Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle tro Isabelle ikke visste at hun ble filmet, og at dette skal sendes på TV..

Tenk hvordan hun kan oppføre seg når kamera ikke ruller! Skremmende.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isabel forblir nok singel da det virker som om hun tror hun er verdt mye mer enn andre. Hun setter seg på en veldig høy jest når hun egentlig ikke burde det. Syns ikke leiligheten hennes roper «kapitalisert» miljø og «klasse» noe hun prøver å fremstå at hun har. 

Geir: Jeg tar deg gjerne hvis ikke Anna vil 🤪💕❤️ 

Anonymkode: e7a34...83d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Noe du tror eller vet?

Anonymkode: 5e165...163

Jag vet inget, bare det jeg tror :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så rart at Anna får panikk når hun tror at Geir har håp. Og da lurer jeg på hva som skjer neste episode når hun plutselig er klar for dette eksperimentet. For om Geir får håp, eller at hun tror han får håp, kommer hun til å gå rett i panikkangst igjen da? 

Synd vi ikke fikk se Rune og Katarina i terapi i går. Jeg tror de hadde godt av det og, for jeg tror ikke de prater så mye om forholdet, følelser og om dem. Så jo ut som Katarina sleit med noe på sniktitten fra neste episode. Jeg håper de kommer til å vare, men jeg tror kanskje de bare forblir venner. Jeg tror ikke forelskelsen er der, og den er viktig for Katarina virker det som.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde fått parterapi rett etter bryllupsreisen. Lurer på om det hadde gått bedre med Geir og Anna da?

Isabel og André hadde ikke fungert uansett, fordi han ikke har egen leilighet eller lappen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andre-Isabell

Synes synd på Andre. Han virker klønete og utrolig uerfaren med det motsatte kjønn, men han fortjener respekt og ikke minst bli behandlet som et voksent menneske. Isabell virker barnslig og litt høy på seg selv. Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd hun kom fra et Øst-Europeisk land, ikke at det har noen ting med oppførselen å gjøre. Tror de blir skilt.

Katarina-Rune

Hadde troen på disse to helt fra starten, men nå begynner jeg å tvile. Virker ikke som de er så flinke til å snakke sammen om de viktige tingene. De har ligget sammen....good or bad? Ikke vet jeg. Tror de blir skilt.

Anna-Geir

Anna har oppført seg som en ugle, men det positive er at hun ser det selv. Folk reagerer forskjellig, i ulike settinger. Sett utenfra virker Geir å være en kjernekar. Nesten for snill. Han kommer nok til å gi Anna en ny sjanse, men tviler på at de forblir gift.

 

Hele eksperimentet ender nok opp med 3 skilsmisser, dessverre.

Dagens synsing. God helg :) 

Anonymkode: 5e165...163

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av anonym 600, som alltid har forsvart og støttet Isabel? :P

Anonymkode: a6c3d...f0d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ble det av anonym 600, som alltid har forsvart og støttet Isabel? :P

Anonymkode: a6c3d...f0d

Opptatt med å finne på gode pro-Isabel argumenter?🤪

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Xmasclovn skrev:

Opptatt med å finne på gode pro-Isabel argumenter?🤪

Med andre ord: brukeren kommer ikke tilbake til tråden. :laugh:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kom det frem at Rune og Katarina hadde ligget sammen? Da hun snakket med venninnen i gårsdagens episode?

Anonymkode: 6aef3...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Xmasclovn skrev:

Opptatt med å finne på gode pro-Isabel argumenter?🤪

 

36 minutter siden, Mippi skrev:

Med andre ord: brukeren kommer ikke tilbake til tråden. :laugh:

:hoho:

Brukeren har hakket på Andre, forsvart Isabel med nebb og klør. Er nok tom for argumenter nå 🙊

Anonymkode: a6c3d...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

:hoho:

Brukeren har hakket på Andre, forsvart Isabel med nebb og klør. Er nok tom for argumenter nå 🙊

Anonymkode: a6c3d...f0d

Kommer nok sterkere tilbake😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ble det av anonym 600, som alltid har forsvart og støttet Isabel? :P

Anonymkode: a6c3d...f0d

 

44 minutter siden, Xmasclovn skrev:

Opptatt med å finne på gode pro-Isabel argumenter?🤪

 

36 minutter siden, Mippi skrev:

Med andre ord: brukeren kommer ikke tilbake til tråden. :laugh:

Vel, etter sist episode så må jeg innrømme at hun mista hun meg også:skratte:

Og vi fikk sett mer av Andre nå som han stod opp for seg selv, forklarte sin side av saken og ikke bare jatta med. Bra!:tommelsmil:

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når kom det frem at Rune og Katarina hadde ligget sammen? Da hun snakket med venninnen i gårsdagens episode?

Anonymkode: 6aef3...ed7

Når hun og venninnen snakket sammen helt på slutten av episoden. Katarina tar hånden foran kamera, og sier at de har ligget sammen. Hvis jeg ikke hørte helt feil da.....å da beklager jeg det, hvis så er tilfelle.

Anonymkode: 5e165...163

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når hun og venninnen snakket sammen helt på slutten av episoden. Katarina tar hånden foran kamera, og sier at de har ligget sammen. Hvis jeg ikke hørte helt feil da.....å da beklager jeg det, hvis så er tilfelle.

Anonymkode: 5e165...163

Jeg hørte det, jeg også. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis jeg skulle blitt sammen med en man uten verken bil, lappen eller egen leilighet, da skulle jeg ha vært sykt forelsket! Skjønner godt at Isabell reagerer på det. Men å snakke nedsettende om han til kolleger, det er veldig dårlig gjort!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Vel, etter sist episode så må jeg innrømme at hun mista hun meg også:skratte:

Og vi fikk sett mer av Andre nå som han stod opp for seg selv, forklarte sin side av saken og ikke bare jatta med. Bra!:tommelsmil:

Anonymkode: df34c...600

Bra du har skiftet mening 👍

Anonymkode: a6c3d...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg er den eneste som ikke synes Geir er drømmemannen :ler:  Jeg synes han virker kjedelig og litt veik uten særlig sterk personlighet. Alle andre virker som de digger han over alt på jord. Jada, han er snill, men han virker jo dumsnill. Han har en del av de samme faktene som Andre, men er mer moden og litt tryggere på seg selv bare.  Jeg synes de er litt like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...