Gå til innhold

Vasker dere dere nedentil hver dag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er overveldende mange som tror de må dryppe svette for å svette, og for å lukte. Jeg er sjokkert! 

Anonymkode: e7ea3...9c0

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man vasker seg jo etter dobesøk.. kanskje ikke med såpe, men med vann håper jeg da!

Anonymkode: 233ea...243

• Liker 1
Skrevet

Dusjer selvsagt hver dag. Syns også det er ganske ekkelt å ikke gjøre det.

Anonymkode: 4061b...873

• Liker 2
Skrevet

Dusjer stort sett hver dag, og alltid etter trening, eller hvis jeg har svettet om natta etc. Håret vasker jeg imidlertid kun ca 3 ganger i uka. Hvis jeg ikke dusjer en morgen før jobb, er det fordi jeg dusjet før jeg la meg om kvelden før. Vasker uansett under armene, hendene, renser ansiktet og en klut nedentil. Under mensen dusjer jeg gjerne 2 ganger for dagen (eller bare skyller underlivet). Størknet mensenblod lukter uæsj. Er jeg kun hjemme og daffer i daffeklær, hender det jeg ikle dusjer. Mannen sier alltis at jeg lukter godt. Skal vi ha sex, sørger jeg selvsagt alltid for å være ren. Siden vi har vært sammen i så mange år, er det stort sett til faste tider, så lett å beregne 😎

Anonymkode: d3b51...de2

Skrevet

TS her

jeg vasker med nedentil når jeg dusjer. Og jeg dusjer ikke hver dag. Men har da heller aldri tenkt over at det lukter noe surt? Jeg visste heller ikke at man liksom skal vaske seg nedentil etter hvert dobesøk?? Er det virkelig noe folk gjør? Jeg tørker meg med dopapir også vasker jeg hendene etterpå. Våtservietter og spyle underlivet?? Høres ut som dere har veldig lite å gjøre i hverdagen...? Eller så er jeg tydeligvis helt fjern.. 

Anonymkode: 34596...ca3

• Liker 12
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva vet du om det?:'( Litt forskjell på bakteriefloraen vi har i skjeden og den vi har i anaeln, hvor avføring kommer ut. 

Anonymkode: 19675...18f

Enda mer spesielt hvis dere tar dere tid til å vaske rumpa uten å gi glufsa en rask vask når dere er i gang.

Anonymkode: 655e4...2c5

• Liker 5
Skrevet

Dusjer stort sett hver kveld pga trening. Har jeg ikke dusjet kvelden før vasker jeg under armer og i underlivet med klut. Som noen andre sier: trodde der var barnelærdom. Dusjet jo ikke hver dag som barn, kanskje et par ganger i uka. Men vask med klut var daglig. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg lover deg, ts...KG er ikke normalen!

Tro meg

....Dette stedet man kan gå til hvis man vil finne rare ideer til parodier i de fleste tv-show :P De fleste normale mennesker gjør narr av AKKURAT denne type KG-holdning

Anonymkode: 0f171...07e

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg lover deg, ts...KG er ikke normalen!

Tro meg

....Dette stedet man kan gå til hvis man vil finne rare ideer til parodier i de fleste tv-show :P De fleste normale mennesker gjør narr av AKKURAT denne type KG-holdning

Anonymkode: 0f171...07e

Nei, håper virkelig ikke KG er normalen, for da er det et kvalmende antall mennesker som går rundt med skitne, stinkende underliv.

Normale mennesker har lært å vaske seg hver dag.

• Liker 11
Skrevet

Ja såklart, minst en gang om dagen. Noe annet syntes jeg er direkte ekkelt

Anonymkode: c86f9...c50

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her

jeg vasker med nedentil når jeg dusjer. Og jeg dusjer ikke hver dag. Men har da heller aldri tenkt over at det lukter noe surt? Jeg visste heller ikke at man liksom skal vaske seg nedentil etter hvert dobesøk?? Er det virkelig noe folk gjør? Jeg tørker meg med dopapir også vasker jeg hendene etterpå. Våtservietter og spyle underlivet?? Høres ut som dere har veldig lite å gjøre i hverdagen...? Eller så er jeg tydeligvis helt fjern.. 

