Gå til innhold

Joggebukse i butikken? Nei, vettu hva!


Gjest N-Nøff

Anbefalte innlegg

Gjest N-Nøff
På 21.2.2018 den 15.39, AnonymBruker skrev:

Jeg har kronisk fatigue og klærne mine er preget av det. MEN jeg har lovet meg selv at mann og barn skal slippe å se meg i "pysj" hele tiden. Har derfor fine comfy klær. Svart "joggebukse" i ull. Mye svart ullundertøy i ull. Og skrikke jakker/cardiganen. Så ja, jeg går i (fine) joggebukser på butikken.

Hva med treningsdamer som går med yoga pants, er det greit?

Anonymkode: b32d2...9a7

Jaha, du lurer på hva jeg mener om det? Jeg aner ikke hva det er, ig bryr meg ikke om hva folk går med så lenge jeg slipper å se puppene eller tissetasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Faerunpedia

Hvis jeg har vært på trening ja, men tar ikke på meg treningsklær og handler, da kan jeg likegjerne ta på en normal bukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
5 minutter siden, Faerunpedia skrev:

Hvis jeg har vært på trening ja, men tar ikke på meg treningsklær og handler, da kan jeg likegjerne ta på en normal bukse.

Går du alltid i jeans etc. hjemme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia
11 minutter siden, Neinøff skrev:

Går du alltid i jeans etc. hjemme? 

Jeans eller onepiece, men den går jeg ikke ut i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mange joggebukser, daffer mest i tights og noen mer pysjaktige bukser. Jeg skifter fra fleecepysjamas med star wars på liksom, eller nuppete ullundertøy i grelle farger, men svarte tights er det jo bare å slenge en parkas over nå vinterstid så ser det ikke særlig annerledes ut enn om man hadde gått i en kjole med ullstrømpebukser. 

Så tenker litt på det selv, men tenker ikke noe over det når jeg ser andre i joggebukser egentlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest N-Nøff
Akkurat nå, Cuntzilla skrev:

Jeg har ikke mange joggebukser, daffer mest i tights og noen mer pysjaktige bukser. Jeg skifter fra fleecepysjamas med star wars på liksom, eller nuppete ullundertøy i grelle farger, men svarte tights er det jo bare å slenge en parkas over nå vinterstid så ser det ikke særlig annerledes ut enn om man hadde gått i en kjole med ullstrømpebukser. 

Så tenker litt på det selv, men tenker ikke noe over det når jeg ser andre i joggebukser egentlig. 

Her går joggebukse og sorte tights for det samme asså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
7 minutter siden, Faerunpedia skrev:

Jeans eller onepiece, men den går jeg ikke ut i....

Hehe, dét skjønner jeg! Hadde en hel pysj en gang, det er jo helt grusomt å ha på sånt. Er såvidt jeg takler hel vinterdress når vi har akedag. Ser ut som en forbasket pingvin, men fryser ikke så praktisk foran pent anyday! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går glatt i joggebukse og crogs på Rema her jeg.

Også kjenner jeg de folka som må sminke seg å kle på seg som om dem skulle ut på byen bare for å dra å butikken.... Jiiiises 

 

Anonymkode: 3d69a...5a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ustelt, usminket, uten bh i slitt singlet med bare fleecjakke å nattbukse. Det er meg på "nærbutikken".. hva faen! Skal ikke gå modell for å handle brød og melk heller 😎 kan forresten ta storhandel i den klesstilen også..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alltid i joggebukse eller løse bukser (unntatt på jobb, har egen "uniform"), hater jeans og stramme benklær. Jeg eier ikke sans eller interesse for mote og gir totalt blaffen i hva andre har på seg eller hva de måtte tenke eller mene om hva jeg har på meg, kan fint gå rundt i joggebukse og en blass hettegenser på butikken. 

 

Anonymkode: ab569...b21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske folk turte å gi litt mer f. Er det virkelig helt krise for dere at noen ser dere i joggebukse? Hvorfor? Dere bidrar jo bare til utseendepresset i samfunnet.

Anonymkode: b8876...bab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går aldri på butikken i joggebukse av den enkle grunn at jeg ikke har noen sånne i skapet, men jeg legger overhodet ikke merke til hva andre har på seg når de handler. De må nok iføre seg noe usedvanlig pent, stygt, skrikende eller gjennomsiktig for at jeg skal få det med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest N-Nøff
54 minutter siden, hind skrev:

Jeg går aldri på butikken i joggebukse av den enkle grunn at jeg ikke har noen sånne i skapet, men jeg legger overhodet ikke merke til hva andre har på seg når de handler. De må nok iføre seg noe usedvanlig pent, stygt, skrikende eller gjennomsiktig for at jeg skal få det med meg. 

Hva har du i skapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Neinøff said:

Hva har du i skapet?

Det meste tror jeg, men ikke joggebukser. Har mange behagelige bukser til hjemmebruk som ikke er joggebukser. Synes de blir så fort saggete. Jeg føler meg ikke vel når både bukserumpa og knærne henger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
6 minutter siden, hind skrev:

Det meste tror jeg, men ikke joggebukser. Har mange behagelige bukser til hjemmebruk som ikke er joggebukser. Synes de blir så fort saggete. Jeg føler meg ikke vel når både bukserumpa og knærne henger.

Jeg anser alt sånt som "joggebukser", men du tenker kanskje på sånne myke bukser som "ser ut som vanlige bukser"? Det mest behagelige i verden må vel være tights, men for meg faller det under samme kategori 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, Neinøff said:

Jeg anser alt sånt som "joggebukser", men du tenker kanskje på sånne myke bukser som "ser ut som vanlige bukser"? Det mest behagelige i verden må vel være tights, men for meg faller det under samme kategori 

Nei, jeg tenker på jeans med litt stretch og andre typer vanlige bukser som ikke er for stramme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Neinøff skrev:

Her går joggebukse og sorte tights for det samme asså ;)

Jeg har sikkert gått glipp av en viktig diskusjon her siden jeg spolte over en side eller to, men de som påstår at tights og joggebukse er samme plagg er jo blinde eller har greit lite peiling på klær :fnise:

Når man diskuterer hva man liksom har lov til å gå i på butikken så er vel saken hvordan man ser ut. Når jeg har på en parkas og et par sko så ser folk ikke forskjell på om jeg har på strømpebukse og kjole, eller tights i nøyaktig samme stoff kombinert med en tacosaus-flekkete gratis t-skjorte fra teambuildingen på Tusenfryd i 2009. De ser jo bare knærne og leggene mine og det ser jo helt likt ut.

Folk flest hadde derimot sett det om jeg hadde trykket en joggebukse fra adidas ned i bootsene.

Dette handler jo om estetikk, eller hva er greia? Jeg har noen skinnyjeans med masse stretch i som er veldig behagelige, vil dette også være joggebukser ifølge denne tråden? :klo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke poenget med å pynte meg bare for å handle matvarer i butikken dersom jeg ikke  har noe annet på plakaten den dagen. Har gått med joggebukser flere ganger på kiwi og Rema.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...