Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

Jeg tror både Isabel og Anna ga opp med en gang de så Andre og Geir fordi de ikke var deres type utseendemessig. 

Ikke Isabel. Det så ut som lufta gikk ut av henne da de satt på trappa, og hun fikk vite at han ikke eide egen bolig eller har lappen. 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kommer til å prøve å bo sammen, man har jo også sett klippet helt fra starten av hvor de ligger i sengen og Anna sier "Jeg angrer ikke".

Anonymkode: df34c...600

Aha, ok. Jeg trodde klippet fra sengen var tatt fra bryllupsnatten.

Anonymkode: 5e165...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke Isabel. Det så ut som lufta gikk ut av henne da de satt på trappa, og hun fikk vite at han ikke eide egen bolig eller har lappen. 

Anonymkode: d5884...f59

Da så hun super skuffet ut

Synes det er komisk at hun ser på selv som DEN catchen! Vil mye være sammen med en som ikke har bil eller leilighet enn en drittsekk

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo an å si at Isabel har en utdatert stil eller rett og slett at man personlig ikke liker den, men ærlig talt, kan ikke folk få kle seg i akkurat det de vil? Og det er heller ikke nødvendig å bruke beskrivelsen "øst-europeisk" som om det er noe negativt og dermed i samme slag rakke ned på flerfoldige nasjonaliteter

Endret av Arkana
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, smalls skrev:

Da så hun super skuffet ut

Synes det er komisk at hun ser på selv som DEN catchen! Vil mye være sammen med en som ikke har bil eller leilighet enn en drittsekk

Enig! 

Selv setter jeg som kriterie at mannen helst bør eie egen bolig, men om han er snill så driter jeg i om han ikke eier egen bolig. 

Jeg kunne helt klart datet André. Noen syns han virker veik, men han virker på meg som en trygg på seg selv. Han virker ekte. 

Jeg tenker at gan virket litt usikker pga isabels oppførsel. 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han eier bil og leilighet er ganske så uvesentlig.

Det viktigste bør være at han har orden på livet sitt, på økonomien og at han har fast jobb. At han har hobbyer, venner, et sosialt liv, og at han er trygg på seg selv. Om da han eier eller leier spiller liten rolle.  Men i Isabel sin verden virker det som at fasaden er viktigere enn alt annet. Det er jo også tydelig når man stiger innenfor hennes 4 vegger.

Anonymkode: 5e165...163

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som at Isabel føler en form for avsky ovenfor Andre. Jeg tror det henger sammen med at han var altfor klengete og «på» i starten av prosjektet. Han kvelte henne fullstendig. Jeg tror også Isabel er mer fokusert på det som kommer, fremfor her og nå. Hun ønsker kontroll og stabilitet. Andre derimot er mer impulsiv og lever i nuet. Det er større personlighetsforskjeller mellom dem. De er en dårlig match.

Anonymkode: ad646...a10

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om han eier bil og leilighet er ganske så uvesentlig.

Det viktigste bør være at han har orden på livet sitt, på økonomien og at han har fast jobb. At han har hobbyer, venner, et sosialt liv, og at han er trygg på seg selv. Om da han eier eller leier spiller liten rolle.  Men i Isabel sin verden virker det som at fasaden er viktigere enn alt annet. Det er jo også tydelig når man stiger innenfor hennes 4 vegger.

Anonymkode: 5e165...163

Tror det handler mye om at han ikke forsvarer eller har noen god grunn for at det er blitt sånn. Og når hun først nevner det så skal han plutselig ta lappen, samt se etter leilighet. Han fremstår litt som en dott og en tøffel. Jeg tror hvis han hadde sagt at han ikke gidder å ta lappen fordi han ikke trenger bil, så hadde Isabel respektert det. 

Anonymkode: ad646...a10

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 så hadde Isabel respektert det. 

Anonymkode: ad646...a10

Hvordan vet du det? Hun virker jo sykt skuffet og misfornøyd at han ikke har lappen eller leilighet. Så da Burde hun jo bli fornøyd 

Anonymkode: db53a...422

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke Isabel hadde respektert noe godt svar på at han mangler lappen og leilighet. Hun virker i det hele tatt som en person som ikke er så veldig åpen for at det er andre måter å gjøre ting på enn hennes.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det? Hun virker jo sykt skuffet og misfornøyd at han ikke har lappen eller leilighet. Så da Burde hun jo bli fornøyd 

Anonymkode: db53a...422

Jeg sier ikke at jeg vet. Jeg sier at jeg tror. Virker som hun irriterer seg over at han er en pleaser mer enn at han ikke eier egen leilighet.

Anonymkode: ad646...a10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.2.2018 den 17.48, AnonymBruker skrev:

Han virket god, men også ekstremt usikker og "lite mann". Fnisete og puslete. Som en gutt. Og så eier han ikke bolig eller bil eller har lappen i det hele tatt. Det er litt sånn, tja ja jo okei da... Men hjelper ikke på helhetsinntrykket... 

De hadde verdens kjedeligste samtale også... Zzz

Anonymkode: bb2a9...0c3

Her var jeg enig helt til de var hos parterapeut og han satte foten ned og sa klart ifra. DA steg han mange hakk hos meg, veldig bra! 

Anonymkode: 28029...0dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her var jeg enig helt til de var hos parterapeut og han satte foten ned og sa klart ifra. DA steg han mange hakk hos meg, veldig bra! 

Anonymkode: 28029...0dd

Helt enig!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Meriokel skrev:

har dere sett bildene Isabel har hengende av seg selv på soverommet og ved utgangsdøren hvor hun ser glupsk på kameramannen? 

Så sier hun, når han henger opp bilder av dem: det er ikke en leilighet med plass til mange bilder 

*bare bilder av meg selv når jeg prøver å se sexy ut*
 

 

Hun kunne trygt skilt lag med Tyrkia-bildene og byttet dem ut med hva som helst annet. Meget spesielt å pepre veggene utelukkende med bilder av seg selv. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som at Isabel føler en form for avsky ovenfor Andre. Jeg tror det henger sammen med at han var altfor klengete og «på» i starten av prosjektet. Han kvelte henne fullstendig. Jeg tror også Isabel er mer fokusert på det som kommer, fremfor her og nå. Hun ønsker kontroll og stabilitet. Andre derimot er mer impulsiv og lever i nuet. Det er større personlighetsforskjeller mellom dem. De er en dårlig match.

Anonymkode: ad646...a10

Uansett så tar det seg veldig dårlig ut å gå med et kronisk misfornøyd ansiktsuttrykk, heva bryn over alt han sier, og behandle han stygt, blir jo bare enda vanskeligere å finne en mann for henne etter dette programmet.

Anonymkode: bdfca...3a9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tak i et bilde av den veldig fine tørkerullholderen formet som en katt, som ble nevnt under Torky-anfallet i forrige episode😂 Er det noen interesse for å se den eller er det helt imot normaloppførsel å legge det ut her *orker ikke sinnameldinger fra anonyme brukere*😜

Edit: Blir det 10 «likes» eller flere tar jeg det som et ja på at bilde legges ut.

Endret av Xmasclovn
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett så tar det seg veldig dårlig ut å gå med et kronisk misfornøyd ansiktsuttrykk, heva bryn over alt han sier, og behandle han stygt, blir jo bare enda vanskeligere å finne en mann for henne etter dette programmet.

Anonymkode: bdfca...3a9

Ja, det tar seg dårlig ut, men det er nok mye irritasjon og følelser der som hun ikke kan noe for. Tror noen og enhver vil følt det sånn mtp hvordan Andre var første uka. Jeg syns man må se det i sammenheng - det at han sier i fra nå er på en måte for sent. Skaden har allerede skjedd.

Anonymkode: ad646...a10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg brukte i hvert fall korte skjørt og cardigans på slutten av 90 tallet/begynnelsen av 00-tallet. Å knyte skjerfet på denne måten var populær da også.

Så alt i alt vil jeg si at hun henger ca 20 år etter. Noe som ikke ville vært noe problem overhodet hvis hun ikke hadde oppført seg som om hun er DEN drømmedama og André en verdiløs taper.

Anonymkode: fcda5...2bc

Legg til mini kasse-TV (kanskje til og med med innebygd VHS-spiller?), tacky lettkledde sydenbilder av deg selv og sparkly lilla øyenskygge på lista. Tror jeg fikk med sånn øyenskygge i Topp på starten av 2000-tallet.

Anonymkode: 2627c...042

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det tar seg dårlig ut, men det er nok mye irritasjon og følelser der som hun ikke kan noe for. Tror noen og enhver vil følt det sånn mtp hvordan Andre var første uka. Jeg syns man må se det i sammenheng - det at han sier i fra nå er på en måte for sent. Skaden har allerede skjedd.

Anonymkode: ad646...a10

Isabel konfronterte han etter parterapi fordi hun ble overraska over at han tok opp hennes misnøye overfor han. André sa da at det ikke var noe nytt som ble tatt opp under parterapien. 

Så han har jo tydeligvis sagt det før. 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legg til mini kasse-TV (kanskje til og med med innebygd VHS-spiller?), tacky lettkledde sydenbilder av deg selv og sparkly lilla øyenskygge på lista. Tror jeg fikk med sånn øyenskygge i Topp på starten av 2000-tallet.

Anonymkode: 2627c...042

Topp, månedens høydepunkt i 1999🙌🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...