Gå til innhold

Joggebukse i butikken? Nei, vettu hva!


Gjest N-Nøff

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Annonym91 skrev:

Ustelt, usminket, uten bh i slitt singlet med bare fleecjakke å nattbukse. Det er meg på "nærbutikken".. hva faen! Skal ikke gå modell for å handle brød og melk heller 😎 kan forresten ta storhandel i den klesstilen også..

Blir du ikke flau hvis du møter kjentfolk mens du er i butikken i pysjbuksa?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen problem.

Jeg går i turklær, jaktklær, treningsklær, vanlige klær...

Eneste jeg ikke går i på butikken er pysj og brudekjole.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor stein jeg er.

Anonymkode: 3fa4d...ebf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Peonjenta skrev:

Blir du ikke flau hvis du møter kjentfolk mens du er i butikken i pysjbuksa?

Overhode ikke. Kjennsfolk kjenner meg å vet jeg gir totalt faen i andres meninger :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart :PGidder ikke pynte meg for å gå i butikken. Bryr meg svært lite om hva andre tenker om det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/10/2018 at 12:22 AM, Zoey said:

Det eneste antrekket som har stoppet meg fra dagligvarebutikk hittil er pysj og morgenkåpe. Jeg hadde kjørt far min på togstasjonen og tenkte å handle ferske rundstykker til frokost, men feiga ut. 

Ellers har jeg vel følt meg litt teitere de gangene jeg har vært innom REMA eller Spar i bunad for å kjøpe litt brus til bilturen eller sånt, enn jeg har når jeg tropper opp i joggebukse og hettegenser. 

Jeg har gått på dagligvarebutikk i nattskjorte, morgenkåpe og sandaler. Men det var butikken like ved sykehuset der jeg var pasient, så det teller kanskje ikke? Ellers blir det ofte yogabukse til vanlig.

On 2/10/2018 at 12:50 AM, ladyleah said:

Hvorfor bare ikke gjøre det enkelt.
Gå i det du vil å drit i hva alle andre skulle måtte synes og mene om det.

Ja! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pfffff jeg går i butikken med enhjørning drakt, går i butikken i pysj, en 6XL genser som ser ut som en kjole på meg og stygge thights. Meg og en kompis byttet klær en gang dagen før vi skulle flytte, han gikk med en kjole og jeg gikk i store shorts og en svampebob t-skjorte på butikken, kunne ikke brydd meg mindre :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes lite om hva som er inn, og mote. Dette er tullete regler som noen finner opp og skal mot vår vilje tre ned over hodene våres. Slik at vi skal tvinges til å følge de reglene som finnes der og da. 

Jeg nekter å infinne meg i slike regler. Jeg hever meg over dette og gjør som jeg vil. Jeg skal ikke fortelle andre folk hbordan de skal kle seg og prøve å bestemme over andre. Ingen skal heller komme å fortelle meg hvilke tekstiler jeg går med. 

Så hvis jeg vil gå med en treningsbukse på butikken. Så gjør jeg det. 

Anonymkode: 1a19a...c46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Taiko skrev:

Pfffff jeg går i butikken med enhjørning drakt, går i butikken i pysj, en 6XL genser som ser ut som en kjole på meg og stygge thights. Meg og en kompis byttet klær en gang dagen før vi skulle flytte, han gikk med en kjole og jeg gikk i store shorts og en svampebob t-skjorte på butikken, kunne ikke brydd meg mindre :vetikke:

Jeg elsker det 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2018 den 12.12, AnonymBruker skrev:

Jeg kan gå med alle slags joggebukser og andre bukser på butikken. Til og med de med sånne dressingflekker som ikke går av i vask. Og de buksene "med knær". Sminker meg heller ikke for å gå på butikken.

Anonymkode: e9836...51b

Uff!!

Anonymkode: 725d9...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2018 den 15.44, Trude.lutt skrev:

👍

"Du skal ikke plage andre, du skal være god og snill. Og for øvrig kan du gjøre hva du vil!" Grei leve regle!

Stakkars folk som klarer å irritere seg over hva andre har på seg i butikken...

Man irriterer seg jo ikke over det, men legger merke til shabby klær på en negativ måte. Jeg vil ikke bli lagt merke til sånn, vil heller at folk i nærmiljøet skal ha et positivt og godt inntrykk av meg.

 

Anonymkode: 725d9...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2018 den 1.17, AnonymBruker skrev:

Men campingvogn kan du være i? 😅

Anonymkode: 45906...234

Mye heller campingvogn enn hytte! Ei campingvogn kan man flytte dit man vi ha den, og ta den med på tur! Hytte er kjedelig. Ja, jeg har begge deler.

 

Anonymkode: 725d9...770

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggebukse på butikken?? Hvordan våger dere??

Haha, neida. Hvorfor ikke? For ens egen selvfølelse er det jo en fordel om klærne er rene og hele, men det gjelder jo ikke bare joggebukser. Hva gjør forresten jeansen mer formell enn joggebuksen? Pleide ikke den å fylle samme rolle før?

 

Anonymkode: 3d5c9...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg går kun i joggebukse eller tights året rundt uansett hva jeg gjør eller hvor jeg er. Bruker alltid tights om jeg skal pynte meg ekstra da hvis det er bursdag eller jul ol. Går i joggebukse i butikken og på kjøpesentre og overalt. Det er så deilig å gå med.

Anonymkode: aab8c...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i treningsbukse på butikken/kjøpesenteret dersom jeg må innom å kjøpe noe etter trening. Ellers går jeg aldri i joggebukse på offentlige steder.

Anonymkode: 9a8db...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
På 2.3.2018 den 1.00, AnonymBruker skrev:

Kommer an på hvor stein jeg er.

Anonymkode: 3fa4d...ebf

Er det bare steiner som kan gå i joggebukse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest N-Nøff

Jeg utførte forresten et sosialt eksperiment tidligere i uka:

I butikken i joggebukse og hettegenser VS i butikken i vanlig bukse/penbukse og fin overdel. Jeg var like stelt og så lik ut i ansiktet og på håret begge gangene.

Da jeg gikk i "joggeklær" var samtlige ansatte i butikkene korte, sure og irriterte. Da jeg gikk i finere tøy var de hyggelige og imøtekommende. Det har jeg opplevd før og. 

Trenger vi ikke en twitterkampanje som retter fokus mot den diskrimineringen vi blir utsatt for?:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier ikke joggebukse faktisk. Så nei! :) Men tenker ikke noe om det når jeg ser folk i joggeklær. Bryr meg rett og slett ikke. Liker bare ikke å bruke det selv. Synes tights er komfortabelt + kan se fint ut (synes jeg), så velger det framfor joggebukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg en kjapp tur på nærbutikken så har jeg ingen problemer med å gå i joggebukse. Nå skal det legges til at alle mine joggebukser er hele og pene og har fasong. Type Kari Traa, Puma osv. Jeg hadde ikke gått i en utvasket, gammel, hullete sak som var seks nummer for stor. 

Jeg tenker heller ikke noe over det om jeg ser folk i joggebukse. Dog skal jeg innrømme at jeg stusset litt når jeg traff ei på butikken tidligere i dag i Kari Traa ullundertøy. Altså, bare underdelen og en vanlig genser over som ikke engang dekket rumpa. Det syntes jeg var noe spesielt... Det er undertøy i min verden som man har under andre klær, eventuelt koser seg med i sofaen hjemme. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...