Gå til innhold

«Det glade hjem» aka «Det glade vanvidd»


FruenFraHavet

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Ukreativbruker skrev:

Herregud altså! Bildene i det siste innlegget på bloggen hennes er fra Martes innlegg der hun takker for fine ord og kommentarer mtp kopieringen Ine driver med. 

Hun er fader så frekk og eier ikke skam i livet. Når hun ikke en gang kan skrive personlige innlegg til verken mann eller barn og må kopiere andres personlige tekster da er det gale,,,

Ja det er så tragisk, jeg sa i fra til Marte når jeg så det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Jennybella skrev:

Ja det er så tragisk, jeg sa i fra til Marte når jeg så det.

Så bra at du gjorde det!! Hun burde bli stoppet en gang for alle! Blir helt matt av den dama der

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ingen av dere som tenker at denne bloggen kan være ment som humor/satire med stikk mot de overfladiske bloggerne?

Og at hun synes det er kjempemorsomt at nesten ingen skjønner det?

For det er det eneste som gir noe slags logikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, solmåneogstjerner skrev:

Men er det ingen av dere som tenker at denne bloggen kan være ment som humor/satire med stikk mot de overfladiske bloggerne?

Og at hun synes det er kjempemorsomt at nesten ingen skjønner det?

For det er det eneste som gir noe slags logikk. 

Ehh... nei dessverre! Den er ikke ment som humor eller satire. Tanken er god, men dessverre så er det nok ikke sånn. Da hadde hun ikke kopiert innlegg om syke barn f.eks. 

Endret av Veslefrikk
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, solmåneogstjerner skrev:

Men er det ingen av dere som tenker at denne bloggen kan være ment som humor/satire med stikk mot de overfladiske bloggerne?

Og at hun synes det er kjempemorsomt at nesten ingen skjønner det?

For det er det eneste som gir noe slags logikk. 

He he nei, Dette er et desperat forsøk på å være en stor blogger.Hun evner ikke selv å lage noe eget .

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun slutter aldri å sjokkere meg. Ille at denne mannen hennes eller moren ikke setter seg inn i hva hun driver med. 😐

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Veslefrikk skrev:

Ehh... nei dessverre! Den er ikke ment som humor eller satire. Tanken er god, men dessverre så er det nok ikke sånn. Da hadde hun ikke kopiert innlegg om syke barn f.eks. 

 

3 timer siden, Jennybella skrev:

He he nei, Dette er et desperat forsøk på å være en stor blogger.Hun evner ikke selv å lage noe eget .

Neivel. Jeg hadde et lite håp der.

Har hun blitt politianmeldt for kopiering/brudd på opphavsrett?

3 timer siden, Perle skrev:

Hun slutter aldri å sjokkere meg. Ille at denne mannen hennes eller moren ikke setter seg inn i hva hun driver med. 😐

Ja, det er ytterst merkelig, og veldig ille at hun ikke har noen som kan si ifra ordentlig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

 

Neivel. Jeg hadde et lite håp der.

Har hun blitt politianmeldt for kopiering/brudd på opphavsrett?

Ja, det er ytterst merkelig, og veldig ille at hun ikke har noen som kan si ifra ordentlig. 

Jeg vet at en blogger har sagt fra på bloggplattformen , hun får bare beskjed om å heve seg over det. Da mener jeg bloggplattformen er meget useriøs. De kan risikere å miste seriøse bloggere tilslutt. Jeg hadde anmeldt tvert fordi kopiering av tekster er ikke lov . Den dama har fått holde på alt forlenge, hun er en skam for seriøse bloggere

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Jennybella skrev:

Jeg vet at en blogger har sagt fra på bloggplattformen , hun får bare beskjed om å heve seg over det. Da mener jeg bloggplattformen er meget useriøs. De kan risikere å miste seriøse bloggere tilslutt. Jeg hadde anmeldt tvert fordi kopiering av tekster er ikke lov . Den dama har fått holde på alt forlenge, hun er en skam for seriøse bloggere

Plattformen bør selvsagt ta det alvorlig, og gi henne en advarsel, deretter utestenge henne om hun ikke slutter. 

Men hadde jeg vært en av bloggerne som får sine innlegg kopiert til stadighet så tror jeg nok jeg hadde levert inn en anmeldelse. Om dette er noe som vil bli prioritert av politiet er jo ikke så sikkert. Men samtidig så koster det jo svært lite å anmelde, kun litt av tiden. 

Kanskje hun forstår mer om hun får en telefon fra politiet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Plattformen bør selvsagt ta det alvorlig, og gi henne en advarsel, deretter utestenge henne om hun ikke slutter. 

Men hadde jeg vært en av bloggerne som får sine innlegg kopiert til stadighet så tror jeg nok jeg hadde levert inn en anmeldelse. Om dette er noe som vil bli prioritert av politiet er jo ikke så sikkert. Men samtidig så koster det jo svært lite å anmelde, kun litt av tiden. 

Kanskje hun forstår mer om hun får en telefon fra politiet. 

