Gå til innhold

Vasker dere dere nedentil hver dag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg dusjer annen hver dag ca, trener ca hver dag (tung styrketrening, svetter lite). Dusjer ikke underlivet spesifikt med mindre jeg har sex. Aldri kjent meg igjen i det folk snakker om med "sur lukt" nedentil på meg selv (og jeg har god luktesans), så antar den bare er veldig selvrensende🤷🏻‍♀️

Hadde jeg følt meg ekkel eller kjent ubehagelig lukt, hadde jeg så klart vasket meg hver dag. Folk er forskjellige, samme er folks svettemengde og kroppslukt.

Anonymkode: 19675...18f

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg vasker meg bare når jeg dusjer. Som regel dusjer jeg annenhver dag. Bytter truse hver dag, noen ganger flere ganger om dagen. Hvis jeg var seksuelt aktiv i større grad ville jeg nok dusjet hver dag

Anonymkode: 099ed...177

• Liker 4
Skrevet

Blir direkte kvalm av dere som ikke vasker dere hver dag!! Voks opp! Trodde alle normalt friske mennesker hadde NORMAL hygiene. Og nei, det er IKKE normalt å ikke vaske seg hver dag.

Anonymkode: d0fc1...9e3

• Liker 14
Skrevet

Jeg vasker meg hver dag i underlivet, under armene og i ansiktet. Bytter truse hver dag, har på ny deo og ansiktkrem.  Trodde det var normalt 🤔 

Anonymkode: 94a73...2c8

• Liker 2
Skrevet

så klart gjør jeg det.

Dusjer som regel hver dag .

• Liker 1
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg dusjer annen hver dag ca, trener ca hver dag (tung styrketrening, svetter lite). Dusjer ikke underlivet spesifikt med mindre jeg har sex. Aldri kjent meg igjen i det folk snakker om med "sur lukt" nedentil på meg selv (og jeg har god luktesans), så antar den bare er veldig selvrensende🤷🏻‍♀️

Hadde jeg følt meg ekkel eller kjent ubehagelig lukt, hadde jeg så klart vasket meg hver dag. Folk er forskjellige, samme er folks svettemengde og kroppslukt.

Det er hva du tror ja! Det tror helt sikkert dama på bussen som alltid lukter sur glufse også :spy: Det er som de som bader i parfyme fordi de er blitt immune mot lukta og ikke kjenner den lenger. Ta hensyn til folk rundt deg og vask den sure glufsa di.

Vasker meg selvfølgelig hver dag.

Anonymkode: 655e4...2c5

• Liker 18
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vasker meg hver dag i underlivet, under armene og i ansiktet. Bytter truse hver dag, har på ny deo og ansiktkrem.  Trodde det var normalt 🤔 

Anonymkode: 94a73...2c8

Samme her. Jeg gjør det som deg, og trodde også at det var normalt. Kjenner jeg syns det er ubehagelig å få vite at så mange har dårlig hygiene.

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er hva du tror ja! Det tror helt sikkert dama på bussen som alltid lukter sur glufse også :spy: Det er som de som bader i parfyme fordi de er blitt immune mot lukta og ikke kjenner den lenger. Ta hensyn til folk rundt deg og vask den sure glufsa di.

Vasker meg selvfølgelig hver dag.

Fordi din "glufse" (fykj for et ord) stinker, betyr ikke det at min gjør det, sant?:) Får ofte komplimenter på at jeg lukter godt, så du trenger ikke bekymre deg på verken mine eller menneskene rundt meg sine vegne. 

Skjerp deg.

• Liker 15
Skrevet

Det ER normalt å vaske seg hver dag! For en ekkel tråd :kvalm:

Anonymkode: e7ea3...9c0

• Liker 8
Skrevet

Har hørt noe om at såpe (av noe slag, ikke slike spesial såper heller) ikke egentlig er bra. Men vasker meg hver gang jeg dysjer (som stort sett er hver dag), men kun med vann (som anbefalt) :) 

Anonymkode: 397f2...a61

• Liker 1
Skrevet

Dusjer ca 6-8 g pr uke, kommer helt an på hva jeg skal og hva jeg driver med.  Har jeg fri en dag og skal bare være hjemme kan jeg utsette dusj til kvelden hvis jeg har dusjet kvelden før.  Bruker alltid såpe nedentil,  asan eller vanlig dusjsåpe, føler meg ikke ren uten.  Går det for lenge stinker det, ihvertfall hvis man ikke har byttet truse på over 24 timer.  Men det gjør det av alle.  Dusjer oftere og hopper ikke over når jeg har mensen. 

