Gå til innhold

Livet mitt..


samboer87

Anbefalte innlegg

:sjenert: oioi!!!nå er det alt for lenge siden jeg har vært innpå her!!! :overrasket:

er hjemme og er syk jeg nå...

philip ligger oppe i putene og er så søt:) :vinke:

Vi har enda ikke fått flyttet inn i det nye huset vårt det ble vist ikke ferdig før i mars desverre...vi hadde bestilt ny kjempefin seng og denkom i går!!! vi skulle feire...:humpe: men det ble bare krangling :fy_fy: :evil: :grine: :cry: :sinnatagg::twisted::kjempesinna: uff altså...jeg hadde begynt å trene igjen sjønner du sammen med en venninne...og ole ble kjempesjalu....å så i tilegg når jeg kom hjem hadde han ryddet og jeg la ikke merke til det så alt gikk til helvete.. :klaske: men vible jo venner igjen til slutt da.. :klem: det har også sjedd noe mer..jeg sluttet med pilla og vi ikke akkurat prøver da men sjer hva som sjer om jeg blir gravid liksom....kan jo ta over et år da..men jeg er ikke 100% sikker da.. :babygutt::babyjente::forvirra:

håper dere alle har det bra!!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei alle sammen:)

jo er koselig å være tilbake :klem: så bra at dere har savnet meg! ;) har laget meg en blogg også som dere kan gå inn på vis dere vill:)

skal prøve å være her litt oftere nå :)

klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! :) Jeg har vært innom bloggen din, men fikk ikke lagt igjen hilsen der? Får det til i andre blogger... Er det bare meg eller?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!  :) Jeg har vært innom bloggen din, men fikk ikke lagt igjen hilsen der? Får det til i andre blogger... Er det bare meg eller?? :klø:

hmm...merkelig ...det kan forklare hvorfor jeg ikke har fått noen kommentarer eller noe.... :ler: hvet ikke hvordan man fikser det jeg... :sjenert:

Har dere hatt en fin helg da?

er skikkelig kvalm og dårlig for tia har vært det en god stund nå tenkte det kunne være :babysmokk: men har jo nettop hatt M så.....

Håper det går over da...

stor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk det til å fungere :klappe:

må stikke til svigermor med en vase nå hun ringte å spurte etter den...skal kaste noe søppel,bake brød og dra på butikken så får forte meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

nå sitter jeg med en kopp te og surfer litt før jeg drar på skolen:) ole sa at han adde vært her inne å skrivd men jeg fant ikke noe...

håper alle har det bra!!! stoor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...