Gå til innhold

Livet mitt..


samboer87

Anbefalte innlegg

anea: tusen takk skal du ha :hoppe: fint at jeg kan gjøre andre glade med mine skriblerier :klem:

meja:min gode venn :-D altid hyggelig å få skriblerier fra deg:)

så dere er også på babytanker...du vet d kan ta opptil et år etter at du har sluttet m piller før du kan bli gravid? :enig_animasjon:.......

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

dagen min i dag..

først våknet jeg av at jeg frøs på ryggen...typen hadde vridd med seg en stor del av dyna :sinna: hehe...

sovnet litt igjen da eter at jeg hadde krøpet inntil ham...så varm og god!!!! :hjerter: neste gang våknet jeg av vekkerklokken hans og han som sa god morgen engelen min...någår jeg å dusjer....sov videre du....og susset meg på panna :kose: måte gå å låse døra etter ham da....brrr kaldt ute!!! :hår: neste gan våknet jeg av en forferdelig uling og rabalder :kjempesinna: var philip...han hadde på et eller annet vis komet seg inn på badet og satt å spiste på min blå sokk og typen min sin bokser....hadde revet en dorulll i biter og spredd den utover hele stua :frustrert: hehe var litt morsomt å tenke på i ettertid da :hoho: heheh å så var han jo egentli veld søt der han satt.... :fy: måtte fy litt på ham..sto opp da og i sinne/lbareatterfylt prøvde å ikke le satte ham ut... der var d kaldt gittt!!! i bare morgenkåpe....har laget meg rundstykker og spist en jappis....sittet på msn og kvinneguiden...gidd philip mat...han går foresten rundt og klynker...heeeele tiden...vil ha oppmerksomhet fra meg heele tiden.stønn...sitter i morgen kåpe enda hehe så må vell ta å duse å kle på meg snart. :Hehe:

klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!!!

Åh, så heldig du er som har en hund rundt deg om dagen :)

De er jo bare så herlige (stort sett da..) Vi har ikke hund, men mamma og de har, og den er så god!!(selvom den er litt rampete da..). Vi har lyst på hund, men vil vente en stund med å skaffe oss en. Jeg vil også ha meg katt, men det er ikke lov her vi bor nå. Og sambo vil heller ikke ha katt :cry:. Men jobber med å overtale han... Så jeg kan få katt når vi flytter!! :hoppe:

Ja, vet det kan ta en stund etter p-pille slutt at man blir gravid. Så jeg stresser ikke noe enda.

Virker som du storkoser deg hos din kjære. Håper resten av uken blir like bra. Er det lenge til dere skal treffes igjen? Når flytter du?

:klem: fra meg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey alle sammen :klem: såå lenge siden sist!!

pc hjemme har nemmlig klikka :sinna: intenett fungerer ikke så jeg måtte gå innom KG nå i matfri på skolen :idesmil: har savnet deg også meja :trøste: :klem2: :klem: har ikke så lang tid jeg kan være her en skal få skrivd litt på denne korte stunden.... :)

resten av vinterferien durte avgårde....noen hendelser var det.....som feks: jeg å typen :hjertesmil: lå i sofaen på svigers sin sossehytte og koste( altså holdt rundt hverandre)hadde ligget der en halvtime ca..akkurat da min kjære reiste seg på alle fire oppå meg :wow: (altså ikke sånn asså)han skulle opp fra sofaen.... :kysse: kom mora hans inn i stua! :klaske: var ikke noe fali i teorien vis d hadde vært feks minmor...men hun klikka helt! kjefta nå snnnsykt!! herligheten altså dere kan da ikke holde på sånn altså! ligge der og...............blablabla bla....jeg fikk jo sjokk nesten for vi hadde da ikke gjort nå galt! å så ble d liksom så flaut!!! :oops: fikk tårer i øynene mine jeg.... :grine: typen ble også lei seg men mest sint på mora si da...jeg gikk på do for å ja ikke vise svigers hvordan jeg tok det...og de hadde en heftig diskusjon...nå var ejg lei av å være englebarn :sur: og viste svigermor mitt sanne jeg...jeg var ikke hissig og kjefta( ville vært d hemme ja gjett om!!)men rolig og behersket og sa rett ut hva jeg mente...jeg sa at i min familie er vi vant til å vise vår kjærlighet til andre gi dem klemmer,kyss si at vi er glade i dem...pointe er at i svigerfam gjør de ikke det i det hele tatt!!! kun jeg som gir klem til svigers å sånn...har aldri hørt at de har sagt til typen min at de er glade i ham!!! eller sett at de har gidd ham en klem!!seriøst greit at de skal være sosser og oppføre seg "pent" hele tiden men det får da være grenser!! :transe: jaja....svigers er vell som svigers flest...men de er snille da...av å til :tunge1: bare at de er så anderledes enn de jeg er vant til...jeg bor jo i trønderlag og de i akershus...jeg er vant til en uhøytidelig tone der feks mormor kan si:jævla ferrpulte hestkuk av en fans telefon som ringe faen me heile tia!

hehe ja sånner min famile mens hans famiklies versjon av å si det samme ville være

uff altså den telefonen ringer meget ofte....

men dere n¨å må jeg stikke timen begynner :briller:

meja:va har du gjort i ferien da?

må få skrevet mer her.....håper internett fungerer hjemme snart!!!

stoor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

ENDELIG er du tilbake :hoppe: :hoppe:

Var dumt at du "måtte" krangle med svigermor de, men skjønner det ikke var lett å la være. Kan bli noen "kræsj" med svigers (selvom jeg har vært så heldig med mine, vi har ikke krangla).

Men du har hatt det fint i ferien sånn ellers? er det lenge til du treffer din kjære igjen?

Jeg har ikke hatt ferie jeg. Jeg har faktisk vært på to jobbintervjuer i det siste, ikke fått svar ennå. Og i helgen var jeg i barndåp, hvor vi var faddere.

Ha en fortsatt fin tirsdag vennen, godt å ha deg tilbake igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) hei vennnen :)

ja godt å være tilbake igjen er så kjipt når ettet ikke fungerer hjemme :-( så nå er det matfri å jeg "må" innpå her en liten tur :wink:

ja resten av ferien var jo grei :sjarmor: han kommer oppover i påskeferien da :wink: gleder meg til det da skal vi på hytta mi og dit som familien min bor...han få treffe dem :hoho: det blir no bra :) hehe...

uff dumt at du ikke har fått deg jobb enda meja :klem: hvilke jobber er det du har søkt på da?

jeg må kansje jobbe neste år.....vis jeg ikke kommer inn på skolen...blir jo bakerst i køen...tenkte å få meg en jobbi en barnehage vis jeg ikke får begynnne på skole....håper jeg får fortsette på skole da!!! har så lyst til det...menmen.... :fred: ønsker deg en fin onsdag :) sal foresten trene på treningsstudio i dag..... :tommelsmil: må hjem å hente bagen først.....er alt for blakk nå!!!!stønn.....klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Godt at det ikke er så lenge til dere treffes igjen da :) Kan jeg spørre om hvor lenge dere har vært sammen?

Så flink du er som skal trene i dag! Det vil jeg også!

Jeg søker det meste; barnehager, skoler, butikker, hotell osv.

Ønsker deg en fin onsdag vennen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :)

vi har vært sammen i 7mnd++

8mnd 25 april

hihi :ler:

er på skolen nå å...:P

fikk mail av en boss av ole hehe gøy fikk gratis gmail av en jobbkamerat av ham...fordi jeg er dama til ole hehe

frynsegoder :sjarmor:

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallu! :D

Dæven som tiden flyr. Det er jo ikke lenge siden vi gleda oss til vinterferien! Også er det allerede midten av skoleuka. Herlig :)

I dag skal jeg på kino, skal se Constantine. Har du sett den? Gleder meg jeg! :D

Alt bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fisken: tusen takk for koselig hilsen :) nei har ikke sett den...kos deg med filmen i kveld da:) mm gleder meg til påskeferie allerede jeg :ler:

jeg har det bra jea :) enn du?

:wink:

meja:har det fint ja sitter på skolen da har et lite friminutt........... :kul: hører musikk...

stor kos fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...