Gå til innhold

Joggebukse i butikken? Nei, vettu hva!


Gjest N-Nøff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, cleangal skrev:

Går ikke utenfor døra i joggebukse. Unntaket er hvis vi er i campingvogna og jeg skal gå og dusje.

Men campingvogn kan du være i? 😅

Anonymkode: 45906...234

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, GoldenLioness skrev:

Reagerer egentlig mer på de som bruker løpetights som hverdagsantrekk....

Det er da ikke noe å bry seg om, ser jo ut som vanlig thights, og sikkert godt å gå i.

Reagerer da mer på folk som har så store problemer med sin egen psyke at de bryr seg om at andre bruker trenings/normale klær, men det er nå min mening :fnise:

Anonymkode: 88ead...f79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med treningstights, når du kommer rett fra løping ute. Kan man da gå på butikken? Det gjør jeg, hvertfall... Eller turbukse? Har aldri reagert når folk går med treningstights, turbukse eller fin tights/strømpebukse med lang tunika. Er dette turn-off? 

Hvis noen svarer ja på siste spørsmål - hva kan man gå med på butikken :) ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
8 timer siden, ladyleah skrev:

Neida ser den, men ingen som tvinger deg til å glane heller. :P

Av og til vanskelig å styre. Som ved dyyyp utringning og superkorte skjørt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vinteren bruker jeg joggebukse ute. Til og med på butikken. Jeg pleier å ta på lange støvletter og en lang kåpe over så er det ingen som ser hva jeg har på under. Da kan jeg til og med gå i pysjbukse, hvis jeg vil. 

Anonymkode: 447f5...838

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg eier ikke engang en joggebukse, så svaret mitt er nei. 

Anonymkode: 86e1d...69b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått i både joggebukser og pyjamas på butikken. Vært ren til og med! Det er bare klær. Ikke mobb pyjamasen min med candy canes D: Den er søt.

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Jeg er ikke verdens mest velkledde, men joggebuksa kommer ikke lenger enn ut til søppelkassen. (Gidder ikke bytte om jeg må ut med søpla på kveldstid.) Skal jeg på butikken så kler jeg på meg vanlig bukse. Unntaket er hvis jeg kommer rett fra trening og ikke har byttet/dusjet der. Da kan jeg finne på å stikke innom butikken i treningstøy hvis jeg har noen småting jeg glemte på den egentlige handlerunden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på skogtur i joggebukse i dag, og listet meg forsiktig rundt på Kiwi etterpå. :)

Fikk ingen stygge blikk, ingen overbærende heller, så jeg antar folk flest er som meg og ikke legger merke til hva andre har på seg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Neinøff skrev:

Ja.. Jeg hadde, i tankene, sånne vide bukser. Fra f.eks champion. Eller adidasbukser fra 90-tallet med striper OG knapper langs sidene (bare for ordens skyld så eier jeg ikke en sånn bukse). 

Jeg kjenner flere som ikke går i annet enn "jobbtøy" i butikken. 

Hvor bor du og hvilke personer kjenner du? Det er nemlig vesentlig i forhold til å gå i joggetøy kontra jobbtøy både til butikken og andre steder. 

Addidasbokser med striper er ikke -90 talls, men noe du kan gå på en hvilken som helst sportsbutikk å kjøpe akkurat nå. 

Jeg lurer og på hvor gammel du er siden du er så bestemt og lite felksibel i dine meninger og i ditt syn på dem du kjenner. 

adidas-bukse_205231_60_front_large.jpg under en stor vinterjakke, hvem ser at dette er en addidasbukse i butikken?

Addidas med tre striper 

E1980_1.jpg?fit=max&q=70&dpr=1&usm=15&ch

Hva er galt med å gå i butikken i dette? Eller i marka, på fjellet ol og så stoppe på butikken til eller fra? 

Jeg tror det her er fordommer som er ute og går. 

Anonymkode: 21034...7d2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på butikken i joggebukse, pysjbuksa, ridebukse, arbeidsbukse, turbukse, shorts, kjole, bunad eller boblebukse. 
Jeg gidder ikke skifte bare for å gå å handle, så om jeg må innom butikken så går jeg i det jeg har på meg. 

Anonymkode: c7060...c20

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gå med alle slags joggebukser og andre bukser på butikken. Til og med de med sånne dressingflekker som ikke går av i vask. Og de buksene "med knær". Sminker meg heller ikke for å gå på butikken.

Anonymkode: e9836...51b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobbet på bensinstasjon mens jeg studerte. 

De eneste gangene jeg hevet et øyenbryn var når folk kom inn i galla, smoking, bunad osv.. 

..eller om de kom i bare en shorts eller bikini på sommeren. 

Ellers reagerte jeg aldri på noe. Folk er forskjellige. 

Anonymkode: 78f92...d42

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg synes det er rart med de som mener det sier mye om en person å gå med joggebukse/treningsklær i butikken. Som om man er mindre renslige eller mangler kutyme eller noe sånt. Det handler vel om mer behagelige anlagte folk, praktiske og tidsparende kanskje? 

Jeg kunne gått i butikken med joggebukse, men ikke de styggeste jeg har. Jeg har noen som er sånn slakke men mønster på og ja, som jeg kunne gått med på jobb til og med. Kanskje det ikke er joggebukser? Bare fordi de ikke er inntilsittende... En periode jeg var veldig syk gikk jeg regelrett seende ut som en dass på butikken. Håret ikke børstet på flere dager, opphovnet i ansiktet, svære, stygge joggebukser og joggesko. Jeg fikk sikkert blikk og ble sikkert dømt der jeg stod og så ut som en zombie, men det merket jeg jo uansett ikke, og å finne noe mat var jo tross alt viktigere enn å ta seg ut, og de var visst uforenlige på den tiden. :P

Nå er jeg ofte innom en butikk på vei hjem fra treningstur. Kan være gjennomvåt fra regnet men går raskt innom butikken likevel. Noen ganger kan jeg til og med ha litt søle på skoene.  Folk får tenke hva de vil. Eller hvis jeg sykler hjem fra jobb i regnklær, null stress. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Rainstorm said:

Jeg synes det er rart med de som mener det sier mye om en person å gå med joggebukse/treningsklær i butikken. Som om man er mindre renslige eller mangler kutyme eller noe sånt. Det handler vel om mer behagelige anlagte folk, praktiske og tidsparende kanskje? 


Noen må bare henge seg opp i de mest latterlige tingene.
Jeg trodde samfunnet var forbi slikt tull som dette.
La folk gå i hva de vil til enhver tid. Synes folk må slutte å henge seg opp i så mye i hva andre går med om du er på butikken eller ei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det verste jeg ser er sånn grå dassejoggebukse som er vist tidligere i tråden. Det oser av "dude som aldri trener men alltid dasser rundt i joggebukse fordi det er så behagelig".  

Anonymkode: 1c59d...53c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey

Jeg kan godt gå i joggebukse i offentlighet på hytta, men ikke i byen :P men av en eller annen grunn er tights ok å handle i selv i byen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk i butikken i går kveld, kom plutselig på at jeg måtte ha noe til kveldens middag. Daffekveld i heimen i sofakroken med kjæresten. Koseklær på begge to. Men så måtte jeg bare løpe avgårde og rakk det såvidt før de stengte på kvelden. Ser meg selv i speilbildet i butikkdøra på vei ut. Stor baggy fila hettegenser, adidas joggebukse og det beste av alt, mine gamle champion håndballsokker over buksa, hvor den ene sokken nesten nådde kneet. Joda, lekkert. 

Anonymkode: e742e...336

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...