Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun sa vel noe om at mora hennes heller ikke kunne ha torky og at viss faren kjøpte det så kasta mora det? Altså en forbruksvare som tørkepapir forsvinner i løpet av noen dager. Skal ikke henge til pynt akkurat  🙈

Anonymkode: 19ed2...987

Det tviler jeg ikke på! Moren hennes har nemlig et nydelig tørkepapirstativ utformet som en katt. Og Torky passer ikke på det! :fnise:

Anonymkode: da407...0c9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, strawberry skrev:

 

Det jeg synes er rart med André er at dersom han har en såpass bra utdanning og jobb, hvor gjør han da av pengene?! For han har vel bodd i kollektiv, det er jo ikke akkurat så dyrt. 

Kanskje han ganske nylig har blitt ferdig med utdannelsen? Og kollektiv i Oslo er ikke nødvendigvis billig, avhengig av beliggenhet og standard kan månedsleien lett komme opp i det mange betaler for boliglån på et helt hus.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder

Isabel satt og leste opp en liste med krav til sin fremtidige mann før bryllupet, så det var jo kjent hva hun ønsket seg. At slike menn som hun beskrev kanskje verken melder seg på GVFB eller er i hennes liga får være en annen sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt greit at de ikke er blitt tiltrukket av partneren de har blitt matchet med, men jeg syns man kan være såpass voksen at man har gjensidig respekt for hverandre, som medmenneske. Man kan godta hverandre i perioden eksperimentet pågår og anstrenge seg for å behandle hverandre på en vanlig, vennskapelig måte.

Noen av de scenene er regelrett vondt å se på - med kritikk, narr og nedverdigelse av den andre. Jeg håper de får oppfølging av psykolog i etterkant av eksperimentet. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig Nighthawk. Man kan ikke velge å falle for et annet menneske, men man kan velge hvordan man behandler andre. Hva skjedde med respekt, forståelse eller bare helt vanlig høflighet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun sa vel noe om at mora hennes heller ikke kunne ha torky og at viss faren kjøpte det så kasta mora det? Altså en forbruksvare som tørkepapir forsvinner i løpet av noen dager. Skal ikke henge til pynt akkurat  🙈

Anonymkode: 19ed2...987

Og så sa hun noe om at moren hennes hadde sånne fine tørkerull holdere mens hun kastet blikket bort på sin, liksom at det var en sånn type fin en. Og det var en helt vanlig laget i noe tremateriale... 🙄

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, HerKommerMummi said:

Hvis jeg skulle blitt sammen med en man uten verken bil, lappen eller egen leilighet, da skulle jeg ha vært sykt forelsket! Skjønner godt at Isabell reagerer på det. Men å snakke nedsettende om han til kolleger, det er veldig dårlig gjort!

Jeg lurer på om det samme gjelder for kvinner. Av en eller annen grunn tror jeg ikke så mange menn ville hatt problemer med at en potensiell partner ikke eide egen leilighet eller bil.

Anonymkode: 2627c...042

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspertene har vel nevnt noe med at det du ønsker er ikke nødvendigvis det du trenger. Så kanskje de synes André har en personlighet som Isabel trenger, men hun klarer ikke å glemme sine høye krav. Det er jo også noe med at om du selv ikke er en 10'er (totalt sett), så kan du vel heller ikke forvente å ende opp med en 10'er.

Anonymkode: 29e00...4d8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

La merke til at Andre er venner med alle de andre deltakerne på FB bortsett fra Isabel. Og det samme med Anna, venner med de andre foruten Geir.

Anonymkode: 6c3b0...fec

Anna har likt endel ting Geir har lagt ut i forhold til GVFB, men han har sperret for at folk ikke ser hvem han er venner med da dukker han ikke opp i vennelista til Anna heller. Altså jeg snoket på Katarina sin profil og kom innpå Geir sin profil osv. 

Anonymkode: 8e96d...da6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre har jo nevnt gang på gang på gang at han bor i leiligheten på tveita for å spare penger til egenkapital!!! Hvor i helvetes vanskelig er det å forstå ISABEL???? Kansje han ønsker mer en en liten dritt leilighet på Teisen eller hvor i helsike frøken materialistisk bor. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Arkana skrev:

Og utdannelse. Litt artig at hun er så opptatt av det materielle og status og så har han bedre utdannelse og kommer dermed sannsynligvis til å tjene mer enn henne også (om han ikke gjør det allerede). 

Hva jobber Isabell med? Og hva er hun utdannet som?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillemy02 skrev:

Andre har jo nevnt gang på gang på gang at han bor i leiligheten på tveita for å spare penger til egenkapital!!! Hvor i helvetes vanskelig er det å forstå ISABEL???? Kansje han ønsker mer en en liten dritt leilighet på Teisen eller hvor i helsike frøken materialistisk bor. 

Hun har ikke engang fikset listene i leiligheten. 

Kapitalisert miljø og bor på Teisen. Kjempeflaut. Lurer på hva kollegaene hennes tenker om henne nå. Hun må ha levd i en boble lenge. 

Tidlig i programmet, lurte jeg på hvorfor hun var singel og «skjønte» hvorfor Andre var singel. Nå er rollene snudd. Jeg skjønner veldig godt hvorfor hun er singel, men skjønner ikke hvorfor André er singel. 

 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel har ingen grunn til å føle seg så ovenpå. Synes også de bildene av seg selv som hun har rundt i leiligheten er så pinlig. Hadde aldri falt meg inn å pryde veggene med bilder av meg selv. 

Anonymkode: 07d66...f00

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om det samme gjelder for kvinner. Av en eller annen grunn tror jeg ikke så mange menn ville hatt problemer med at en potensiell partner ikke eide egen leilighet eller bil.

Anonymkode: 2627c...042

Jeg tror heller ikke dette gjelder for kvinner. Trist, men sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Isabel har ingen grunn til å føle seg så ovenpå. Synes også de bildene av seg selv som hun har rundt i leiligheten er så pinlig. Hadde aldri falt meg inn å pryde veggene med bilder av meg selv. 

Anonymkode: 07d66...f00

Og så presterer hun å si til Andre at hun egentlig ikke har ordnet så mye plass til bilder i leiligheten sin😂

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener hun med "kapitalisert miljø"? Aldri hørt noen bruke de ordene i den sammenheng.. Kapitalistisk miljø er vel heller ikke noe kompliment, men en nedsettende beskrivelse av overflatiske mennesker.

Anonymkode: bdfca...3a9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er så fasinert av stilen til Isabel. Aldri sett noen i Norge kle seg sånn. Kun i øst-europa. Samme med leiligheten, snakker vi 80-tallet?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at Isabel oppfører seg dårlig mot André, men synes mange i tråden gjør akkurat det samme de selv kritiserer Isabel for. Hun får tyn for klesstil, interiørstil, personlighet, foreldrene sine (!)... Dere som rakker ned på henne på denne måten oppfører dere ikke noe bedre enn det hun gjør mot André. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og øst-europeere er fritt vilt...

Anonymkode: d07ae...695

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor gammel Isabel er? 

Anonymkode: 5e165...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...