Gå til innhold

Vasker dere dere nedentil hver dag?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De vasker seg jo ikke bak heller :spy:

Anonymkode: 655e4...2c5

Nei glemte avføring......

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Peonjenta said:

Nei.....svette, utflod, og urin lukter jo ikke.

Nei du, jeg har aldri opplevd å "lukte" av noen at de ikke har vasket seg samme dag. Selv ikke i et auditorium med 60% kvinnelige studenter. Jeg kan noen ganger lukte om noen har mensen, men jeg kan ikke lukte vaginasvette eller urin. Folk tørker seg jo med papir uansett om de ikke vasker deg daglig! Om det skal så lite til før underlivet begynner å lukte så burde man jo da lukte dårlig etter 8 timer på jobb.... og det gjør man ikke.

Anonymkode: c96c3...fea

• Liker 5
Skrevet

Dusjer som regel hver dag og da vasker jeg nedentil, og i rumpa. Bruker også våtservietter etter å ha gjort nr. 2. Det er ikke alltid dette er mulig og da føler jeg meg ekkel. Det hender en sjelden gang at jeg ikke dusjer hver dag, og igjen, føler meg ekkel. Ikke fordi jeg har gjort hardt kroppsarbeid, men synes odøren min blir fremtredende*, samt fett hår. Hvis jeg går nærmere 48 timer uten å dusje synes jeg at jeg er motbydelig og lukter vammelt, og nedentil... æææsj.

*man kan fortsatt lukte vondt uten å ha blitt svett!!!! Jeg synes f. eks stefaren min kan lukte surt

Anonymkode: 0a228...91c

• Liker 1
Skrevet

Skikkelig ekkelt å ikke vaske seg daglig. På bussen til jobb om morgenen kan jeg lett gjenkjenne den karakteristiske lukten av surt uvasket underliv, både på kvinner og menn. Det er godt mulig dere som unnlater å dusje daglig ikke kjenner dette selv, men tro meg: Vi andre merker det svært godt. 

Anonymkode: f207a...73d

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De vasker seg jo ikke bak heller :spy:

Anonymkode: 655e4...2c5

Hva vet du om det?:'( Litt forskjell på bakteriefloraen vi har i skjeden og den vi har i anaeln, hvor avføring kommer ut. 

Anonymkode: 19675...18f

• Liker 1
Skrevet

Ja, selvfølgelig gjør jeg det. 

Men prøver å legge opp til å dusje hele kroppen annenhver dag i vinterhalvåret for å unngå kløe.

Anonymkode: bf428...df1

Skrevet
13 timer siden, CaramelDevil skrev:

Du har virkelig peiling på depresjon forstår jeg.....

Selvføgelig har jeg det! Men å slutte å bry seg om den personlige hygienen er IKKE helsefremmende! Hun blir ikke bedre av å ikke dusje og vaske seg.

• Liker 6
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja som tittelen sier... 🧐🤔

Anonymkode: 34596...ca3

Hjemme; ved hvert dobesøk(ikke med såpe)

Anonymkode: d4571...4a9

Skrevet

Vasker meg med klut med bare vann i ansikt, under armer, mellom brystene, de ytre deler av underlivet og bak hver dag jeg ikke dusjer. Jeg dusjer hver 2-3 dag. Har jeg trening på dagen, vasker jeg meg med klut om morgenen, og dusjer etter trening. Barnelærdom. Bytter truse og sokker hver dag, også om jeg skal trene senere på dagen. Da bytter jeg på nytt. 

Anonymkode: 551bd...d96

Skrevet

Seriøst, blir dere virkelig overrasket over at enkelte mennesker ikke vasker seg hver dag? 

Har dere noen gang vært observatører på et offentlig toalett? Det er overaskende få som vasker hendene sine. For ikke å snakke om barselavdelingen på sykehuset..:kvalm:

Men, forhåpentligvis vil tråder som denne gi den oppdragelsen som tydeligvis mangler hos enkelte 🤞🏻

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei du, jeg har aldri opplevd å "lukte" av noen at de ikke har vasket seg samme dag. Selv ikke i et auditorium med 60% kvinnelige studenter. Jeg kan noen ganger lukte om noen har mensen, men jeg kan ikke lukte vaginasvette eller urin. Folk tørker seg jo med papir uansett om de ikke vasker deg daglig! Om det skal så lite til før underlivet begynner å lukte så burde man jo da lukte dårlig etter 8 timer på jobb.... og det gjør man ikke.

Anonymkode: c96c3...fea

Undelivet mitt lukter etter 8 timer på jobb, det er helt naturlig.

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skikkelig ekkelt å ikke vaske seg daglig. På bussen til jobb om morgenen kan jeg lett gjenkjenne den karakteristiske lukten av surt uvasket underliv, både på kvinner og menn. Det er godt mulig dere som unnlater å dusje daglig ikke kjenner dette selv, men tro meg: Vi andre merker det svært godt. 

Dersom du kjenner lukten av surt underliv på bussen, så må dette være snakk om damer som ikke har vasket seg på dagesvis, kanskje over en uke. Folk med friskt underliv begynner ikke å stinke råtten høne etter kun et par dager uten dusjing. Helt utrolig hvor mange hysteriske nek som finnes der ute! 

Anonymkode: 809ef...dac

• Liker 16
Skrevet

Bytter jo truse daglig og pleier alltid ta en kjapp vask nedentil i samme slengen, med mindre jeg er nydusja da... Men ikke noe såpe. Enten klut og vann eller intimserviett 

Anonymkode: d8c58...eb0

Skrevet

Har ingen regler for sånt. Vasker meg når det er nødvendig. Går vanligvis max 2 dager. 

Anonymkode: a72df...e59

• Liker 4
Skrevet

Jeg trener hver dag, Så da blir det til at jeg dusjer og vasker meg nedentil hver dag også 

Anonymkode: 9c825...af0

Skrevet
2 minutter siden, Peonjenta skrev:

Undelivet mitt lukter etter 8 timer på jobb, det er helt naturlig.

Om du kjenner lukten av ditt eget underliv etter bare åtte timer, da er det noe galt med bakteriemiljøet der nede. Ta deg en tur til legen. 

• Liker 12
Skrevet

Jeg pleier å vaske underlivet en gang i uken med en klut, som jeg deretter vasker ansiktet og armhulene med :nori:

Anonymkode: fea64...d27

Skrevet

Jeg dusjer etter jeg har trent.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du kjenner lukten av surt underliv på bussen, så må dette være snakk om damer som ikke har vasket seg på dagesvis, kanskje over en uke. Folk med friskt underliv begynner ikke å stinke råtten høne etter kun et par dager uten dusjing. Helt utrolig hvor mange hysteriske nek som finnes der ute! 

Jo det er nettop det de gjør - uten å merke det selv! Og det gjelder som sagt begge kjønn. Det er ikke bedre å lukte sur fitte enn å stinke kukost. Noen har mer utflod enn andre, og noen har mer og dårligere kroppslukt enn andre, uten at de svetter særlig. Så da tror de kanskje at så lenge de ikke svetter så stinker de heller ikke. Men der tar de skammelig feil.

• Liker 2
Skrevet

Dusjer hver dag og bruker asan,og såpe ellers undermer,er det en dag uten dusj,så klart jeg vasker meg nedentil,alltid ren truse,dusker nedentil flere ganger pr dag v mens.

Anonymkode: cd592...e62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...