Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

23 hours ago, silikon123 said:

Hun sa det selv i story, det skal filmes så fikk vi følge med hvor det kom til å sendes.

Tuller du...? 
De er helt utrolige!!!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.7.2020 den 22.33, Døgnvill skrev:

Tuller du...? 
De er helt utrolige!!!! 

Men det finnes jo mange programmer som viser fødsel. Jordmødrene, fødeavdelingen +++. Syntes du det er like ille? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, silikon123 skrev:

Men det finnes jo mange programmer som viser fødsel. Jordmødrene, fødeavdelingen +++. Syntes du det er like ille? 

Nei, det et ikke like ille. Vi vet ikke noe om de familiene. Dette barnet utleveres sammen med søsknene sine fra lenge før hun blir født, og altså også når hun blir født. Det er far og mors måte å forsørge seg på. Satt i arbeid allerede i mors mage. Det er ganske ekstremt. 
 

#stop sharenting

Endret av pøbelsara
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, pøbelsara said:

Nei, det et ikke like ille. Vi vet ikke noe om de familiene. Dette barnet utleveres sammen med søsknene sine fra lenge før hun blir født, og altså også når hun blir født. Det er far og mors måte å forsørge seg på. Satt i arbeid allerede i mors mage. Det er ganske ekstremt. 
 

#stop sharenting

Som jeg skulle sagt det selv. 👊🏻
 

Silikon123; Samt for eksempel de på Fødeavdelingen har ikke dette som sin inntektskilde slik Bloggerene har. 
Derfor går det ikke an å sammenlikne disse to programmene. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, pøbelsara skrev:

Nei, det et ikke like ille. Vi vet ikke noe om de familiene. Dette barnet utleveres sammen med søsknene sine fra lenge før hun blir født, og altså også når hun blir født. Det er far og mors måte å forsørge seg på. Satt i arbeid allerede i mors mage. Det er ganske ekstremt. 
 

#stop sharenting

Andre ingluencere har snakket om hvor mye penger det er i å fronte barna igjennom reklame. Gjeldsvik nevnte vel opp mot 200 000 for et samarbeid, hvis ikke det var mer. Tydelig at penger er fokuset hos dette foreldreparet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jenta født iflg Instagram. 
Hun har faktisk ikke lagt ut bilde av ansiktet på det bildet. Flott! 
....men vi vet jo det kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, trekker det tilbake. 
Så storyen hennes nå. Var nesten bare selve utpressingen som manglet der 🤦‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
1 time siden, Maydis8 skrev:

Andre ingluencere har snakket om hvor mye penger det er i å fronte barna igjennom reklame. Gjeldsvik nevnte vel opp mot 200 000 for et samarbeid, hvis ikke det var mer. Tydelig at penger er fokuset hos dette foreldreparet.

Ja, det er det de lever av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

Skjønner ikke at det er mulig jeg.... å se så fresh ut når man føder og stå å smile på 9 cm i kamera.... er så fjernt for meg at det blir helt komisk hele greien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, BethD skrev:

Skjønner ikke at det er mulig jeg.... å se så fresh ut når man føder og stå å smile på 9 cm i kamera.... er så fjernt for meg at det blir helt komisk hele greien

Helt enig! Da jeg hadde 9cm åpning så var jeg så hinsides smerteboble at jeg vurderte å bare hoppe ut igjennom vinduet i femte etasje og bare få en slutt på det. Hadde nok ikke enset et kamera i allefall, langt i fra smilt og snakket. Ved nærmere ettertanke så hadde jeg sikkert knust hele kameraet hvis noen hadde trykket det i fjeset på meg 

Av de fødslene jeg har vært med på som barnepleier så er det de med epidural som er avslappet den siste centimeteren før utdrivelsefasen setter inn (ikke ment som spekulasjon eller påstand om at MN benyttet epidural, bare hva jeg selv har observert under fødselsforløp), men som alt her i verden så finnes det unntak 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
2 timer siden, skruf skrev:

Helt enig! Da jeg hadde 9cm åpning så var jeg så hinsides smerteboble at jeg vurderte å bare hoppe ut igjennom vinduet i femte etasje og bare få en slutt på det. Hadde nok ikke enset et kamera i allefall, langt i fra smilt og snakket. Ved nærmere ettertanke så hadde jeg sikkert knust hele kameraet hvis noen hadde trykket det i fjeset på meg 

Av de fødslene jeg har vært med på som barnepleier så er det de med epidural som er avslappet den siste centimeteren før utdrivelsefasen setter inn (ikke ment som spekulasjon eller påstand om at MN benyttet epidural, bare hva jeg selv har observert under fødselsforløp), men som alt her i verden så finnes det unntak 

Vel. Det jeg tenker er at den damen der var fullstappet i smertestillende for ingen står sånn å snakker i kamera på 9 cm åpning som om de spiller inn en random video.... 

 

ikke at det er noe feil i det,var selv full i epidural og jeg kunne alikevel ikke fungere sånn som henne.. jeg orket ikke snakke med noen eller noe,jeg bare måtte konse på å ikke dø 

 

Endret av BethD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså det er sånn at man er forskjellig, ganske urelevant hva dere klatte eller ikke for ingen fødsler er like

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
1 minutt siden, Orly skrev:

Altså det er sånn at man er forskjellig, ganske urelevant hva dere klatte eller ikke for ingen fødsler er like

Sier ikke noe annet jeg, jeg forstår det bare ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at det fantes en egen tråd om Familien Nyhus 😂 Men litt deilig å se. Følger henne Ikke, det orker jeg ikke. Men har ikke sett maken til polering av hverdagen nesten noe annet sted. Også det oppbrukte bildet av den nybakte mor som strekker hånden i været og gjør peace-tegn 🙈🙈🙈 jeg døøøør

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er eksponering på amerikansk nivå. Får til og med CBE en høy gang. Det er så puteflaut at jeg får helt frysninger. Har ikke vært innom henne siden hun hadde sånn røping av kjønn fest. Hun er såååå flau...at de ikke skjønner det selv er jo bare tippen av kaka 🙈 har vært innom noen sånne amerikanske instaprofiler i samme sjanger, og det er helt fascinerende at noen ønsker å leve et slikt liv????

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo fått sitt fjerde barn nå, og det hadde hun sikkert ikke orket hvis hun hadde hatt tunge og vanskelige svangerskap og fødsler.

Det kan hende hun har høy smerteterskel og føder lett? 

Ei jeg kjenner fortalte meg at når hun skulle føde første barnet, var det som å drikke en kopp kaffe på cafe. 

Fødselen til barn nr to var grusomt, og hadde hun hatt denne fødselen første gangen, hadde det blitt med det ene barnet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...