De som følger henne på Instagram og blogg ,burde blitt gjort oppmerksom på hva hun driver med, da hadde kanskje blogg og Instagram dødd ut.Mamge der som ikke vet hva hun driver med, og da holder hun på og soler seg i kopi glansen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel sagt at det ikke er ulovlig å bli inspirert...

Ellers synes jeg det er bare tragisk, det må jo ligge noe bak slike handlinger. Hun bruker nok litt tid på å lete opp alt også.

Veldig rart ingen i hennes nære krets gjør noe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Månespeil skrev:

Hun har vel sagt at det ikke er ulovlig å bli inspirert...

Ellers synes jeg det er bare tragisk, det må jo ligge noe bak slike handlinger. Hun bruker nok litt tid på å lete opp alt også.

Veldig rart ingen i hennes nære krets gjør noe.

Nei absolutt ikke ulovlig å bli inspirert, men å gå så langt at hun stjeler tekster, det er da ikke lov. Bilder er en ting personlige tekster er noe annet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Jennybella skrev:

Nei absolutt ikke ulovlig å bli inspirert, men å gå så langt at hun stjeler tekster, det er da ikke lov. Bilder er en ting personlige tekster er noe annet.

Jeg er helt enig med deg. Etter hun kopierte bloggen Steinihavet har jeg ikke gitt gale hjem klikk. 

Lurer på om hun har sluttet om hun mistet alle lesere?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Månespeil skrev:

Jeg er helt enig med deg. Etter hun kopierte bloggen Steinihavet har jeg ikke gitt gale hjem klikk. 

Lurer på om hun har sluttet om hun mistet alle lesere?

Ja si det,tror det er manisk for henne å sitte på nett, bruker nok hele dagen og kvelden med, på å finne noe å kopiere.mulig hun mista følgere hvis de ble gjort oppmerksom på kopieringen, men mange vet sikkert også, følger henne pga galskapen

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Jennybella skrev:

Ja si det,tror det er manisk for henne å sitte på nett, bruker nok hele dagen og kvelden med, på å finne noe å kopiere.mulig hun mista følgere hvis de ble gjort oppmerksom på kopieringen, men mange vet sikkert også, følger henne pga galskapen

Det hele er absurd. Hun er tredve år og har to barn og dette er hva hun bruker tiden sin på? Helt utrolig, hun har nå holdt på i årevis å stjålet åndsverk. Ikke er hun blitt "kjendis" og ikke tjener hun noe på dette. Atte. HÆ?!?

Endret av Perle
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg sjekker bloggen hennes av og til. Det er kun når jeg får tips her, og da leser jeg også innleggene dere lenker til fra de andre bloggerne. Jeg vet jo at jeg da bidrar til lesertallene hennes (og de andre bloggerne også forsåvidt). Klarer bare ikke å la være... 😣

Når det gjelder mannen, foreldrene og evt andre så er det vel slik at enten så leser de ikke andre blogger i det hele tatt (og det er det mange som ikke gjør, ikke noe rart i det) og de er nok heller ikke aktive på kvinneguiden. Eller så har de faktisk fått med seg noe av dette, og da har de sannsynligvis sagt ifra. Men hun har ikke tatt det til seg. 

Første alternativ er nok mest sannsynlig. Om noen vet hvem hennes nærmeste er, så kunne de kanskje sendt dem en melding på messenger, instagram eller noe slikt? Linke til denne tråden f eks. 

Ikke for å plage hverken dem eller glade vanvidd, men jeg får vondt av at både hun, mannen og ikke minst barna blir fremstilt slik de blir av henne. Tar ikke lang tid før barna finner ut av dette, gjerne ved baksnakking og mobbing fra andre. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er ikke verden større enn at jeg via venners venner vet hvem mannen hennes er, men jeg må innrømme at det sitter langt inne å si noe. Hadde jeg kunnet gjort det anonymt så hadde jeg sikkert gjort det, men ikke via melding slik at hun finner ut det. Til det er bygda her litt for lita og bygdadyret litt for stort!!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Horselady skrev:

Nå er ikke verden større enn at jeg via venners venner vet hvem mannen hennes er, men jeg må innrømme at det sitter langt inne å si noe. Hadde jeg kunnet gjort det anonymt så hadde jeg sikkert gjort det, men ikke via melding slik at hun finner ut det. Til det er bygda her litt for lita og bygdadyret litt for stort!!

Lag en egen konto på Instagram feks hvor navnet ditt ikke står, altså en helt anonym en og send melding der

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegg, samme overskrift og bilde, hentet fra Marte klanderud, eier ikke skam den dama. Merkelig interiør stil.Slettvoll og Marte klanderud i spisestua, villa paprika i stua, minus sofaen da,den er det ingen av dem som har. Hjelpes at hun ikke finner på noe selv snart.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jennybella skrev:

Siste innlegg, samme overskrift og bilde, hentet fra Marte klanderud, eier ikke skam den dama. Merkelig interiør stil.Slettvoll og Marte klanderud i spisestua, villa paprika i stua, minus sofaen da,den er det ingen av dem som har. Hjelpes at hun ikke finner på noe selv snart.

Villa Paprika hadde den sofaen da Glade hjem kjøpte den, men Paprikaen har byttet et par ganger etter det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...