Gå til innhold

Dere trenger Gud.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er nokså ny her inne på forumet, men er alt sjokkert over tilstandene her inne. Det er grov språkbruk, det er stadig snakk om syndig adferd som kun hører hjemme mellom mann og kvinne i et ekteskap og på soverommet. Og selv i et ekteskap bør ingen synde som det som blir beskrevet her inne. Djevelen elsker slik prat, Gud gråter av det. 

Jeg registrerer også stadig hetsing av oss religiøse, grov mobbing og forfølgelse. Dette er og bør være straffbart. Helt sprøtt at dere skal mobbe oss vekk fra forumet, som bør være åpen for alle. 

Jeg synes dere skal tenke på frelsen deres, ta dere kraftig sammen alle mann. Tenk på språket deres, og oppførselen deres. Avstå fra synd fordi Jesus elsker dere alle.

Anonymkode: 092cf...96f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis vi ikke vil ha forkynnelse og forsøk på at "dere" skal verve nye medlemmer, er det ikke rart at det blir motstand her. Det kan være at det er grov språkbruk, men da kan dere jo lage deres eget forum og snakke pent om deres gud der. For min del er det ikke ønsket med dårlig skjult rekruttering på et forum som dette. 

Anonymkode: f93d4...370

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, diverse avsløringer, både nå og gjennom tidene, viser jo klart at de mest religiøse aldri driver med utroskap, homofili, overgrep mot barn, drap osv (homofili kun nevnt fordi konservative politikere/prester etc er mot det offentlig, men er selv homofile i det skjulte). Så denne guden din er visst en idiotsikker garanti mot slikt, ja.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud hater Kvinneguiden, ja Herren vil sannelig ødelegge dere og overgi deres arvland til sjakalene slik det hendte med Esau! Malaki 1:3

Anonymkode: f00ac...2ba

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei. Jeg er nokså ny her inne på forumet, men er alt sjokkert over tilstandene her inne. Det er grov språkbruk, det er stadig snakk om syndig adferd som kun hører hjemme mellom mann og kvinne i et ekteskap og på soverommet. Og selv i et ekteskap bør ingen synde som det som blir beskrevet her inne. Djevelen elsker slik prat, Gud gråter av det. 

Jeg registrerer også stadig hetsing av oss religiøse, grov mobbing og forfølgelse. Dette er og bør være straffbart. Helt sprøtt at dere skal mobbe oss vekk fra forumet, som bør være åpen for alle. 

Jeg synes dere skal tenke på frelsen deres, ta dere kraftig sammen alle mann. Tenk på språket deres, og oppførselen deres. Avstå fra synd fordi Jesus elsker dere alle.

Anonymkode: 092cf...96f

Tror du skal få problemer med å oppdra alle brukerne på dette forumet. Men lykke til!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotNaomi

Det verste er at det fins kristne som alvorlig mener det Ts skriver,og de uttrykker seg på samme måte.Å trakkasere ikke troende er ikke nytt.Hm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man tror på Gud, så skal man vel ikke dømme andre? 

Og ja jeg trengte Gud jeg, som lite barn, første gang jeg var på sykehuset grunnet vold, var jeg 3 mnd gammel, så ble det seksuelt misbruk og psykisk terror? Hvor var Gud da? 

Nå tror jeg overhodet ikke på Gud, men er opptatt av å være ett godt menneske, og ikke dømme andre. 

Anonymkode: 0b2f7...d12

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud har ikke bruk for meg og jeg har ikke bruk for han. NEMA

Anonymkode: abcc3...311

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare i Kristus har dere rett til å kalle dere Guds barn! Bare fortapelse venter dere som spotter Gud. Hør Guds ord:

«i flammende ild og straffer dem som ikke kjenner Gud, og dem som ikke er lydige mot vår Herre Jesu evangelium. Straffen deres blir en evig fortapelse borte fra Herrens ansikt og fra hans herlighet og makt,»
‭‭2. Tessaloniker‬ ‭1:8-9‬ 

Anonymkode: f00ac...2ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2018 den 15.22, AnonymBruker skrev:

Hvis man tror på Gud, så skal man vel ikke dømme andre? 

Det kommer an på hva en legger i det å dømme. Som kristen kan en jo dømme i jordisk domstol etter landets lover, men på dommens dag er det Gud som dømmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/16/2018 at 2:53 PM, AnonymBruker said:

Hei. Jeg er nokså ny her inne på forumet, men er alt sjokkert over tilstandene her inne. Det er grov språkbruk, det er stadig snakk om syndig adferd som kun hører hjemme mellom mann og kvinne i et ekteskap og på soverommet. Og selv i et ekteskap bør ingen synde som det som blir beskrevet her inne. Djevelen elsker slik prat, Gud gråter av det. 

Jeg registrerer også stadig hetsing av oss religiøse, grov mobbing og forfølgelse. Dette er og bør være straffbart. Helt sprøtt at dere skal mobbe oss vekk fra forumet, som bør være åpen for alle. 

Jeg synes dere skal tenke på frelsen deres, ta dere kraftig sammen alle mann. Tenk på språket deres, og oppførselen deres. Avstå fra synd fordi Jesus elsker dere alle.

Anonymkode: 092cf...96f

jerry-seinfeld-kramer-pocker-face-Newman

Anonymkode: e60e8...940

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/16/2018 at 2:53 PM, AnonymBruker said:

Hei. Jeg er nokså ny her inne på forumet, men er alt sjokkert over tilstandene her inne. Det er grov språkbruk, det er stadig snakk om syndig adferd som kun hører hjemme mellom mann og kvinne i et ekteskap og på soverommet. Og selv i et ekteskap bør ingen synde som det som blir beskrevet her inne. Djevelen elsker slik prat, Gud gråter av det. 

Jeg registrerer også stadig hetsing av oss religiøse, grov mobbing og forfølgelse. Dette er og bør være straffbart. Helt sprøtt at dere skal mobbe oss vekk fra forumet, som bør være åpen for alle. 

Jeg synes dere skal tenke på frelsen deres, ta dere kraftig sammen alle mann. Tenk på språket deres, og oppførselen deres. Avstå fra synd fordi Jesus elsker dere alle.

Anonymkode: 092cf...96f

Så du mener at siden du tror på Gud (antar den Kristne) så skal vi også gjøre det og følge det som står i bibelen?  Hva om jeg forteller deg det jeg tror det og pålegger deg å følge det, ville du da ha gjort det? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenn eit ljos i staden for å forbanne mørkret. Ja, det er mykje synd og vondskap i verda. Eg får vondt i sjela av å høyre på all bannskapen som er så vanleg idag. Det er ingen som bryr seg lenger, egoismen florerer. Det verste er imidlertid å innsjå at eg er like vond sjølv også. Gud gav verda ei von, Jesus. Så gjekk noko feil. Eg klandrar meg sjølv og Gud som skapte meg. Kvifor kan ikkje Gud vere litt meir nådig og litt mindre nidkjær? Kvifor må sjela brenne i ein sjø av eld? Kvifor skapte Gud Satan? Kvifor må vi leve utan noko å leve for? Så mange kvifor, men Gud har trekt seg vekk. Han vil ikkje svare. Mange seier at Gud framleis elskar, men kvifor gir han då ikkje bønesvar? Kvifor gir han ikkje lækjedom? Kvifor gir han ikkje glede og fred? Kvar var Gud då eg trengte han som mest? Kvar er velsigninga og leiinga? Eg er lei av alt saman. I mitt stille sinn kallar eg han for himmelmonsteret. Så hugsar eg at han døydde for meg, og ber alt eg kan om tilgjeving. Sjeleleg terror er det, pine utan like. Alt i verda er løgn og illusjon. Kvifor Gud må det vere slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, Mars Quirinus skrev:

Så du mener at siden du tror på Gud (antar den Kristne) så skal vi også gjøre det og følge det som står i bibelen?  Hva om jeg forteller deg det jeg tror det og pålegger deg å følge det, ville du da ha gjort det? 

Ikke TS, men svarer likevel. Jeg vil ikke pålegge deg noe som helst, men Ordet vil jeg gjerne du skal høre. Evangeliet om at Jesus døde for dine synder, og ved tro på Han som din Frelser bli rettferdiggjort for Gud og ha del i den evige himmel.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2018 den 14.53, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er nokså ny her inne på forumet, men er alt sjokkert over tilstandene her inne. Det er grov språkbruk, det er stadig snakk om syndig adferd som kun hører hjemme mellom mann og kvinne i et ekteskap og på soverommet. Og selv i et ekteskap bør ingen synde som det som blir beskrevet her inne. Djevelen elsker slik prat, Gud gråter av det. 

Jeg registrerer også stadig hetsing av oss religiøse, grov mobbing og forfølgelse. Dette er og bør være straffbart. Helt sprøtt at dere skal mobbe oss vekk fra forumet, som bør være åpen for alle. 

Jeg synes dere skal tenke på frelsen deres, ta dere kraftig sammen alle mann. Tenk på språket deres, og oppførselen deres. Avstå fra synd fordi Jesus elsker dere alle.

Anonymkode: 092cf...96f

Det er tydeligvis du som trenger å tro på noe overnaturlig, og det skal du få lov til. Men ikke forsøk å dra andre med inn i dine overnaturlige søken, det holder med deg og dine likesinnede. 

Anonymkode: d4827...f77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er tydeligvis du som trenger å tro på noe overnaturlig, og det skal du få lov til. Men ikke forsøk å dra andre med inn i dine overnaturlige søken, det holder med deg og dine likesinnede. 

Anonymkode: d4827...f77

Ytrings- og trosfrihet gjelder bare for deg og dine likesinnede med andre ord? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud få som tror på den fantasi-figuren og til tross for det, klarer de å oppføre seg normalt. Er ikke det helt utrolig? At de ikke trenger en figur for ikke å være slemme? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...