skruf Skrevet 30. november 2018 #341 Del Skrevet 30. november 2018 Ikke rart hun måtte ha nytt juletre, det gamle var sikkert utslitt etter å ha blitt drasset rundt på i over en måned.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 10. desember 2018 #342 Del Skrevet 10. desember 2018 Det er jul på vaskerommet, enn så lenge. Lurer på hvor pynten skal skinne neste dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 10. desember 2018 #343 Del Skrevet 10. desember 2018 Synes det er merkelig, har kun bilde av juletreet hele tiden ,og hvorfor liker hun ikke lys på det??? Er da ikke fint uten. Og hvem styrer å pynter et vaskerom hele tiden , må jo være det eneste stedet hu liker.Hu er rimelig forvirra i interiør fortiden . 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 10. desember 2018 #344 Del Skrevet 10. desember 2018 7 timer siden, Macimba skrev: Det er jul på vaskerommet, enn så lenge. Lurer på hvor pynten skal skinne neste dag 28 minutter siden, Jennybella skrev: Og hvem styrer å pynter et vaskerom hele tiden , må jo være det eneste stedet hu liker.Hu er rimelig forvirra i interiør fortiden . Det er helt ubegripelig. Vaskerommet er det styggeste rommet i huset mitt. Hadde selvsagt vært fint å få pusset det opp, men det kommer veldig langt ned på prioriteringslisten. Helt sist faktisk, bortsett fra vedboden. Og julepynt og blomster kommer aldri det rommet til å få se. Men kanskje jeg skulle shinet det litt opp med noen fine trefjøler? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 10. desember 2018 #345 Del Skrevet 10. desember 2018 O holy😂 hvorfor har jeg ikke tenkt at jeg kunne pynte vaskerommet til jul🎄 og ha glasur på pepperkakene FØR de stekes..hm 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 10. desember 2018 #346 Del Skrevet 10. desember 2018 Vi har sett det juletreet nå, behøver ikke å legge ut 8-10 bilder på få dager. Finn på noe nytt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 10. desember 2018 #347 Del Skrevet 10. desember 2018 Akkurat nå, Jennybella skrev: Vi har sett det juletreet nå, behøver ikke å legge ut 8-10 bilder på få dager. Finn på noe nytt. Tviler på at hun kommer til å følge tipset ditt altså... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 10. desember 2018 #348 Del Skrevet 10. desember 2018 16 minutter siden, Friluftsdame skrev: O holy😂 hvorfor har jeg ikke tenkt at jeg kunne pynte vaskerommet til jul🎄 og ha glasur på pepperkakene FØR de stekes..hm Tenk å ha glasur på pepperkakene FØR de stekes 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 10. desember 2018 #349 Del Skrevet 10. desember 2018 23 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Tviler på at hun kommer til å følge tipset ditt altså... Nei det tror jeg nok ikke 😂 I fjor dro hun det rundt, nå lar hun det stå ,men knipser nå fra samme ståsted, til det kjedsommelige 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 10. desember 2018 #350 Del Skrevet 10. desember 2018 55 minutter siden, FruRosa skrev: Tenk å ha glasur på pepperkakene FØR de stekes Seriøst?? Gjorde hun det?? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 10. desember 2018 #351 Del Skrevet 10. desember 2018 1 time siden, Cookie123 skrev: Seriøst?? Gjorde hun det?? Ja 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 11. desember 2018 #352 Del Skrevet 11. desember 2018 På 10.12.2018 den 20.53, FruRosa skrev: Tenk å ha glasur på pepperkakene FØR de stekes Ingen jeg måtte lese flere ganger oppigjennom her, er det mulig!?😂 Må vær et skuespill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 12. desember 2018 #353 Del Skrevet 12. desember 2018 På 11.12.2018 den 21.59, TyrkiskPepper skrev: Ingen jeg måtte lese flere ganger oppigjennom her, er det mulig!?😂 Må vær et skuespill! Nei, ikke skuespill dette. Bare en liten feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 16. desember 2018 #354 Del Skrevet 16. desember 2018 Juletre, vaskerom, juletre vaskerom, har hu ikke noe annet???? Skriver på bloggen at hun har blitt mer og mer glad i rødt, hvor??????? Hvem kopieres nå tro? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 16. desember 2018 #355 Del Skrevet 16. desember 2018 Kanskje de skal feire julaften lå vaskerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallo1234 Skrevet 3. januar 2019 #356 Del Skrevet 3. januar 2019 https://gladehjem.wordpress.com/2019/01/01/onsker-det-nye-aret-velkommen/ Tips:huske endre årstallet til 2018 https://www.carolinebergeriksen.no/page/91/ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 3. januar 2019 #357 Del Skrevet 3. januar 2019 Akkurat nå, Hallo1234 skrev: https://gladehjem.wordpress.com/2019/01/01/onsker-det-nye-aret-velkommen/ Tips:huske endre årstallet til 2018 https://www.carolinebergeriksen.no/page/91/ Dette vil jo ingen ende ta. Helt absurd. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 3. januar 2019 #358 Del Skrevet 3. januar 2019 49 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Dette vil jo ingen ende ta. Helt absurd. Sykt spør du meg 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 3. januar 2019 #359 Del Skrevet 3. januar 2019 Ine C har en salgsside på insta hvor hun selger ting. Jeg synes prisene er stive, men jeg aner ikke noe om prisnivået hos Millemoi( eller hva det heter). Kjøper hun virkelig ting som hun selger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 4. januar 2019 #360 Del Skrevet 4. januar 2019 9 timer siden, Macimba skrev: Ine C har en salgsside på insta hvor hun selger ting. Jeg synes prisene er stive, men jeg aner ikke noe om prisnivået hos Millemoi( eller hva det heter). Kjøper hun virkelig ting som hun selger? Hun må jo selge unna alt hun kopierte Villa paprika ,nå kopierer hun andre, dyrt og være hjemmeværende og følge opp bloggere. Helt enig med deg,stive priser på ting hun har hatt lenge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå