Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På Isabel sin fb-profil ligger det et bilde av henne og en som ligner veldig mye på Andre, fra halvbirken 2018. Hvis det faktisk er han, så har de iallefall fremdeles kontakt 😊

Anonymkode: ab364...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På Isabel sin fb-profil ligger det et bilde av henne og en som ligner veldig mye på Andre, fra halvbirken 2018. Hvis det faktisk er han, så har de iallefall fremdeles kontakt 😊

Anonymkode: ab364...8c1

Så det jeg også. Men noen her sa tidligere at hun har lukket profilen sin som var mer åpen før, og da hadde hun vel kanskje fjernet bildet av ham hvis det var han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På Isabel sin fb-profil ligger det et bilde av henne og en som ligner veldig mye på Andre, fra halvbirken 2018. Hvis det faktisk er han, så har de iallefall fremdeles kontakt 😊

Anonymkode: ab364...8c1

Er ikke det bilde fra 2016? Eller er det snakk om et annet bilde?

Anonymkode: 5e165...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det bilde fra 2016? Eller er det snakk om et annet bilde?

Anonymkode: 5e165...163

Vanskelig å se årstallet. Men du har kanskje rett. Han lignet så mye på Andre at jeg antok det måtte være 2018.

Anonymkode: ab364...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å se årstallet. Men du har kanskje rett. Han lignet så mye på Andre at jeg antok det måtte være 2018.

Anonymkode: ab364...8c1

Jeg så bare når bildet var lagt ut....står 2016...

Anonymkode: 5e165...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xmasclovn skrev:

Har fått tak i et bilde av den veldig fine tørkerullholderen formet som en katt, som ble nevnt under Torky-anfallet i forrige episode😂 Er det noen interesse for å se den eller er det helt imot normaloppførsel å legge det ut her *orker ikke sinnameldinger fra anonyme brukere*😜

Edit: Blir det 10 «likes» eller flere tar jeg det som et ja på at bilde legges ut.

Haha legg det ut så alle får se. 

Jeg vurderte det selv, men var som deg litt usikker på om det var innafor 🙈 Men nå har du 10 likes, så da er det innafor 😁

Anonymkode: da407...0c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil se tørkerullholder. :Hehe:

Sånne ting gir meg assosiasjoner til slike fluffy, gjerne knallfargede, toalettlokktrekk og matchende domatte alle eldre på 90-tallet hadde på badet. Det er skikkelig ekkelt bare å tenke på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Isabel konfronterte han etter parterapi fordi hun ble overraska over at han tok opp hennes misnøye overfor han. André sa da at det ikke var noe nytt som ble tatt opp under parterapien. 

Så han har jo tydeligvis sagt det før. 

Anonymkode: d5884...f59

Ja, jeg fikk også inntrykk av at han hadde prøvd å si i fra før, men jeg tipper det også var for sent. Hennes reaksjon og misnøye tolker jeg som en konsekvens av hans atferd. Han var altfor ivrig i starten - sa etter kun et par dager at det var henne han ville dele resten av livet med, osv. Det tok jo helt av fra hans side. Det er ikke så vanskelig å skjønne at Isabel har mistet troverdighet til André, for hvem kan stå inne for et slikt utsagt kun dager etter å ha møtt hverandre? Ser at mange skriver at André virker ekte, men jeg klarer ikke helt å se det selv. Det eneste jeg ser er en fyr som prøver for hardt. Jeg skriver ikke dette for å forsvare Isabel, for hun er litt av en skrue selv. 

Anonymkode: ad646...a10

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg fikk også inntrykk av at han hadde prøvd å si i fra før, men jeg tipper det også var for sent. Hennes reaksjon og misnøye tolker jeg som en konsekvens av hans atferd. Han var altfor ivrig i starten - sa etter kun et par dager at det var henne han ville dele resten av livet med, osv. Det tok jo helt av fra hans side. Det er ikke så vanskelig å skjønne at Isabel har mistet troverdighet til André, for hvem kan stå inne for et slikt utsagt kun dager etter å ha møtt hverandre? Ser at mange skriver at André virker ekte, men jeg klarer ikke helt å se det selv. Det eneste jeg ser er en fyr som prøver for hardt. Jeg skriver ikke dette for å forsvare Isabel, for hun er litt av en skrue selv. 

Anonymkode: ad646...a10

Hvor mange kjærlighetsforhold har oppstått etter et blikk? Kanskje var det slik for André. Han virker å være en romantiker.

Onkel ble forelsket i tanten min da han fikk øye på henne første gangen. Hun var langt fra interessert i begynnelsen. De har vært gift i 70år og oppført seg som forelska tenåringer frem til de døde. Jeg kjenner mange sånne historier, hvor man enten faller for hverandre eller en forelsker seg i den andre. 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange kjærlighetsforhold har oppstått etter et blikk? Kanskje var det slik for André. Han virker å være en romantiker.

Onkel ble forelsket i tanten min da han fikk øye på henne første gangen. Hun var langt fra interessert i begynnelsen. De har vært gift i 70år og oppført seg som forelska tenåringer frem til de døde. Jeg kjenner mange sånne historier, hvor man enten faller for hverandre eller en forelsker seg i den andre. 

Anonymkode: d5884...f59

Jeg mener det er stor forskjell på å bli betatt kontra å komme med en erklæring om at man ønsker å tilbringe resten av livet sammen. Å bli betatt kan ta ett sekund, men å vite at dette virkelig er den du vil være med resten av livet? Mulig det funker slik for deg og onklene dine - at dere kun trenger et par dager for å vite med sikkerhet hvem som er ens ønskede livspartner, men jeg tør påstå at de aller fleste trenger en del mer tid. 

Anonymkode: ad646...a10

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabell sa jo bare at moren synes den var fin...kan godt skjønne at en mor kan like noe sånt. Isabell har jo aldri sagt alt hun selv synes den katten er fin.

 

Tror heller reaksjonen til Isabell går på at Andre burde ha sett alt hun ikke bruker torky på kjøkkenet. Og alt det var dråpen.

Anonymkode: 17965...fc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tror det er ganske mange menn som selv etter mange års ekteskap ikke kunne plukket ut nøyaktig det tørkepapiret/toalettpapiret/håndsåpen/vaskepulveret/gulvsåpen kona foretrekker, uten at det gjør dem til dårlige mennesker av den grunn. For mange er det bare ikke viktig om man bruker Omo denne uken og Blenda neste. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Isabell sa jo bare at moren synes den var fin...kan godt skjønne at en mor kan like noe sånt. Isabell har jo aldri sagt alt hun selv synes den katten er fin.

 

Tror heller reaksjonen til Isabell går på at Andre burde ha sett alt hun ikke bruker torky på kjøkkenet. Og alt det var dråpen.

Anonymkode: 17965...fc4

torky var dråpen? er det rart det er krig i verden

Anonymkode: bdfca...3a9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt! Hva er greia med å henge seg så voldsomt opp i interiøret til Isabel? Det er så utrolig tåpelig! Må man på død og liv følge saueflokken, og kun like det som er i trendbildet akkurat nå? Jeg synes det er mye bedre når folk følger sitt eget hjerte i forhold til interiør, og setter sitt personlige preg på hjemmet sitt, i stedet for å følge saueflokken, der alt ser like upersonlig og likt ut.

Jeg ikke fatte og begripe hvorfor dere blander inn Isabel's interiørstil med hennes oppførsel! Det har jo ingenting med saken å gjøre. Jeg er enig i at hun ikke fremstår særlig sympatisk, men samtidig, så kan jeg forstå at hun får litt fnatt av Andre også. Han virker klengete og treg, og fremstår som en mann uten egne meninger og evne til å ta avgjørelser. Han er sikkert en snill fyr. Men det er ikke alltid det holder å bare være snill. Det er jo ikke noe tak i mannen i det hele tatt. Jeg tror også jeg hadde blitt irritert på en slik mann.

Anonymkode: 1ce49...e54

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt! Hva er greia med å henge seg så voldsomt opp i interiøret til Isabel? Det er så utrolig tåpelig! Må man på død og liv følge saueflokken, og kun like det som er i trendbildet akkurat nå? Jeg synes det er mye bedre når folk følger sitt eget hjerte i forhold til interiør, og setter sitt personlige preg på hjemmet sitt, i stedet for å følge saueflokken, der alt ser like upersonlig og likt ut.

Jeg ikke fatte og begripe hvorfor dere blander inn Isabel's interiørstil med hennes oppførsel! Det har jo ingenting med saken å gjøre. Jeg er enig i at hun ikke fremstår særlig sympatisk, men samtidig, så kan jeg forstå at hun får litt fnatt av Andre også. Han virker klengete og treg, og fremstår som en mann uten egne meninger og evne til å ta avgjørelser. Han er sikkert en snill fyr. Men det er ikke alltid det holder å bare være snill. Det er jo ikke noe tak i mannen i det hele tatt. Jeg tror også jeg hadde blitt irritert på en slik mann.

Anonymkode: 1ce49...e54

Det er jo helt greit å ikke like en person, men man kan jo være normalt høflig og behandle personen med respekt likevel? Det er jo det som er provoserende her, at hun er så kjip og nedlatende mot han. Hva med å bare si det som det er at hun ikke liker han men at de kan prøve å være venner ut eksperimentet feks?

Anonymkode: bdfca...3a9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo helt greit å ikke like en person, men man kan jo være normalt høflig og behandle personen med respekt likevel? Det er jo det som er provoserende her, at hun er så kjip og nedlatende mot han. Hva med å bare si det som det er at hun ikke liker han men at de kan prøve å være venner ut eksperimentet feks?

Anonymkode: bdfca...3a9

Jeg tror alle har en grense for hvor mye tålmodighet man er i stand til å vise i ulike situasjoner, og for Isabel sin del så tror jeg denne grensen nå er nådd. Hun har sagt fra flere ganger at hun trenger rom, men han kjører fortsatt dette klengete "kona mi"-løpet. Det er en stor kløft mellom de to. Spørsmålet er som du selv skriver - om hun bare burde gi opp? Slik det er nå så har hun vel egentlig gitt opp, men er fortsatt med fordi hun tross alt er med på et prosjekt. 

Anonymkode: ad646...a10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke Isabel er så snill med André og hun burde prøve å lage litt bedre stemning. Ikke se så sur og unhappy. Kunne sagt takk så han hadde ryddet og vasket

Nå som det er sagt, så får jeg fnatt av hvor mye han har klenget på henne! Han klarte ikke å lese kroppsspråket hennes. Hun tok aldri inititiv og så fryktelig ukomfortabel ut. Hun sa ifra, men han bare fortsatte. Jeg er ikke glad i mye nærhet. Hadde en mann kysset meg, strøket meg på ryggen, holdt rundt meg, tar meg på låret osv hele tiden, så hadde jeg ikke likt det. Hva er greia med å kalle henne for kona mi hele tiden?

Han virker veldig uerfaren og hun virker bare drittlei hele opplegget. Det ser man lang vei. Synes bare ikke de passer sammen i det hele tatt. Isabel liker tydeligvis status.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ikke fatte og begripe hvorfor dere blander inn Isabel's interiørstil med hennes oppførsel! Det har jo ingenting med saken å gjøre. Jeg er enig i at hun ikke fremstår særlig sympatisk, men samtidig, så kan jeg forstå at hun får litt fnatt av Andre også. Han virker klengete og treg, og fremstår som en mann uten egne meninger og evne til å ta avgjørelser. Han er sikkert en snill fyr. Men det er ikke alltid det holder å bare være snill. Det er jo ikke noe tak i mannen i det hele tatt. Jeg tror også jeg hadde blitt irritert på en slik mann.

Anonymkode: 1ce49...e54

Ja, og Andrés svakeste side er kanskje det at han ikke er flink til å se og tolke mennesker rundt seg. Isabel viser så tydelig at hun ikke er komfortabel når han tar på henne og kysser henne. Likevel bare kjører han på med kyss og holding av hender. Det er nesten vondt å se på. 

Anonymkode: ad646...a10

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Minnie23 skrev:

Jeg synes ikke Isabel er så snill med André og hun burde prøve å lage litt bedre stemning. Ikke se så sur og unhappy. Kunne sagt takk så han hadde ryddet og vasket

Nå som det er sagt, så får jeg fnatt av hvor mye han har klenget på henne! Han klarte ikke å lese kroppsspråket hennes. Hun tok aldri inititiv og så fryktelig ukomfortabel ut. Hun sa ifra, men han bare fortsatte. Jeg er ikke glad i mye nærhet. Hadde en mann kysset meg, strøket meg på ryggen, holdt rundt meg, tar meg på låret osv hele tiden, så hadde jeg ikke likt det. Hva er greia med å kalle henne for kona mi hele tiden?

Han virker veldig uerfaren og hun virker bare drittlei hele opplegget. Det ser man lang vei. Synes bare ikke de passer sammen i det hele tatt. Isabel liker tydeligvis status.

Jo men med en man som er siviløkonom så for hun statusen hun ønsker om noen år! En revisor tjener meget sjeldent mer en 350-500 i hennes aldersgruppe. Jeg tipper hun tjener rundt 400 det er ikke akkurat ett høystatus yrke med «kapitaliserte» ansatte😂 det er ikke hun og aksjemeglere liksom🤣. Så selv om han IKK eier leilighet nå så hadde han jo stilt meget sterkt ved eventuelt lånesøknad til ett felles hjem. Hvor Teisen kunne ha blitt byttet ut med ett vesentlig bedre sted! Men så langt tenker hun ikke! Hvorfor det aner jeg ikke for hun virker ikke særlig lur. 

Jeg klager ikke på interiør stilen hennes jeg vill bar påpeke at hun ikke har noe stil! Bokstavelig talt det er ett fullstendig sammensurium av gjenstander og stilarter i den leiligheten uten noe som helst rød tråd! Som ikke hadde vert noe problem om hun ikke hadde klaget til andre og ikke sagt at det han har laget ikke passer inn i det. 

Jeg personlig tror at hun er stuck på tidlig 2000 tallet på klesfronten og håret. Personer som ofte blir stuck i en stil art på den måten er ofte de som har hatt «storhetstiden» sin i den tidsepoken. Det vil si hun var kanskje en populær jente i klassen på den tiden og hun følte seg bra. Da blir man ofte igjen i den perioden om dere forstår hva jeg mener. (Bitte litt sammenlignbart med sexuelle fetisher, da hjernen fungerer på samme måte)

Anonymkode: aa23a...c2c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo helt greit å ikke like en person, men man kan jo være normalt høflig og behandle personen med respekt likevel? Det er jo det som er provoserende her, at hun er så kjip og nedlatende mot han. Hva med å bare si det som det er at hun ikke liker han men at de kan prøve å være venner ut eksperimentet feks?

Anonymkode: bdfca...3a9

AB #1088 her. 

Jeg sier jo at Isabel ikke fremstår spesielt sympatisk, samtidig som jeg kan forstå irritasjonen hun viser ovenfor Andre også.Han er klengete, og tar ikke til seg tilbakemeldingene og signalene hun gir ham. Da er der ikke så rart hun blir misfornøyd og frustrert

Det er sammenblandingen mellom oppførsel og inteiørstil jeg ikke forstår poenget med. Det har jo liten eller ingen sammenheng med oppførsel.

Anonymkode: 1ce49...e54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...