Gå til innhold

Livet mitt..


samboer87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei fighter :)

takk skal du ha :)

livet som samboer har hittil vært greit :)

gleder meg til å komme i det nyehuset vårt jeg, bedre det her "henger det" liksom igjen etter eksen til sambo........de bodde her sjønner du var forlovet å hele pakka å det plager meg litt..prøver å ikke tenke på det men vet jo at hun har bodd her.........ligget i samme seng som jeg å sambo og....ja sjønner.......... :kvalm:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ligget i samme seng som jeg å sambo og....ja sjønner.......... :kvalm:

Akkurat det tenkte jeg på i begynnelsen da jeg ble sammen med sambo også! Det gikk heldigvis over :-) Når skal dere flytte da? Skal dere kjøpe? Leie? Bygge? Tror du har skrevet noe om det tidligere, men jeg husker ikke helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, og takk for at du stikker innom i dagboka mi av og til! Det setter jeg pris på! :P

Gratulerer med samboerstatus, forresten!

Er vel ikke nødvendig å spørre om det var noe du hadde gledet deg til? Tror du har hatt nedtelling ganske lenge! :ler:

Jeg skjønner godt at du gleder deg til å få nytt hus sammen med Ole, det er nok litt greiere enn å overta etter noen andre, liksom. Det blir nok stas! Når skal dere flytte, da? Jeg har heller ikke helt fått med meg om dere kjøper eller bygger nytt! :roll:

Ha en fin st.Hans feiring med Ole, da! :wink:

Klem fra sauen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg har fått med meg at de holder på å bygge nytt hus men vet ikke helt når det skal stå ferdig.

Skjønner godt at du syns det er litt rart å flytte inn der hvor han har bodd med sin forlovede. Det blir litt rart men du får bare prøve å sette ditt preg på leiligheten også. Rydd bort litt av hans ting og sett frem litt av dine ting. Bytt ut bilder på veggen hvis det passer, kjøp inn litt nytt sengetøy osv osv. Det er mye som hjelper :)

Grattis med nytt nick, forresten.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!!

har vært veldig opptatt og ikke kommet meg så mye inn her i det siste:)

var oppover å hentet flyttelass og lillesøster ble med på ferietur nedover nå sitter hun å sambo å ser på 24 :ler: å da fikk jeg litt tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så koselig med besøk da!

Deilig å få tingene sine på plass tenker jeg.

Håper du får noen fine dager med lillesøster.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Lenge siden vi har hørt fra deg nå, vennen.

Håper du koser deg i sommer.

Har du kommet inn på skolen eller?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

heihei!!!!!

nå er det bra lenge siden sist....jeg eksisterer enda inpå her hehe.....har hatt sommerferie og nette har vært nede.....hehe..men nå funker det igjen da:)

sitter her i armekroken til ole(han har bare bokser og morgenkåpe :klappe::overrasket::kline:

sommerferien har vært fin har vært på ferie i danmark og oppe i nord på hytta mi å truffet noe familie :tronderbart:

det var koselig men det var godt å komme hjem igjen :rosasmil:

har i dag tatt på sånn sopp stopp ting på huset vårt :blunke:

det har blitt kjempefint!!!!!

nesten ferdig utenpå!!!!!

:Hehe::Hehe:

hvordan har deres ferie vært???

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oi, det var lenge siden ja - koselig å se at du er tilbake :)

Har hatt en fint sommer, traff blink med ferien min mht til finværet. Men det har vært alt for lite sol i sommer altså! Båten har blitt alt for lite brukt pga drittvær!!!

Ellers er livet som nygift veldig bra - sikkert like bra å være nysamboere tenker jeg ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...