Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2005 #141 Del Skrevet 19. april 2005 Hva er nytt her da??? Skjer det noe morsomt om dagen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 19. april 2005 Forfatter #142 Del Skrevet 19. april 2005 heisann nesj er relativt kjedelig om dagen hehe.........høydepunktet er å snakke med ole i tlf et par ganger om dagen...................skolen er gørr..........men det sosiale er bra da.) litt dumme ting så skjer der å men e itt så rart når d nesten bere e jenta der.... e fint vær da........ går egentli berre å gler mæ t sommern æ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2005 #143 Del Skrevet 19. april 2005 Nesten bare jenter - da må du vel ha noen bra historier på lager. Typisk jenter vettu å tiske viske bak hverandres rygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 19. april 2005 #144 Del Skrevet 19. april 2005 litt dumme ting så skjer der å men e itt så rart når d nesten bere e jenta der.... e fint vær da........ går egentli berre å gler mæ t sommern æ Typisk det, steder med bare jenter... Blir mye tull av det, men vi har det jo fint også. :-) Åja, sommer... Er det vår der oppe? Her sørpå er det vååååår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 19. april 2005 #145 Del Skrevet 19. april 2005 Hei, Toril! Jeg heter Marte. Titter bare innom og sier hei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 19. april 2005 #146 Del Skrevet 19. april 2005 Du er så flink til å legge igjen hilsen i dagboka mi Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 20. april 2005 Forfatter #147 Del Skrevet 20. april 2005 hei heidi, lillesky,marte og oktavia:) ' tusen takk for meldinger i dagboken min....er våår her å ja:) hehe ja er tpisk jenter det ja.....skjer mye rart her på skolen ja:P hehe... men jeg er jo selfølgelig uskyldig da er vell typrisk jenter det alle er nok sånn men til tross for det er det faktisk et veldig godt miljø i klasse så der har vi kommet heldig ut:) nå har egentlig tima begynt men det er ikke noe lærer her enda...har arbeidsplan nå...jobbe med oppgaver å å sånn..........forestenn ole kommer lørdag vet dere og blir til søndag:) vi har funnet ut at ejg skla reise til ham 4mai:P å bli der til søndagen i den uka har fri 5 og 6 suuuupert:D gleder meg mye til å komme dit igjen ta med.. jeg må nesten forte meg å stikke har time nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. april 2005 #148 Del Skrevet 20. april 2005 Hei Hva skal du gjøre i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2005 #149 Del Skrevet 20. april 2005 Koselig at Ole kommer til helgen da. Også blir det langhelg på deg i mai Håper du har hatt en fin dag på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 21. april 2005 Forfatter #150 Del Skrevet 21. april 2005 hei meja oh heidi:) tja i dag skal jeg ut m ei venninne en tur ellers ikke no.. ja gleder meg kjempe mye til lang helg d blir kos hva skal dere i helga da? jeg å ole skal bli med lillesøster pås tevne i judo på lørdag....søndag skal vi på badeland:) klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #151 Del Skrevet 21. april 2005 Hei Torill Vi har familiehelg! To bursdager som skal feires, blir vel full fart da! Ha en fin dag :klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 21. april 2005 Forfatter #152 Del Skrevet 21. april 2005 å så koselig!!! hvilke bursdager er det da? alltid koselig med familieselskap:) må ut å plukke søppel i dag klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 21. april 2005 #153 Del Skrevet 21. april 2005 Virker som du har det travelt i det siste. Kjipt at du må plukke søppel i dag da. Håper resten av dagen blir fin ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. april 2005 #154 Del Skrevet 21. april 2005 Hallu! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2005 #155 Del Skrevet 21. april 2005 Skal jobbe i helgen jeg da. Det vil si sent fredag, tidlig lørdag og fri søndag og mandag. Har ingen spesifike planer, stelle litt ute i hagen kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #156 Del Skrevet 21. april 2005 å så koselig!!! hvilke bursdager er det da? alltid koselig med familieselskap:) må ut å plukke søppel i dag klems Hei Vi ska feire tanteungen som blir fire, og i selskap til min tante som fyller år. Får du besøk av Ole i helga? Plukke søppel?? :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 22. april 2005 Forfatter #157 Del Skrevet 22. april 2005 heisann meja heidi fisken og tari:) gikk bra m å plukke søpel fik belønning å slitte en halvtime tidligere så da så... jaaa ole kommer i helga !!!!han kommer i morgen jiiippiii!!!!! gleer meg sånn:) åå hørtes koselig ut å feire bursdager meja:) lykke til på jobben og i hagen heidi:) har hatt d litt travelt i det siste.....ja har ike blitt så mye kG som jeg vill hehe mamma holder å på m eksamen å da er datan opptatt å bare bråk hjemme... i går måtte jeg megle mellom mamma å lillesøs da de hadde kranglet i 3 t mens jeg øvde til prøve..jeg som måtte være mamma å få trollungan til å oppføre seg..hater det.........grrr gleder emg til å flytte ejg sa at javel vis d skal være sånn kan mamma sitte i stua jeg på rommet mitt og lilleøs på sitt dagen lang så er vi en lykkelig familie når ingen ser hverandre slipper vi å klikke veffal ....søs å mamma vell og merke...jaja lurer på hvordan det går når de skal bo alene... jaja ha en fin helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. april 2005 #158 Del Skrevet 22. april 2005 Goood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 22. april 2005 #159 Del Skrevet 22. april 2005 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. april 2005 #160 Del Skrevet 22. april 2005 i går måtte jeg megle mellom mamma å lillesøs da de hadde kranglet i 3 t mens jeg øvde til prøve..jeg som måtte være mamma å få trollungan til å oppføre seg..hater det.........grrr gleder emg til å flytte ejg sa at javel vis d skal være sånn kan mamma sitte i stua jeg på rommet mitt og lilleøs på sitt dagen lang så er vi en lykkelig familie når ingen ser hverandre slipper vi å klikke veffal ....søs å mamma vell og merke...jaja lurer på hvordan det går når de skal bo alene... jaja ha en fin helg alle sammen De er heldige som har deg, men det blir sikkert godt for deg å flytte, så du kan ta litt mer hensyn til deg selv og litt mindre til dem! Ha en kjempefin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå