Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BethD
13 timer siden, Wella31 skrev:

Det nye barnet( endelig kom jenta) kommer jo til å ta eksponeringen til nye høyder. Det er virkelig helt ekstremt det de holder på med, i svært negativ forstand. Det ser ut til å være full gjennomtrekk hos begge to, for å være litt usakelig. 

Her blir det nok eksponering som ingen har sett maken til. Når den jenta er født er det rett på jobb forran kamera. Merk mine ord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den familien der er nok verst i klassen i Norge. Iallfall når det kommer til bilder av unger i kommersiell sammenheng. Godt gjort av tv2 å ha med både CBE-familien og disse. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei- jeg gir opp TV2 jeg. 

Monica er forresten storesøster til Elizabeth som var med i Love Island ( siste sesong). 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Zenhouse skrev:

Nei- jeg gir opp TV2 jeg. 

Monica er forresten storesøster til Elizabeth som var med i Love Island ( siste sesong). 

Mye å være stolt av i den familien, altså. 😏

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om henne og kikket på Instagramfeeden. Det var jo omtrent bare kyssebilder enten på magen eller kinnet, og samme uttrykk på alle bilder. Noe så ensformig og dørgende kjedelig. 

Endret av Chrisssi
Trykkfeil
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish

Flaut å være så desperate etter å bli kjendiser i den alderen der. Får helt cringe av de. Lykken var vel stor når endelig søknaden om å få bli med på bloggerne gikk gjennom så de kan få vist seg frem på tv også. Halleluja 

Endret av bienvilleparish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de skal være med på Bloggerne på tv2 også nå er bare med på å ta eksponeringen av barna sine til nye høyder. Og tenker på den lille i magen som har vært offentlig helt fra starten av svangerskapet. Syns oppriktig synd på dem :-( De har ikke valgt dette offentlige livet! Hvem skal beskytte dem? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hans Instagram er jo omtrent bare om kona og hans kjærlighet for henne. Han ser ut som han virkelig forguder henne.. 

Synes det er søtt, men bittelitt kleint når det blir så mye.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BethD
2 timer siden, RockOn skrev:

Hans Instagram er jo omtrent bare om kona og hans kjærlighet for henne. Han ser ut som han virkelig forguder henne.. 

Synes det er søtt, men bittelitt kleint når det blir så mye.

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende selger. Kan leve et luksusliv pga alle som følger de. Flotte bilder. Luksusliv. Pene greie unger. Supervakker familie, de smashing kroppene selv etter å ha født så mange barn. Ikke mange mødre som ser sånn ut. Og mye mer avslappet enn CBE. Følger ikke alle de bloggerne jeg, men måtte jo inn og titte. Kommer til å,gjøre det bra de etter lillejenta blir født. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

Likte de mye bedre før.... før alt ble influenseraktig... nå har de solgt seg til bloggerne og den stakkars babyen kommer til å bli inntektskilde nr1 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor mange ganger går det an å nevne slimproppen på sosiale medier i løpet av et svangerskap? 🙄

Jeg vet i alle fall hvem sin fødsel jeg håper ikke blir vist på Bloggerene forresten 😳

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Døgnvill skrev:

Hvor mange ganger går det an å nevne slimproppen på sosiale medier i løpet av et svangerskap? 🙄

Jeg vet i alle fall hvem sin fødsel jeg håper ikke blir vist på Bloggerene forresten 😳

Garantert at det vises...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/10/2020 at 9:13 PM, silikon123 said:

Garantert at det vises...

Stor fare for det ja.. 

Tenkte jeg ikke skulle skrive det. «Spekulasjoner bla-bla-bla» 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Døgnvill skrev:

Stor fare for det ja.. 

Tenkte jeg ikke skulle skrive det. «Spekulasjoner bla-bla-bla» 😂

Hun sa det selv i story, det skal filmes så fikk vi følge med hvor det kom til å sendes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...