Anonymkode: 34596...ca3

Du har normal og sunn hygiene, i likhet med meg selv. Det er bare det, at folk i dag har blitt helt hysteriske. De er så vant til å gå rundt i en eim av såpe, at de ikke lenger skjønner hvordan naturlige og normalt renslige mennesker skal lukte. Overrenslighet blir heller ikke sett på som noe positivt i følge eksperter. Folk dusjer altfor mye!

Anonymkode: 809ef...dac

• Liker 9
Skrevet

Dusjer mer eller mindre hver dag, fordi jeg svetter mye på jobb. Selvfølgelig vasker jeg Mini-Kilmister også, men sjeldent med såpe.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du har normal og sunn hygiene, i likhet med meg selv. Det er bare det, at folk i dag har blitt helt hysteriske. De er så vant til å gå rundt i en eim av såpe, at de ikke lenger skjønner hvordan naturlige og normalt renslige mennesker skal lukte. Overrenslighet blir heller ikke sett på som noe positivt i følge eksperter. Folk dusjer altfor mye!

"God hygiene er veldig viktig. Man skal vaske seg jevnlig, 1 gang daglig er som regel nok"

https://www.apotek1.no/intim-og-underliv/gi-underlivet-ditt-stellet-det-fortjener

• Liker 5
Skrevet

Hva feiler det folk her? Det er ingenting galt med å ikke vaske seg hver dag når man ikke lukter eller har behov for det. Det frarådes vel også? Jeg pleide å vaske meg hver dag før og fikk soppinfeksjoner hele tiden da.

Anonymkode: e4aeb...ff2

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan umulig ha en partner som tilbringer livet sitt med deg, eller har sex med deg?
Man trenger ikke dryppe i svette for å lukte. Vi lukter dere på bussen, tbanen og butikken - selv om dere ikke gjør det selv. Stinker underliv av en del ja, og som regel ikke de som ser ut til å dusje hver dag.

Det er normalt og sunt å dusje hver dag. Vartfall om man har et voksent forhold med oralsex/samleie hver dag. Syntes også det er ekkelt at noen legger seg i rent sengetøy, uten å ha dusjet av seg all forurensing og skitt man samler iløpet av en dag.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om du kjenner lukten av ditt eget underliv etter bare åtte timer, da er det noe galt med bakteriemiljøet der nede. Ta deg en tur til legen. 

Nei det er det ikke, det er helt normalt.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om du kjenner lukten av ditt eget underliv etter bare åtte timer, da er det noe galt med bakteriemiljøet der nede. Ta deg en tur til legen. 

Nope, dette er natulig.

Vil heller tro at du lukter så ofte at du har blitt vandt til lukten? (i min mening da, slik som med parfyme)

Helt normalt at underliv lukter, og helt normalt å vaske/dusje seg minst en gang om dagen. Like normalt som det burde være å vaske hendene etter dobesøk. 

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan umulig ha en partner som tilbringer livet sitt med deg, eller har sex med deg?
Man trenger ikke dryppe i svette for å lukte. Vi lukter dere på bussen, tbanen og butikken - selv om dere ikke gjør det selv. Stinker underliv av en del ja, og som regel ikke de som ser ut til å dusje hver dag.

Kanskje du rett og slett har ekstremt god luktesans?

Lukter det en gang i blant, men da fra folk som det ser ut som sliter med mer enn hygienen. 

Anonymkode: bf428...df1

• Liker 1
Skrevet

I tradisjonen tro vasker jeg meg bare rundt juletider.

• Liker 4
Skrevet

Ja. Dusjer og bytter truse 1-2 ganger, og bruker våtservietter etter toalettbesøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...