Frøken_fjong1 Skrevet 4. januar 2019 #361 Del Skrevet 4. januar 2019 Jeg skjønner ingenting. Gjør hun dette kun for å provosere? Er hun ikke helt riktig skrudd sammen? Eller tror hun virkelig at det er greit å kopiere andre HELE tiden? jeg fatter det bare ikke liksom. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 4. januar 2019 #362 Del Skrevet 4. januar 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Papirfly, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 7. januar 2019 #363 Del Skrevet 7. januar 2019 Hu får dratt den samma pynten rundt i huset a, går kun i hvite blomster og glasslykter. Noe så trist 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 7. januar 2019 #364 Del Skrevet 7. januar 2019 (endret) Jeg tror det kun er hos dem jeg har sett juletre uten lys. Men de har svære klokker med lapp på, hvite englevingefjær - det er da noe. Endret 7. januar 2019 av Macimba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 7. januar 2019 #365 Del Skrevet 7. januar 2019 6 timer siden, Jennybella skrev: Hu får dratt den samma pynten rundt i huset a, går kun i hvite blomster og glasslykter. Noe så trist Jeg har ei venninne som trodde at instagramprofilen til Glade hjem var holdt konsekvent i svart-hvitt. Vi var i et juleselskap og kom i snakk om bloggere, interiør, instagram osv og da påsto hun at Glade hjem kun la ut svart-hvite bilder. Jeg protesterte og da måtte vi inn å se og jeg skjønner godt hvorfor hun trodde det. Mer fargeløst interiør og bilder skal man lete lenge etter. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gromsa Skrevet 7. januar 2019 #366 Del Skrevet 7. januar 2019 3 timer siden, Veslefrikk skrev: Jeg har ei venninne som trodde at instagramprofilen til Glade hjem var holdt konsekvent i svart-hvitt. Vi var i et juleselskap og kom i snakk om bloggere, interiør, instagram osv og da påsto hun at Glade hjem kun la ut svart-hvite bilder. Jeg protesterte og da måtte vi inn å se og jeg skjønner godt hvorfor hun trodde det. Mer fargeløst interiør og bilder skal man lete lenge etter. Ja er de samme bildene som blir gjentatt og gjentatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 7. januar 2019 #367 Del Skrevet 7. januar 2019 Nå har hun funnet arbeidsantrekk som gjør at dagene flyr avsted. Antrekk hun følger ungene til barnehage og skole da eller 😂, hun jobber da ikke. Hva tenker du med når du legger ut et sånt innlegg, alle vet hun er hjemme. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallo1234 Skrevet 7. januar 2019 #368 Del Skrevet 7. januar 2019 Og har så ufattelig mye å gjøre i dag da hun ikke fikk gjort husarbeid i helgen 🙄 travelt å ikke vere i jobb! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 8. januar 2019 #369 Del Skrevet 8. januar 2019 Jeg får ikke sove, også begynte jeg å tenke på den infamøse mais-fruktsalaten! https://gladehjem.wordpress.com/2017/05/24/smaken-pa-noe-godt/ 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 8. januar 2019 #370 Del Skrevet 8. januar 2019 32 minutter siden, Rubella skrev: Jeg får ikke sove, også begynte jeg å tenke på den infamøse mais-fruktsalaten! https://gladehjem.wordpress.com/2017/05/24/smaken-pa-noe-godt/ 😂 Den hadde jeg glemt! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 8. januar 2019 #371 Del Skrevet 8. januar 2019 53 minutter siden, Rubella skrev: Jeg får ikke sove, også begynte jeg å tenke på den infamøse mais-fruktsalaten! https://gladehjem.wordpress.com/2017/05/24/smaken-pa-noe-godt/ Ja, hahahaha!!! Den var awsome! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gromsa Skrevet 8. januar 2019 #372 Del Skrevet 8. januar 2019 15 timer siden, Hallo1234 skrev: Og har så ufattelig mye å gjøre i dag da hun ikke fikk gjort husarbeid i helgen 🙄 travelt å ikke vere i jobb! Jobber hun ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 8. januar 2019 #373 Del Skrevet 8. januar 2019 16 timer siden, Hallo1234 skrev: Og har så ufattelig mye å gjøre i dag da hun ikke fikk gjort husarbeid i helgen 🙄 travelt å ikke vere i jobb! Men hun vasket jo ned huset rett etter nyttår...Travelt å dandere vaser rundt om i huset. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallo1234 Skrevet 8. januar 2019 #374 Del Skrevet 8. januar 2019 3 timer siden, Gromsa skrev: Jobber hun ikke? Nope 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 8. januar 2019 #375 Del Skrevet 8. januar 2019 19 timer siden, Jennybella skrev: Nå har hun funnet arbeidsantrekk som gjør at dagene flyr avsted. Antrekk hun følger ungene til barnehage og skole da eller 😂, hun jobber da ikke. Hva tenker du med når du legger ut et sånt innlegg, alle vet hun er hjemme. Går dagene fortere med riktig antrekk????? 🤪 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 8. januar 2019 #376 Del Skrevet 8. januar 2019 11 minutter siden, Gladidagogså skrev: Går dagene fortere med riktig antrekk????? 🤪 Ja for henne så gjør det nok det😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordmøre Skrevet 11. januar 2019 #377 Del Skrevet 11. januar 2019 På 8.1.2019 den 17.09, Gladidagogså skrev: Går dagene fortere med riktig antrekk????? 🤪 På 8.1.2019 den 17.09, Gladidagogså skrev: Går dagene fortere med riktig antrekk????? 🤪 Hun trener heller ikke, så da er det ikke akkurat troverdig med "annonse" om riktig treningstøy... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 11. januar 2019 #378 Del Skrevet 11. januar 2019 Hvis det er slik at Ine C ikke har en jobb, så tenker jeg det er flott at hun har en interesse, i dette tilfellet bloggen. Det er alltid godt å ha noe å drive med. Hun er opptatt av og ha det fint og ryddig rundt seg. At ting blir flyttet litt rundt i huset, eller at vi ikke ser alltid stor variasjon av bilder plager da ingen? Og er derfor ikke noe å gjøre narr av Mener nå jeg da. Kopieringen av innlegg er problematisk da, det er veldig kritikkverdig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 12. januar 2019 #379 Del Skrevet 12. januar 2019 10 timer siden, Zenhouse skrev: Hvis det er slik at Ine C ikke har en jobb, så tenker jeg det er flott at hun har en interesse, i dette tilfellet bloggen. Det er alltid godt å ha noe å drive med. Hun er opptatt av og ha det fint og ryddig rundt seg. At ting blir flyttet litt rundt i huset, eller at vi ikke ser alltid stor variasjon av bilder plager da ingen? Og er derfor ikke noe å gjøre narr av Mener nå jeg da. Kopieringen av innlegg er problematisk da, det er veldig kritikkverdig. Hun må gjerne flytte rundt på ting, men da må hun slutte å leke at hun er en stor blogger. Hun legger jo ut de samme tingene flere ganger, skal du henge med må du jo vise litt kreativitet, noe hun ikke har. Hun kopierer jo alt hun gjør . 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 12. januar 2019 #380 Del Skrevet 12. januar 2019 Ofte er det en grunn for alt. For at man ikke jobber, for at man kopierer, for at man ikke slutter med det selv om man har blitt konfrontert gang på gang og tydeligvis ikke føler seg dum likevel. Barna ser sjeldent, heldigvis. Kun hvis de har vært ute eller vært sammen med Bestemor. Er vel en grunn for alt. Det meste av trafikken til denne bloggen kommer vel herfra. Noe burde bare ties i hjel. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå