AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #101 Skrevet 12. februar 2018 26 minutter siden, AnonymBruker said: Du er nå søt da Tror ikke du er klar over hvor skitten du er selvom du faktisk vasker deg. Tastaturet du tar på akkurat NÅ..... Masse masse bakterier. Masse i håret..på klærne dine...skoa dine... Tørr du å ta på matvarer i butikken? Anonymkode: 0f171...07e Du er nå søt da Jeg har ikke bakterifobi, jeg liker bare ikke lukten av de skitne underlivene deres. Anonymkode: 655e4...2c5 7
Perle Skrevet 12. februar 2018 #103 Skrevet 12. februar 2018 Ja, det er vel like selvsagt som å pusse tenner. Barnemisshandling og ikke å ha bli lært dette, og evneveikt og ikke å ha fattet dette selv i voksen alder. 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #104 Skrevet 12. februar 2018 Bare tull dette her. Det er ikke naturlig å ha såpe i underlivet. Jeg sleit veldig med soppinfeksjoner og bakteriell vaginose før fordi jeg vasket meg så mye. Det gjorde bare vondt verre. Når jeg hadde BV kjente jeg selv at jeg luktet, utenpå klærne. Var helt fortvilet og trodde aldri jeg skulle bli kvitt problemet. Så sluttet jeg å vaske meg nedentil, skyller kun med vann av og til når jeg dusjer og har ikke hatt sopp eller andre infeksjoner på mange år nå Anonymkode: e4aeb...ff2 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #105 Skrevet 12. februar 2018 Folk kan være ganske immune mot sine egne kroppslukter. Jeg har en utrolig stilig svoger, men han stinker. Har en vanvittig kroppsodør, men kjenner det ikke selv. Det er litt som når man slipper en fjern. Man kan tåle sine egne, men dauer nesten av andres. Så at man ikke lukter om man ikke vasker seg skal man ikke være for sikker på! Anonymkode: 0a33b...875 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #106 Skrevet 12. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Folk kan være ganske immune mot sine egne kroppslukter. Jeg har en utrolig stilig svoger, men han stinker. Har en vanvittig kroppsodør, men kjenner det ikke selv. Det er litt som når man slipper en fjern. Man kan tåle sine egne, men dauer nesten av andres. Så at man ikke lukter om man ikke vasker seg skal man ikke være for sikker på! Anonymkode: 0a33b...875 Fjert, ikke fjern! Anonymkode: 0a33b...875
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #107 Skrevet 12. februar 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som vasker dere daglig med våtservietter, såpe og dusjspyling eller klut. Hvor ofte har dere hatt sopp og infeksjoner? Anonymkode: 0f171...07e Dusjer hver kveld før leggetid og vasker da underlivet med Dr Greve,- spyler underlivet igjen (ikke inni) hver morgen med Dr.Greve. Dette har jeg gjort siden ungdommen. Er nå 37 år og har aldri hatt sopp. Anonymkode: d02f9...5b5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #108 Skrevet 12. februar 2018 Hvis det er så fryktelig vanskelig å ta seg en kjapp dusj så går det an å bruke våtservietter. (IKKE asan sine "parfymerte", da lukter det omtrent som å kamuflere diarèlukt med Old spice!) Jeg anbefaler Pampers eller First Price babyvåtservietter til den slags bruk. Anonymkode: 9971d...6bc 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #109 Skrevet 12. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk kan være ganske immune mot sine egne kroppslukter. Jeg har en utrolig stilig svoger, men han stinker. Har en vanvittig kroppsodør, men kjenner det ikke selv. Det er litt som når man slipper en fjern. Man kan tåle sine egne, men dauer nesten av andres. Så at man ikke lukter om man ikke vasker seg skal man ikke være for sikker på! Anonymkode: 0a33b...875 Men han er vel heller unntaket og ikke regelen? Eller treffer du på mange som stinker sånn? Anonymkode: e4aeb...ff2 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #110 Skrevet 12. februar 2018 Jeg lurer på om det er neseborene til enkelte mennesker her inne som er nøkkelordet og har behov for en grundig vask Makan til illeluktende nesebor..Ser for meg dritstanken Anonymkode: 5af10...bc3 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #111 Skrevet 12. februar 2018 6 minutter siden, Perle skrev: Ja, det er vel like selvsagt som å pusse tenner. Barnemisshandling og ikke å ha bli lært dette, og evneveikt og ikke å ha fattet dette selv i voksen alder. Dette. Håper indelig ikke slike uhygensiske folk får barn, eller lærer barn å være så uhygeniske. Trodde virkelig det ikke fantes så ekle folk (men lukter de jo rundt om kring). Uff Anonymkode: c86f9...c50 1
The Kitten Skrevet 12. februar 2018 #112 Skrevet 12. februar 2018 Hvis jeg bare skal være hjemme så er det ikke alltid jeg gidder.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #113 Skrevet 12. februar 2018 10 minutter siden, Perle skrev: Ja, det er vel like selvsagt som å pusse tenner. Barnemisshandling og ikke å ha bli lært dette, og evneveikt og ikke å ha fattet dette selv i voksen alder. Har du forskning som underbygger at man må vaske seg hver dag og at noe annet er omsorgssvikt eller evneveikt, eller er det bare en sånn "sannhet" som du har akseptert ukritisk? Anonymkode: a72df...e59 8
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #114 Skrevet 12. februar 2018 2 timer siden, Peonjenta skrev: Undelivet mitt lukter etter 8 timer på jobb, det er helt naturlig. Hvis underlivet ditt lukter stygt etter 8 timer på jobb er det noe galt, det er faktisk ikke naturlig. Anonymkode: 8e2bb...034 7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #115 Skrevet 12. februar 2018 Nei. Er ikke alltid jeg dusjer hver dag. Er veldig sensitiv der nede og overdreven vasking gjør ikke situasjonen noe bedre mtp hypping underlivsopp. Anonymkode: 821d7...4fc 5
Perle Skrevet 12. februar 2018 #116 Skrevet 12. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du forskning som underbygger at man må vaske seg hver dag og at noe annet er omsorgssvikt eller evneveikt, eller er det bare en sånn "sannhet" som du har akseptert ukritisk? Anonymkode: a72df...e59 Prøv selv, så kansje du får nyte mer oral.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #117 Skrevet 12. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis underlivet ditt lukter stygt etter 8 timer på jobb er det noe galt, det er faktisk ikke naturlig. Anonymkode: 8e2bb...034 Hvis du sliten sånn med å lese, så er det noe galt, det er faktisk ikke naturlig. Hun har svart på det tidligere. Normale sunne underliv lukter, og det er såklart resten av både urin og avføring og andre sekreter i den regionen der. Det normale, er å dusje hver dag, minst Anonymkode: c86f9...c50
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #118 Skrevet 12. februar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Folk kan være ganske immune mot sine egne kroppslukter. Jeg har en utrolig stilig svoger, men han stinker. Har en vanvittig kroppsodør, men kjenner det ikke selv. Det er litt som når man slipper en fjern. Man kan tåle sine egne, men dauer nesten av andres. Så at man ikke lukter om man ikke vasker seg skal man ikke være for sikker på! Anonymkode: 0a33b...875 Nemlig. De sitter der på trikken og stinker utgått yoghurtglufse og muggsopp-rumpe uten å lukte det selv. Anonymkode: 655e4...2c5 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #119 Skrevet 12. februar 2018 Just now, AnonymBruker said: Nemlig. De sitter der på trikken og stinker utgått yoghurtglufse og muggsopp-rumpe uten å lukte det selv. Anonymkode: 655e4...2c5 Muggost, ikke muggsopp. Det ble så mye snakk om sopp her Anonymkode: 655e4...2c5
Djungelvrål Skrevet 12. februar 2018 #120 Skrevet 12. februar 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spyler ikke skjeden til vanlig, men gjør det når jeg har mensen. Etter nr. 2 bruker jeg først papir, så våtservietter. Jeg kan tørke rumpa til det blør men det vil aldri bli helt... tilfredsstillende med kun papir. Lyse stringtuser og tilgang til bare papir = æsj For noen år siden slet jeg mye med urinveisinfeksjon. Dette har blitt mye bedre nå som jeg er mer påpasselig med rumpetørking. Jeg har selvfølgelig fått urinveisinfeksjon to-tre ganger etter et strengere regime hva angår hygiene, men betraktlig sjeldnere altså Men jeg har aldri hatt sopp Anonymkode: 0a228...91c Man trenger ikke få sopp bare fordi man bruker såpe. Man kan f.eks veldig lett få sopp etter en antibiotikakur eller hvis man går mye i vått badetøy på sommeren. Etter mens er også ganske vanlig. Sopp kan også oppstå helt uten at man vet hvorfor. Jeg har kan ha litt kløe/svie etter mens, smører jeg meg med klotrimazol i et par dager går det som regel over. Det er bare et par ganger i mitt liv jeg har måttet ta vagitorie for det og jeg bruker intimsåpe i underlivet nesten hver dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå