Gå til innhold

Dere trenger Gud.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, daemonia skrev:

Og utover det så lever vi til info i et moderne og opplyst samfunn. Vitenskapen FTW! 

Du kan være så «opplyst» du bare vil, og tilbe din «vitenskap», det endrer ingenting. Det finnes bare en sann Gud, og Hans vilje for deg finner du i Bibelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Gjøksuppe skrev:

En ildsjø slik den er beskrevet i Bibelen er i vente for Satan og dem som er med han. Men helvete som framstilt som et sted hvor djevelen piner mennesker er bare tull...

Ja, for den der sjøen hørtes jo langt mer fornuftig ut enn tortur på et gitt sted. 

Akkurat nå, Gjøksuppe skrev:

Du kan være så «opplyst» du bare vil, og tilbe din «vitenskap», det endrer ingenting. Det finnes bare en sann Gud, og Hans vilje for deg finner du i Bibelen!

Den viljen som finnes for meg tydeligvis kan dette fantasifosteret ditt stappe opp en viss plass. 
Hvis dette fantastiske vesenet mente at det var meningen at jeg skulle tortureres fra jeg var født av en psykopat av en far så er det ikke mye godhet å spore der. 


Dere som faktisk tror på dette tullet trenger seriøst hjelp... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gjøksuppe skrev:

Du kan være så «opplyst» du bare vil, og tilbe din «vitenskap», det endrer ingenting. Det finnes bare en sann Gud, og Hans vilje for deg finner du i Bibelen!

Det er DIN mening! Det var denne respekten da, gjøksuppe..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Bakepulver skrev:

I utgangspunktet respekterer jeg alles livssyn og bryr meg egentlig ikke om hva folk tror på. Men så har du troende som gjøksuppe og deg selv som opphøyer dere selv og prakker på det «gode ord» over på andre mennesker mens dere gnåler om synd og fordømmelse! Ingen respekt overhodet! 

 

Det er du selv som leser, kanskje du pakker det på deg selv?

33 minutter siden, Minitroll skrev:

Jesus elsker alle barna og Gud elsker sine barn som er alle mennesker på jord. 

*alle mennesker over, på og under jorden som er i Kristus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bakepulver skrev:

Det er DIN mening! Det var denne respekten da, gjøksuppe..

Men hvorfor skal jeg respektere alle og enhver som måtte føle seg krenket av hva jeg skriver? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gjøksuppe skrev:

Det er du selv som leser, kanskje du pakker det på deg selv?

*alle mennesker over, på og under jorden som er i Kristus.

Hvordan kan jeg prakke evangeliet snakket ditt på meg selv? Det er da fysisk umulig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Gjøksuppe said:

Du kan være så «opplyst» du bare vil, og tilbe din «vitenskap», det endrer ingenting. Det finnes bare en sann Gud, og Hans vilje for deg finner du i Bibelen!

Det er en mulighet for at vitenskapen og dere religiøse egentlig beskriver det samme i tillefellet med ildsjøen, men bruker ulike beskrivelser. At jorden om x antall år går i oppløsning pga naturkrefter er sannsynlig og kraften (Gud) kan være menneskeskapt eller krefter skapt av naturen selv.

Anonymkode: f9d1b...0b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gjøksuppe skrev:

Men hvorfor skal jeg respektere alle og enhver som måtte føle seg krenket av hva jeg skriver? 

Hvorfor skal du krenke andre? Hva får du ut av dette? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, daemonia skrev:

Ja, for den der sjøen hørtes jo langt mer fornuftig ut enn tortur på et gitt sted. 

Den viljen som finnes for meg tydeligvis kan dette fantasifosteret ditt stappe opp en viss plass. 
Hvis dette fantastiske vesenet mente at det var meningen at jeg skulle tortureres fra jeg var født av en psykopat av en far så er det ikke mye godhet å spore der. 


Dere som faktisk tror på dette tullet trenger seriøst hjelp... 

Guds vilje for deg; hvordan du kan få del i frelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Gud faktisk evner selv å nå fram til mennesker.

Nå har solen forlengst gått ned, og hviledagen har begynt. Hold fred.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Gjøksuppe skrev:

En ildsjø slik den er beskrevet i Bibelen er i vente for Satan og dem som er med han. Men helvete som framstilt som et sted hvor djevelen piner mennesker er bare tull...

Hvordan vet du egentlig at djevelen ikke piner mennesker? Du tror jo på Gud, Jesus og himmelen,. Hvorfor er du så selektiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Bakepulver skrev:

Hvordan vet du egentlig at djevelen ikke piner mennesker? Du tror jo på Gud, Jesus og himmelen,. Hvorfor er du så selektiv?

Fordi jeg tror Bibelen er Guds Ord til oss, og ingen plass finnes der en beretning om et slikt helvete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg har klart meg uten Gud og Jesus i snart 30 år. Så nei takk, jeg klarer meg fint uten. 

Her i livet kan vi nok alle klare oss uten Gud, men det er evigheten vi har i vente som er av den største viktighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Gjøksuppe skrev:

Fordi min tro er at jeg skal dele evangeliet med deg, og alle andre. Gjør det deg vondt å høre at Jesus tok på seg all din synd i døden så du skulle ha muligheten til evig frelse? 

Din tro er din. Hva du tror på kan du holde for deg selv, også det at du tror at du må dele det med andre. Jeg blir irritert på de som preker om noe overnaturlig, som den kristne tro, den muslimske tro eller andre religioner. 

Anonymkode: d4827...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Ichiko skrev:

Jeg tror Gud faktisk evner selv å nå fram til mennesker.

Nå har solen forlengst gått ned, og hviledagen har begynt. Hold fred.

Bibelen er full av beretninger om dem som møter Gud, men hvorfor skal Herren komme til dem som fornekter Han?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gjøksuppe skrev:

Fordi jeg tror Bibelen er Guds Ord til oss, og ingen plass finnes der en beretning om et slikt helvete. 

Men det stemmer da ikke. Hvilken bibel er det du forholder deg til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gjøksuppe skrev:

Bibelen er full av beretninger om dem som møter Gud, men hvorfor skal Herren komme til dem som fornekter Han?

Hilsen Paulus?

Anonymkode: f6139...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg har klart meg uten Gud og Jesus i snart 30 år. Så nei takk, jeg klarer meg fint uten. 

Vet du ikke at du ikke hadde eksistert uten Gud? 

Anonymkode: c8b63...773

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...