• Liker 2
Skrevet

Seriøst, skulle trodd vaginaen var en råtten søppelbøtte eller noe🙊

Bare fra en av de mange artiklene der ute om inderlivsstell:

"However, “the bacteria in there are actually good, and there’s no reason to try and get rid of them,” says Iffath Hoskins, MD, an ob-gyn at NYU Langone Medical Center. “It’s a fallacy that douching or using these products will clean what’s in there.”

Instead, you can sit back and relax, because your body generally takes care of cleaning it for you.

“Your vagina is part of you; it’s a living person,” Dr. Hoskins says. “New healthy cells lie underneath, coming to the surface and creating a liquid-y sensation, similar to the way your mouth creates saliva. It’s a self-cleaning part of your body.”

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"However, “the bacteria in there are actually good, and there’s no reason to try and get rid of them,” says Iffath Hoskins, MD, an ob-gyn at NYU Langone Medical Center. “It’s a fallacy that douching or using these products will clean what’s in there.”

Instead, you can sit back and relax, because your body generally takes care of cleaning it for you.

“Your vagina is part of you; it’s a living person,” Dr. Hoskins says. “New healthy cells lie underneath, coming to the surface and creating a liquid-y sensation, similar to the way your mouth creates saliva. It’s a self-cleaning part of your body.”

Så du pusser ikke tenna heller. Godt å vite. :kvalm:

Anonymkode: e7ea3...9c0

• Liker 6
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De ytre delene altså vulva er da ikke selvrensende. Inni er den selvsagt den, man vasker seg jo ikke i vaginaen. 

Endret av Peonjenta
  • Liker 20
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Douche betyr å skylle med vann oppi vagina. Selve vaginaen er selvrensende ja, men du skal selvfølgelig vaske de ytre delene.

Herlighet, ikke rart at det lukter svette, sure glufser på trikken om sommeren når såpass mange mødre har unnlatt å lære døtrene sine normal hygiene.

• Liker 21
Skrevet

Vasker nedentil kun mens jeg tar dusj, eller før jeg vet kjæresten skal sleike meg / sex.

ikke hver dag! Men mange jeg vet om som gjør her dag. ! Og forstår ikke at d er nødvenig!

Anonymkode: c1cde...218

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi din "glufse" (fykj for et ord) stinker, betyr ikke det at min gjør det, sant?:) Får ofte komplimenter på at jeg lukter godt, så du trenger ikke bekymre deg på verken mine eller menneskene rundt meg sine vegne. 

Skjerp deg.

Ja, du lukter sikkert kjempegodt. Sur glufse og svett rumpe.

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vasker nedentil kun mens jeg tar dusj, eller før jeg vet kjæresten skal sleike meg / sex.

ikke hver dag! Men mange jeg vet om som gjør her dag. ! Og forstår ikke at d er nødvenig!

Anonymkode: c1cde...218

Nei.....svette, utflod, og urin lukter jo ikke.

• Liker 3
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Blir direkte kvalm av dere som ikke vasker dere hver dag!! Voks opp! Trodde alle normalt friske mennesker hadde NORMAL hygiene. Og nei, det er IKKE normalt å ikke vaske seg hver dag.

Anonymkode: d0fc1...9e3

Som du ser her i tråden så er det helt vanlig å vaske seg nedentil f.eks. hver andre dag. Jeg dusjer annenhver dag, og vasker meg ikke noe mer nedentil enn det. Har "timet" dusjingen så jeg dusjer alltid samme dag som jeg har trent. Det lukter ikke dårlig av meg, og jeg bytter truse hver eneste dag. Mesteparten av vagina er selvrensende. De ytre delene som ikke er det klarer helt fint en dag uten å bli vasket. Hadde jeg hatt kjæreste eller jevnlig sex hadde jeg nok dusjet hver dag, men det har jeg ikke. Så da er det ingen grunn til å vaske seg hver eneste dag.

Anonymkode: c96c3...fea

• Liker 9
Skrevet
Just now, Peonjenta said:

Nei.....svette, utflod, og urin lukter jo ikke.

De vasker seg jo ikke bak heller :spy:

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...