hjem kun la ut svart-hvite bilder. Jeg protesterte og da måtte vi inn å se og jeg skjønner godt hvorfor hun trodde det. Mer fargeløst interiør og bilder skal man lete lenge etter. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Veslefrikk skrev:

Jeg har ei venninne som trodde at instagramprofilen til Glade hjem var holdt konsekvent i svart-hvitt. Vi var i et juleselskap og kom i snakk om bloggere, interiør, instagram osv og da påsto hun at Glade hjem kun la ut svart-hvite bilder. Jeg protesterte og da måtte vi inn å se og jeg skjønner godt hvorfor hun trodde det. Mer fargeløst interiør og bilder skal man lete lenge etter. 

Ja er de samme bildene som blir gjentatt og gjentatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har hun funnet arbeidsantrekk som gjør at dagene flyr avsted. Antrekk hun følger ungene til barnehage og skole da eller 😂, hun jobber da ikke. Hva tenker du med når du legger ut et sånt innlegg, alle vet hun er hjemme. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og har så ufattelig mye å gjøre i dag da hun ikke fikk gjort husarbeid i helgen 🙄 travelt å ikke vere i jobb!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Hallo1234 skrev:

Og har så ufattelig mye å gjøre i dag da hun ikke fikk gjort husarbeid i helgen 🙄 travelt å ikke vere i jobb!

Jobber hun ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Hallo1234 skrev:

Og har så ufattelig mye å gjøre i dag da hun ikke fikk gjort husarbeid i helgen 🙄 travelt å ikke vere i jobb!

Men hun vasket jo ned huset rett etter nyttår...Travelt å dandere vaser rundt om i huset. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Jennybella skrev:

Nå har hun funnet arbeidsantrekk som gjør at dagene flyr avsted. Antrekk hun følger ungene til barnehage og skole da eller 😂, hun jobber da ikke. Hva tenker du med når du legger ut et sånt innlegg, alle vet hun er hjemme. 

Går dagene fortere med riktig antrekk?????   🤪

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Gladidagogså skrev:

Går dagene fortere med riktig antrekk?????   🤪

Ja for henne så gjør det nok det😂😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8.1.2019 den 17.09, Gladidagogså skrev:

Går dagene fortere med riktig antrekk?????   🤪

 

På 8.1.2019 den 17.09, Gladidagogså skrev:

Går dagene fortere med riktig antrekk?????   🤪

Hun trener heller ikke, så da er det ikke akkurat troverdig med "annonse" om riktig treningstøy...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er slik at Ine C ikke har en jobb, så tenker jeg det er flott at hun har en interesse, i dette tilfellet bloggen. Det er alltid godt å ha noe å drive med. Hun er opptatt av og ha det fint og ryddig rundt seg. 

At ting blir flyttet litt rundt i huset, eller at vi ikke ser alltid stor variasjon av bilder plager da ingen? Og er derfor ikke noe å gjøre narr av  Mener nå jeg da. 

Kopieringen av innlegg er problematisk da, det er veldig kritikkverdig. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Zenhouse skrev:

Hvis det er slik at Ine C ikke har en jobb, så tenker jeg det er flott at hun har en interesse, i dette tilfellet bloggen. Det er alltid godt å ha noe å drive med. Hun er opptatt av og ha det fint og ryddig rundt seg. 

At ting blir flyttet litt rundt i huset, eller at vi ikke ser alltid stor variasjon av bilder plager da ingen? Og er derfor ikke noe å gjøre narr av  Mener nå jeg da. 

Kopieringen av innlegg er problematisk da, det er veldig kritikkverdig. 

Hun må gjerne flytte rundt på ting, men da må hun slutte å leke at hun er en stor blogger. Hun legger jo ut de samme tingene flere ganger, skal du henge med må du jo vise litt kreativitet, noe hun ikke har. Hun kopierer jo alt hun gjør .

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte er det en grunn for alt. For at man ikke jobber, for at man kopierer, for at man ikke slutter med det selv om man har blitt konfrontert gang på gang og tydeligvis ikke føler seg dum likevel. Barna ser sjeldent, heldigvis. Kun hvis de har vært ute eller vært sammen med Bestemor. Er vel en grunn for alt. Det meste av trafikken til denne bloggen kommer vel herfra. Noe burde bare ties i hjel.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...