Gå til innhold

Joggebukse i butikken? Nei, vettu hva!


Gjest N-Nøff

Anbefalte innlegg

Jeg har kronisk fatigue og klærne mine er preget av det. MEN jeg har lovet meg selv at mann og barn skal slippe å se meg i "pysj" hele tiden. Har derfor fine comfy klær. Svart "joggebukse" i ull. Mye svart ullundertøy i ull. Og skrikke jakker/cardiganen. Så ja, jeg går i (fine) joggebukser på butikken.

Hva med treningsdamer som går med yoga pants, er det greit?

Anonymkode: b32d2...9a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.2.2018 den 0.50, ladyleah skrev:

Hvorfor bare ikke gjøre det enkelt.
Gå i det du vil å drit i hva alle andre skulle måtte synes og mene om det.

👍

"Du skal ikke plage andre, du skal være god og snill. Og for øvrig kan du gjøre hva du vil!" Grei leve regle!

Stakkars folk som klarer å irritere seg over hva andre har på seg i butikken...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Trude.lutt said:

👍

"Du skal ikke plage andre, du skal være god og snill. Og for øvrig kan du gjøre hva du vil!" Grei leve regle!

Stakkars folk som klarer å irritere seg over hva andre har på seg i butikken...

Helt enig. Skjønner ikke at folk gidder engang.
La folk gå i akkurat det de vil til enhver tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har kronisk fatigue og klærne mine er preget av det. MEN jeg har lovet meg selv at mann og barn skal slippe å se meg i "pysj" hele tiden. Har derfor fine comfy klær. Svart "joggebukse" i ull. Mye svart ullundertøy i ull. Og skrikke jakker/cardiganen. Så ja, jeg går i (fine) joggebukser på butikken.

Hva med treningsdamer som går med yoga pants, er det greit?

Anonymkode: b32d2...9a7

Er det greit? Ja, jeg ser ingen problem med det.
Hvorfor ikke? Fordi jeg ikke gidder å bruke energi på å la meg irritere/plages av hvordan klær folk velger å gå med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2018 den 22.53, Neinøff skrev:

Kunne du gått i joggebukse i butikken? Det kunne jeg. Tydeligvis sjokkerende.

Ja, null problem for meg det! Hva andre går i på butikken, bryr jeg meg ikke om :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte-det-var-for-no’ :blink:

Folk får lov til å å gå i alt fra bastskjørt til smoking på butikken for min del. 

Det er ikke min jobb her i verden å felle dom over butikkens kunder.

Har vel kommet fykende inn på butikken over gata 5 minutter før stengetid på en lørdag, i et antikvarisk eksemplar av et par jeans fra 2005 eller deromkring selv :ler:

 

Anonymkode: ed636...858

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, ladyleah skrev:

Er det greit? Ja, jeg ser ingen problem med det.
Hvorfor ikke? Fordi jeg ikke gidder å bruke energi på å la meg irritere/plages av hvordan klær folk velger å gå med.

Spm mitt var til TS. Når hun klager over joggebukser så lurer jeg på hva hun tenker om yoga pants 

Jeg bryr meg ikke

Anonymkode: b32d2...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åherregud... er det så farlig å gå i joggebukse på butikken da ? 🙄 Verden er sjuk ass ( det er den uansett egentlig) om det skal være ett problem😬 Mye man skal bry seg om 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggebukse er jeg ikke så glad i, men går titt og ofte i tights eller yogabukse, gjerne med full sminke og oppsatt hår i tillegg. :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2018 den 21.34, AnonymBruker skrev:

Spm mitt var til TS. Når hun klager over joggebukser så lurer jeg på hva hun tenker om yoga pants 

Jeg bryr meg ikke

Anonymkode: b32d2...9a7

TS klager ikke over joggebukser.. Les HI en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med å gå ut i «hjemmeklær» har jeg kun sett i Skandinavia. Faktisk mest i Norge og jeg har reist utrolig mye i forbindelse med jobben. Er ganske mange late og uvelstelte blant oss. Er jo ikke rart da... Når en trist, blomstrete oldemorkjole eller typisk 17-mai kjole er noe man dukker opp i på alt i fra dåp til bryllup, så kan man ikke forvente så mye annet i hverdagen heller😂🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 7f62d...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem å ta seg en tur på butikken med joggebukse i ny og ne. Det som gjør at det ser teit ut er at det ironisk nok assosieres folk som ALDRI trener og gjerne er dagdrivere.

Anonymkode: 2cd29...d62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener hver dag og siden det er så kaldt som det er om dagen, drar jeg alltid en joggebukse over treningstightsen når jeg er på vei ut. Etter jeg har trent går jeg som regel en tur innom butikken på vei hjem, da har jeg altså både treningstights OG joggebukse på meg. Deilig å være varm. Også deilig å slippe å måtte gå ut igjen i kulda når jeg er kommet hjem fra trening, kun for å skifte til olabukse og gå på butikken.

Jeg tenker ikke så mye over hva andre har på seg på butikken, og om folk liker å gå i joggebukser så får de gjøre det. Det er tross alt bare en type bukse, og en type bukse sier ikke så veldig mye om personligheten til et menneske. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23/02/2018 den 1.21, AnonymBruker skrev:

Det der med å gå ut i «hjemmeklær» har jeg kun sett i Skandinavia. Faktisk mest i Norge og jeg har reist utrolig mye i forbindelse med jobben. Er ganske mange late og uvelstelte blant oss. Er jo ikke rart da... Når en trist, blomstrete oldemorkjole eller typisk 17-mai kjole er noe man dukker opp i på alt i fra dåp til bryllup, så kan man ikke forvente så mye annet i hverdagen heller😂🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 7f62d...2ec

Jøss, så langt i år har jeg sett "hjemmeklær" ute i all offentlighet i New York, London, Paris, Roma, Madrid, Milano, Firenze, Zurich og Frankfurt. Jeg regner med at jeg ser det på alle de neste utenlandsbesøkene også. Har aldri vært et eneste sted på kloden uten å se folk ute i daffeklær. Også på verdens flotteste hoteller. Og jeg bryr meg ikke katta om hva de har på seg. Jeg ser joggedresser på first class og business class på mange flighter. Hettegensere også. Selv nylig avdøde prins Henrik av Danmark tuslet rundt i adidasskjorte. Nei, på tide at noen wannabeesnobber roer gemyttene. Det finnes ingen steder hvor folk ikke går i "hjemmeklær".

Anonymkode: e742e...336

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.2.2018 den 23.13, cleangal skrev:

Går ikke utenfor døra i joggebukse. Unntaket er hvis vi er i campingvogna og jeg skal gå og dusje.

Hva skjedde med en obligatoriske grilldressen?

Anonymkode: 64cc3...b8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker for en 15-20 år siden var det bare "fotballmammaer" som gikk med treningstøy på.

Ikke at jeg bryr meg, så lenge folk er påkledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Altså, bare nærbutikken da. Jeg går som regel i jeans eller hva enn jeg har på meg, men det første som går av når jeg kommer hjem er jeansen og så rett i joggebukse. Om jeg da senere finner ut jeg må ha noe på butikken så gidder jeg ikke gå ned for å skifte til jeans, for så å måtte skifte igjen når jeg kommer tilbake. Da får folk bare overleve synet av joggebukse :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2018 den 22.53, Neinøff skrev:

Kunne du gått i joggebukse i butikken? Det kunne jeg. Tydeligvis sjokkerende.

Nei

da måtte jeg ha stjålet en, for de finnes ikke i garderoben min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...