Gå til innhold

Livet mitt..

samboer87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann :klem:

nesj er relativt kjedelig om dagen hehe.........høydepunktet er å snakke med ole i tlf et par ganger om dagen...................skolen er gørr..........men det sosiale er bra da.)

litt dumme ting så skjer der å men e itt så rart når d nesten bere e jenta der.... :ler2:

e fint vær da........

går egentli berre å gler mæ t sommern æ:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nesten bare jenter - da må du vel ha noen bra historier på lager. Typisk jenter vettu å tiske viske bak hverandres rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt dumme ting så skjer der å men e itt så rart når d nesten bere e jenta der.... :ler2:  

e fint vær da........

går egentli berre å gler mæ t sommern æ:)

Typisk det, steder med bare jenter... :roll: Blir mye tull av det, men vi har det jo fint også. :-)

Åja, sommer... Er det vår der oppe? Her sørpå er det vååååår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei heidi, lillesky,marte og oktavia:)

'

tusen takk for meldinger i dagboken min....er våår her å ja:)

hehe ja er tpisk jenter det ja.....skjer mye rart her på skolen ja:P

hehe...

men jeg er jo selfølgelig uskyldig da :tunge1: er vell typrisk jenter det alle er nok sånn men til tross for det er det faktisk et veldig godt miljø i klasse så der har vi kommet heldig ut:)

nå har egentlig tima begynt men det er ikke noe lærer her enda...har arbeidsplan nå...jobbe med oppgaver å å sånn..........forestenn ole kommer lørdag vet dere og blir til søndag:)

vi har funnet ut at ejg skla reise til ham 4mai:P å bli der til søndagen i den uka har fri 5 og 6 suuuupert:D

gleder meg mye til å komme dit igjen ta med..

jeg må nesten forte meg å stikke har time nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Koselig at Ole kommer til helgen da. Også blir det langhelg på deg i mai :hjerte:

Håper du har hatt en fin dag på skolen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei meja oh heidi:)

tja i dag skal jeg ut m ei venninne en tur ellers ikke no..

ja gleder meg kjempe mye til lang helg d blir kos :klem::hjertesmil::hjertesmil:

hva skal dere i helga da?

jeg å ole skal bli med lillesøster pås tevne i judo på lørdag....søndag skal vi på badeland:)

klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så koselig!!! :Hehe:

hvilke bursdager er det da?

alltid koselig med familieselskap:)

må ut å plukke søppel i dag :kvalm:

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som du har det travelt i det siste. :)

Kjipt at du må plukke søppel i dag da.

Håper resten av dagen blir fin ihvertfall. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

:vinke:

Skal jobbe i helgen jeg da. Det vil si sent fredag, tidlig lørdag og fri søndag og mandag. Har ingen spesifike planer, stelle litt ute i hagen kanskje??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
å så koselig!!! :Hehe:  

hvilke bursdager er det da?

alltid koselig med familieselskap:)

må ut å plukke søppel i dag :kvalm:  

klems

Hei :vinke:

Vi ska feire tanteungen som blir fire, og i selskap til min tante som fyller år.

Får du besøk av Ole i helga?

Plukke søppel?? :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann meja heidi fisken og tari:)

gikk bra m å plukke søpel fik belønning å slitte en halvtime tidligere så da så...

jaaa ole kommer i helga !!!!han kommer i morgen jiiippiii!!!!! gleer meg sånn:)

åå hørtes koselig ut å feire bursdager meja:)

lykke til på jobben og i hagen heidi:)

har hatt d litt travelt i det siste.....ja har ike blitt så mye kG som jeg vill hehe mamma holder å på m eksamen å da er datan opptatt å bare bråk hjemme...

i går måtte jeg megle mellom mamma å lillesøs da de hadde kranglet i 3 t mens jeg øvde til prøve..jeg som måtte være mamma å få trollungan til å oppføre seg..hater det.........grrr gleder emg til å flytte ejg sa at javel vis d skal være sånn kan mamma sitte i stua jeg på rommet mitt og lilleøs på sitt dagen lang så er vi en lykkelig familie når ingen ser hverandre slipper vi å klikke veffal ....søs å mamma vell og merke...jaja lurer på hvordan det går når de skal bo alene...

jaja ha en fin helg alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går måtte jeg megle mellom mamma å lillesøs da de hadde kranglet i 3 t mens jeg øvde til prøve..jeg som måtte være mamma å få trollungan til å oppføre seg..hater det.........grrr gleder emg til å flytte ejg sa at javel vis d skal være sånn kan mamma sitte i stua  jeg på rommet mitt og lilleøs på sitt dagen lang så er vi en lykkelig familie når ingen ser hverandre slipper vi å klikke veffal ....søs å mamma vell og merke...jaja lurer på hvordan det går når de skal bo alene...

jaja ha en fin helg alle sammen :klem:

De er heldige som har deg, men det blir sikkert godt for deg å flytte, så du kan ta litt mer hensyn til deg selv og litt mindre til dem! :klem: Ha en kjempefin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...