Jennybella Skrevet 12. januar 2019 #381 Del Skrevet 12. januar 2019 7 minutter siden, Clara80 skrev: Ofte er det en grunn for alt. For at man ikke jobber, for at man kopierer, for at man ikke slutter med det selv om man har blitt konfrontert gang på gang og tydeligvis ikke føler seg dum likevel. Barna ser sjeldent, heldigvis. Kun hvis de har vært ute eller vært sammen med Bestemor. Er vel en grunn for alt. Det meste av trafikken til denne bloggen kommer vel herfra. Noe burde bare ties i hjel. Kjenner du henne ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 12. januar 2019 #382 Del Skrevet 12. januar 2019 (endret) 2 minutter siden, Jennybella skrev: Kjenner du henne ? Nei? Dette er jo kun ting observert ut i fra det hun legger ut i sosiale media. Tilgjengelig for alle. Men jeg får en vond følelse i magen av diskusjonen rundt henne. Endret 12. januar 2019 av Clara80 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 12. januar 2019 #383 Del Skrevet 12. januar 2019 6 minutter siden, Clara80 skrev: Nei? Dette er jo kun ting observert ut i fra det hun legger ut i sosiale media. Tilgjengelig for alle. Men jeg får en vond følelse i magen av diskusjonen rundt henne. Hun må tåle tyn hun som andre. Hun har barna sine så hun kan da ikke være så syk.Synes du spekulerer i sykdom, når du ikke vet, det er verre enn å få tyn for blogg og Instagram. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 28. januar 2019 #384 Del Skrevet 28. januar 2019 Noen som følger salgskontoen hennes på instagram? Er det bare meg som reagerer på de høye prisene hun tar for det hun selger?? Den blåmønstrede puten hun selger for 350 kr kan en få kjøpt på salg til 167 kr og den er ikke brukt! Hjelper iķke at varene er pent brukt, når hun selger de for nesten samme pris som hun har kjøpt dem for! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordmøre Skrevet 28. januar 2019 #385 Del Skrevet 28. januar 2019 Ja, dette har jeg tenkt lenge. Skjønner ikke at hun får solgt varene for så stive priser. Skjønner heller ikke hvorfor hun selger helt nye varer. Varer vi aldri har sett på bloggen. Noe som skurrer! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monkey12 Skrevet 28. januar 2019 #386 Del Skrevet 28. januar 2019 18 minutter siden, nordmøre skrev: Ja, dette har jeg tenkt lenge. Skjønner ikke at hun får solgt varene for så stive priser. Skjønner heller ikke hvorfor hun selger helt nye varer. Varer vi aldri har sett på bloggen. Noe som skurrer! Var også en periode hun la ut klær for salg, og hadde da ofte 2-3 str. Jeg spurte på insta om de var importert eller om hun drev noen form for nettbutikk- MEEEN da ble jeg blokkert gitt🧐😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 28. januar 2019 #387 Del Skrevet 28. januar 2019 2 timer siden, nordmøre skrev: Ja, dette har jeg tenkt lenge. Skjønner ikke at hun får solgt varene for så stive priser. Skjønner heller ikke hvorfor hun selger helt nye varer. Varer vi aldri har sett på bloggen. Noe som skurrer! Ser hun skriver at putetrekkene er nye og at lappene er på. Derfor hun aldri tar av lappene på produktene hun har. De blir brukt, men når hun selger så kan hun si at de er nye og at lappene er på 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1409 Skrevet 28. januar 2019 #388 Del Skrevet 28. januar 2019 Virker som hun kjøper ting bare for å kunne selge noen ganger 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 3. februar 2019 #389 Del Skrevet 3. februar 2019 Har virkelig nouw bloggerplattformen tatt til fornuft, hørt på alle klagene om kopiering? Hun blogger nå kun fra et sted. Hva skjer ? Ikke legger hun ut mye interiør lenger heller, det hun legger ut er annonser på mobildeksler og klær. Har hun endelig tatt hintet. Da skjønner man hvorfor det er stille, hun har ingenting å tilføye i interiør verdenen ,godt hun innser det selv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlion Skrevet 3. februar 2019 #390 Del Skrevet 3. februar 2019 7 timer siden, Jennybella skrev: Har virkelig nouw bloggerplattformen tatt til fornuft, hørt på alle klagene om kopiering? Hun blogger nå kun fra et sted. Hva skjer ? Ikke legger hun ut mye interiør lenger heller, det hun legger ut er annonser på mobildeksler og klær. Har hun endelig tatt hintet. Da skjønner man hvorfor det er stille, hun har ingenting å tilføye i interiør verdenen ,godt hun innser det selv. Interiørinnleggene de siste månedene er jo så og si kun "inspirasjon" fra Marte Klanderud og hun kan jo la det gå noen dager mellom hvert blogginnlegg, så da blir det jo mangel på interiørstoff for andre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 3. februar 2019 #391 Del Skrevet 3. februar 2019 2 timer siden, Merlion skrev: Interiørinnleggene de siste månedene er jo så og si kun "inspirasjon" fra Marte Klanderud og hun kan jo la det gå noen dager mellom hvert blogginnlegg, så da blir det jo mangel på interiørstoff for andre Ja det har du rett i . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gromsa Skrevet 23. februar 2019 #392 Del Skrevet 23. februar 2019 Lite blogging av henne nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 24. februar 2019 #393 Del Skrevet 24. februar 2019 13 timer siden, Gromsa skrev: Lite blogging av henne nå! Ja nå selges kun interiør i bøtter og spann.Instagram er kun bilder fra Slettvoll. Hun bytter vel stil, så må selge unna for å kjøpe nytt. Hun har jo kun en bloggplattform også nå, noe har skjedd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regine. Skrevet 24. februar 2019 #394 Del Skrevet 24. februar 2019 8 timer siden, Jennybella skrev: Ja nå selges kun interiør i bøtter og spann.Instagram er kun bilder fra Slettvoll. Hun bytter vel stil, så må selge unna for å kjøpe nytt. Hun har jo kun en bloggplattform også nå, noe har skjedd. Hvor selger hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gromsa Skrevet 24. februar 2019 #395 Del Skrevet 24. februar 2019 10 timer siden, Jennybella skrev: Ja nå selges kun interiør i bøtter og spann.Instagram er kun bilder fra Slettvoll. Hun bytter vel stil, så må selge unna for å kjøpe nytt. Hun har jo kun en bloggplattform også nå, noe har skjedd. Ja har sett det. Ja trur å det har skjedd noe siden det er så stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 24. februar 2019 #396 Del Skrevet 24. februar 2019 2 timer siden, Regine. skrev: Hvor selger hun? Hun har egen salgs side på Instagram 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 24. februar 2019 #397 Del Skrevet 24. februar 2019 2 minutter siden, Jennybella skrev: Hun har egen salgs side på Instagram Har sett hun selger på Finn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 10. mars 2019 #398 Del Skrevet 10. mars 2019 Jeg ser på salgssiden til Ine, og jeg synes hun er veldig dyr. I dag selger hun 2 puter 80x80 men tre hvite putetrekk til 1300, og frakt kommer i tillegg hvem er det som kjøper dyre og brukte ting, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 11. mars 2019 #399 Del Skrevet 11. mars 2019 17 timer siden, Macimba skrev: Jeg ser på salgssiden til Ine, og jeg synes hun er veldig dyr. I dag selger hun 2 puter 80x80 men tre hvite putetrekk til 1300, og frakt kommer i tillegg hvem er det som kjøper dyre og brukte ting, tro? Helt enig, Synes også det er rart hun selger de dyre dukke husene og møblene, barna hennes er da ikke så store.De kan da leke med det lenge ennå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 5. mai 2019 #400 Del Skrevet 5. mai 2019 Holder hun fortsatt på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå