Gå til innhold

Livet mitt..


samboer87

Anbefalte innlegg

ja sant d d går nok bra :)

jo tror d går bra med lillesøster også:)

håper d vefal..er litt deppa i det siste jeg..........griner hele tiden nesten....uff......

men d går vell over etter hvert :)

jaaaa ikke lenge igjennå til jeg og ole bor sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Hei Torill :)

Hvordan går det med deg? Er det i dag hun damen kommer? Det går nok greit skal du se. Hvor lenge er det til du flytter nå? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :tommelsmil:

det gikk bra med meg på onsdagen ja.... :blomst_opp:

men akkurat nå går det vel egentlig ikke så bra er forbannet og såra og alt på en gang :( noen som har gått å baksnakket og lygd om meg i klassen og sagt at jeg skal flytte hjem igjen!! :hakeslepp: da ble jeg helt fortvilet sint og såret.....får ta d opp i klassen da...

sjønner ikke hvordan folk kan gjøre noe sånt!!!

i tilegg er det en fyr på internett som er helt forjævlig mot meg kaller meg og kjefter og smeller og synes jeg er alt mulig....uff jaja ikke alle som har fokeskikk.. :grine:

menmen.....i dag skal jeg møte ole igjen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ille ut med baksnakking om deg! Tøft av deg hvis du tar det opp i klassen! det er ikke alle som hadde turt det :oops: ! Og han internettfyren er det kanskje best å bare holde seg helt unna?

I allefall - ha en fin helg med gutten din!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei alle sammen!!! :klem:

jo helgen med ole har vært kjempefin den :)

utrolig fin faktisk:)

ååååååå :hjerte: fikk en mld av ole der det sto vil du gfte deg medemg en gang?

*smelt*

:kline::hjerte:

har eksamen i morgen da så får fortsette å lese.....:P

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen!!! :klem:

jo helgen med ole har vært kjempefin den :)

utrolig fin faktisk:)

ååååååå :hjerte: fikk en mld av ole der det sto vil du gfte deg medemg en gang?

*smelt*

:kline::hjerte:

har eksamen i morgen da så får fortsette å lese.....:P

:klem: fra meg

Så søtt! dere er tydeligvis like forelska begge to :hjerte: Lykke til med eksamenslesing! :-) Holder på med det jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søtt! dere er tydeligvis like forelska begge to :hjerte: Lykke til med eksamenslesing! :-) Holder på med det jeg også.

hehe ja er nok det :)

takk skal du ha:)lykke til du også:)

hvilken eksamen skal du ha da? og når?

har tverrfaglig eksamenog i helsefag,sosialfag og humanbiologi jeg!!!grøss........

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha avsluttende muntlig eksamen i barnevernpedagogutdanningen. Tre timers eksamen :o Gruer meg sinnsykt! Den er på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha avsluttende muntlig eksamen i barnevernpedagogutdanningen. Tre timers eksamen :o Gruer meg sinnsykt! Den er på tirsdag.

ønsker deg lykke til på eksamen :) :brunette: hadde min i går og det gikk bra tror jeg :enig_animasjon: vet ikke da men føler d sånn....håper tjihi :forvirra:

åååå ikke noe ledig klesstativ :frustrert: :fy: får legge dem på benken innpå vaskerommet da :Gjesp: reiser til kløfta i dag jeg:)

skal ha praksis der hele uka :heiajente: gleder meg kjempemye :hjerte: får treffe ole også :hjerter::hoppe:

klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Koselig at du er innom dagbøkene mine! :klem: Håper eksamen gikk bra for deg! Jeg har nerver i helspenn.... :o

Håper du får det fint i Kløfta :-) Praksis i barnehage? Bra at du fikk praksisplass et sted som ikke er så veldig langt fra Ole da! :hjerte: Det var kanskje bevisst?? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

heisann:)

jo det var nok bevist ja :wink:

:hjerte:

hadde det kjempefint på praksisen!!!fikk tilbud om jobb intervju vis jeg ikke kom inn på skole:)jiipiii da ble jeg glad da:) knyttet meg mye til barna og de til meg har nok funnet yrket for meg ja:)

gleder meg nå utrolig mye til å flytte sammen med ole :kline:

hvordan går det med dere?

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, mindre enn to uker til dere flytter sammen :hoppe: Det blir spennende!! Så bra at du trivdes i barnehagen, og til og med ble bedt på intervju!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg gleder meg sånn :)

tror dette kommer til å gå kjempebra jeg :kline:

er litt syk i dag jeg :cry: feber og greier........

uffers...men må komme meg på skolen i morgen alikavell..... må få vasket litt her og berga blomstene stakkars de er nesten døde!!! og masse spindelvev.... :grøss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...