Gå til innhold

Livet mitt..


samboer87

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Hei Toril.

Nå er det lenge siden jeg har vært innom med en hilsen til deg. Det har jo mye for min del de siste par ukene men nå begynner ting å falle tilbake til normalen igjen. Selv om det er litt trist at bryllupet er over så er det egentlig mest godt. Skal bli godt å få andre ting å tenke på også :ler:

Så bra at du har hatt det fint i praksis og til og med fått tilbud om jobbintervju. Det ordner seg for snille jenter vettu. Håper du kommer inn på skolen du har søkt på dag.

Tenk, bae 2 uker ijgen til du flytter sammen med Ole :hjerte:

Klem fra Heidi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Toril.

Nå er det lenge siden jeg har vært innom med en hilsen til deg. Det har jo mye for min del de siste par ukene men nå begynner ting å falle tilbake til normalen igjen. Selv om det er litt trist at bryllupet er over så er det egentlig mest godt. Skal bli godt å få andre ting å tenke på også :ler:

Så bra at du har hatt det fint i praksis og til og med fått tilbud om jobbintervju. Det ordner seg for snille jenter vettu. Håper du kommer inn på skolen du har søkt på dag.

Tenk, bae 2 uker ijgen til du flytter sammen med Ole :hjerte:

Klem fra Heidi.

hei heidi!!! ja det var koselig med hilsen i dagboka mi :)

åå er så glad for at det ondet seg med den praksisen :)

har glemt p pillene til ole!!! :-x faen asså.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei :vinke:

Så fint at du trivdes så godt i barnehagen. Unger er herlige!

Og så bra at du kunne få intervju om du ikke kommer inn på skolen. Ikke lenge igjen til du flytter nå, de neste dagene kommer sikkert til å gå kjempefort.

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven: hehe ja den gjør vell det ;)

får satse på at den dukker opp...

meja: jaa det går veldig fort fremover :)

ikke lenge igjen nå!!!

er syk i dag da så jeg holder sengen.... :klem:

oppdaget et forferdelig krup ved siden av meg var når jeg våknet!!! en enorm bille!!! kansje 6 cm lang og 4 bred....grøss den var såå stor!!! hylte noe jævlig og spurta ettter en sko...prøvde å drepe den ....men den stakk av under hylla og er der nok enda....grøss....håper den ikke kommer frem!!

klem fra meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven: hehe ja den gjør vell det ;)

får satse på at den dukker opp...

meja: jaa det går veldig fort fremover :)

ikke lenge igjen nå!!!

er syk i dag da så jeg holder sengen.... :klem:

oppdaget et forferdelig krup ved siden av meg var når jeg våknet!!! en enorm bille!!! kansje 6 cm lang og 4 bred....grøss den var såå stor!!! hylte noe jævlig og spurta ettter en sko...prøvde å drepe den ....men den stakk av under hylla og er der nok enda....grøss....håper den ikke kommer frem!!

klem fra meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oppdaget et forferdelig krup ved siden av meg var når jeg våknet!!! en enorm bille!!! kansje 6 cm lang og 4 bred....grøss den var såå stor!!! hylte noe jævlig og spurta ettter en sko...prøvde å drepe den ....men den stakk av under hylla og er der nok enda....grøss....håper den ikke kommer frem!!

:hår: Da hadde jeg også skreket høyt!!! :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hår: Da hadde jeg også skreket høyt!!! :hår:

hehe ja det tror jeg nok:) skremte hun som bor på nabo hybeln sånn at hun kom spurtende inn på rommet mitt...hehe og satte i et hyl når hun så krypet....:P:ler: litt komisk å tenke på i ettertid...skulle ønske ole var der å drepte den :sjarmor::wink: har enda ikke fått drept den men teipet igjen alle sprekker hull på rommet:P :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

sånne biller må man ha atombombe for å drepe..

husker jeg "drepte" en en gang.

mosa trynet hans skikkelig..

og kasta han i søpla, men en liten stund senere hørte jeg noe som rørte seg i søplekassa, så da måtte jeg til med litt kjemisk krigføring..

henta mammas hårspray og spraya full trynet hans, da hostet han litt og døde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånne biller må man ha atombombe for å drepe..

husker jeg "drepte" en en gang.

mosa trynet hans skikkelig..

og kasta han i søpla, men en liten stund senere hørte jeg noe som rørte seg i søplekassa, så da måtte jeg til med litt kjemisk krigføring..

henta mammas hårspray og spraya full trynet hans, da hostet han litt og døde

:hoho::ler: så bra da lurven"!!!!! hehe ja de har vanskelig for å daue helt hehe.....:P:hoho::ler: morsom du :)

god sommer til deg å manic :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, og takk for hilsen i dagboka mi!

Gleder du deg mest til skolen er slutt - eller til å bli samboer? Jeg tenker meg at dagen i mellom de to må være spesiell - et kapittel er over og et nytt skal begynne...

Lykke til med begge deler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tenk det da - bare 1 uke igjen av skolen!!! :hoppe:

Blir spennende å flytte sammen med Ole, nytt kapittel og nytt liv som samboer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei alle sammen!!!

skolen aluttet 17 fordi jeg ikke kom opp i noe så 17 flyttet jeg hit til kløfta :)

har i dag vært å ordnet noen formelle ting angående flyttingen melt adresseforandring etc :)

storkoser meg her :)

jeg og ole var til veterinæren med philip i dag han fikk årsvaksinen sin :)

lile søte engelen ligger her ved bena mine.........jeg og ole har akkurat spist middag og han er ute å klipper plenen :wink::sjarmor: etter på skal vi stikke bortpå videosjappa å leie en film eller to :) Han har ikke hatt så mye tid til meg fordi han har eksamen i regnskap påonsdag................men har vært romantisk og koselig her fordet............. :) hehe litt :oops: :hjerte: :kysse: :hjerter: pauser har det vært mye av så den delen av forholdet har fått et oppsving etter at jeg flyttet hehe :ler::wink::)

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig at du har blitt samboer og trives med det :-) Må kanskje bytte nick her inne da? :wink: Har dere noen planer for sommeren da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei :)

Så fint å lese at du endelig har fått flyttet sammen med din kjære. Ser at dere koser dere masse, og det er dere vel forunt! Ha en fin kveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja, nå må du vel bytte nick, Toril? :ler:

Så koselig at du er på plass hos Ole allerede - det er deg vel unnt!! :klem:

Må passe på at han får lest litt innimellom også da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen!!!!

jo jeg bør nok skifte nick hehe...men er det noen som vet hvordan ?

her er det varmt og godt nå :)

ole er og har eksamen og etterpå skal han jobbe så det blir en kjedelig dag for meg....må vell ta meg av philip gå litt tur å sånn:)

klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...