Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Gjest Wella31
13 timer siden, BethD skrev:

Wow..... tenk å ha så lav IQ 

Trekker det tilbake, jeg tror jeg har blandet med en annen sak om en annen blogger som hadde fått vite at bilde av barnet var blitt stjålet og ikke gjorde noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 hours ago, BethD said:

Tuller du med meg?! 
og de gjør ikke noe med det og bare fortsetter? Fy faen. Jeg har ikke ord. Så jævlig motbydelig. Er du sikker på at de vet!!? 

Dessverre så tuller jeg ikke. Både jeg og andre har snakket med henne om det, men det når ikke inn. 
Hun har også selv skrevet om det. 

19 hours ago, Wella31 said:

 

Du hadde helt rett i det du skrev, Wella31

14 hours ago, RockOn said:

Du vet at de vet det? Men sier de noe om hvorfor de fortsetter med å gjøre det da? 

Nå ble jeg fysisk uvel. 

Ja, de vet om det. 
Hun hadde et langt innlegg etter de hadde lest her inne første gang ang eksponeringen av barna. 
Det er en stund siden så jeg tør ikke gjenta ordrett hva de skrev, men det gikk i at det var de sine barn og ungene «godkjenner alltid alle innlegg og reklamejobber» så da fortsetter de. 
Ingen andre skulle komme her og fortelle de hva de skal gjøre med barna. 
Så sånn gikk det. Helt forkastelig! 
Du finner det helt sikkert om du leter, men jeg nekter å gi de klikk på bloggen så jeg leter ikke etter det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
1 time siden, Døgnvill skrev:

Dessverre så tuller jeg ikke. Både jeg og andre har snakket med henne om det, men det når ikke inn. 
Hun har også selv skrevet om det. 

Du hadde helt rett i det du skrev, Wella31

Ja, de vet om det. 
Hun hadde et langt innlegg etter de hadde lest her inne første gang ang eksponeringen av barna. 
Det er en stund siden så jeg tør ikke gjenta ordrett hva de skrev, men det gikk i at det var de sine barn og ungene «godkjenner alltid alle innlegg og reklamejobber» så da fortsetter de. 
Ingen andre skulle komme her og fortelle de hva de skal gjøre med barna. 
Så sånn gikk det. Helt forkastelig! 
Du finner det helt sikkert om du leter, men jeg nekter å gi de klikk på bloggen så jeg leter ikke etter det. 

Fy fader! Legge på ikke samtykkende barn at det er ok at mamma og pappa lever av å eksponere de?? Dette blir bare sykere og sykere. Og dette bruker tv2 penger på?

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 juli ble barnet født, tilsammen er det lagt ut 17 bilder hvor babyen er med på instagram. Hjelp sier jeg bare

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på høy tid at det kommer en lov som regulerer eksponering av barn, og det å bruke barn som inntektskilde. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
1 time siden, Orly skrev:

17 juli ble barnet født, tilsammen er det lagt ut 17 bilder hvor babyen er med på instagram. Hjelp sier jeg bare

Dette visste vi jo... Sinnsykt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Orly skrev:

17 juli ble barnet født, tilsammen er det lagt ut 17 bilder hvor babyen er med på instagram. Hjelp sier jeg bare

Og flere skal det bli.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Pappa til 3 gode gutter og 1 prinsesse" står det i biografien til chris. Som om jenta er mer verdt enn guttene mtp. Han kaller tenke for prinsesse mens gutttene for gode gutter.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Prover91 skrev:

"Pappa til 3 gode gutter og 1 prinsesse" står det i biografien til chris. Som om jenta er mer verdt enn guttene mtp. Han kaller tenke for prinsesse mens gutttene for gode gutter.

Ja, de er jo helt over styr over at det er jente. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 uker gammel og allerede plassert i vippestol🥶 som i tillegg vippes kraftig av eldre søsken🥺

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
17 timer siden, Prover91 skrev:

"Pappa til 3 gode gutter og 1 prinsesse" står det i biografien til chris. Som om jenta er mer verdt enn guttene mtp. Han kaller tenke for prinsesse mens gutttene for gode gutter.

Dette reagerte jeg også på.... faen så dumt å skrive! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
4 minutter siden, Prover91 skrev:

Hu monica der har vel ikke jobb? Lever på typen? 

Hun jobber med sosiale medier 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Prover91 skrev:

Hu monica der har vel ikke jobb? Lever på typen? 

Lever på å selge barna rett og slett. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Lever på å selge barna rett og slett. 

Ja, hun hadde nok ikke vært influenser om hun ikke hadde lagt ut så mye om barna sine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig flaut hvor stas og rosa og blonder og kroner og tyll og blomster, jeg blir helt svett av å skrive om det😅 Råååååsa vogn, rosa vippestol! Det blir bare så dumt, for det blir sååå tydelig at ENDELIG kom jenta! 😅

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på en ting jeg... dersom alt er så forbanna dumt å idiotisk som dere sier. Hvorfor i all verden gidder dere følge monica og co da ? Enn å bruke så mye tid å energi på noe som tydeligvis er så provoserende🙄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ForumMaria skrev:

Det er egentlig flaut hvor stas og rosa og blonder og kroner og tyll og blomster, jeg blir helt svett av å skrive om det😅 Råååååsa vogn, rosa vippestol! Det blir bare så dumt, for det blir sååå tydelig at ENDELIG kom jenta! 😅

Og hun er desverre ikke den eneste som er slik.

 

Se på mammatilmichelle som har glorifisert michelle fra dag 1 selvom hun har fått 2 gutter etter henne

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nypåkg2020 skrev:

Lurer på en ting jeg... dersom alt er så forbanna dumt å idiotisk som dere sier. Hvorfor i all verden gidder dere følge monica og co da ? Enn å bruke så mye tid å energi på noe som tydeligvis er så provoserende🙄

Det er ikke sikkert noen her følger henne. Men hun popper stadig vekk opp på feeden, både på insta, snap,tiktok osv. Hun har også mange betalte annonser som svirrer rundt i sosiale medier, så det er ikke til å unngå å se

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Prover91 skrev:

Det er ikke sikkert noen her følger henne. Men hun popper stadig vekk opp på feeden, både på insta, snap,tiktok osv. Hun har også mange betalte annonser som svirrer rundt i sosiale medier, så det er ikke til å unngå å se

Er bare til å trykke videre det. Så enkelt er det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...