Gå til innhold

Livet mitt..


samboer87

Anbefalte innlegg

tari og meja:ja det var en stund siden sist!!!dataen hjemme har klikka sjø...internett fungerer ikke :evil:

snufsi...

fikk vite i går at typen min har vært forlova ha har skult det for meg i snart 8mnd!!!!snufsi men fikk ordnet opp i det da så det går da greit nå da..... :o

hvordan går det med dere da?

kan bare være innpå her mår jeg er på skolen og da får jeg ikke skrivd så mye.... :-( har forsøk snart....

har foresten vært syk hekle denne uka også :veldigsur:

gla i dere begge :klem::vinke: snakkes :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så kjipt at dataen ikke fungerer. Tror ikke jeg hadde klart meg uten (er ikke avhengig jeg nei :tunge1: ).

Det må ha vært vondt å finne ut. :-(

Hvorfor hadde han holdt det skjult da?

Håper dere får dataen fiksen snart da og at du føler deg bedre. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
tari og meja:ja det var en stund siden sist!!!dataen hjemme har klikka sjø...internett fungerer ikke :evil:

snufsi...

fikk vite i går at typen min har vært forlova ha har skult det for meg i snart 8mnd!!!!snufsi men fikk ordnet opp i det da så det går da greit nå da..... :o

hvordan går det med dere da?

kan bare være innpå her mår jeg er på skolen og da får jeg ikke skrivd så mye.... :-( har forsøk snart....

har foresten vært syk hekle denne uka også :veldigsur:

gla i dere begge :klem::vinke: snakkes :hoho:

Huff, så kjipt det med typen din :trøste: Gjør vondt når man får vite at ting har blitt holdt skjult for en. Og det er ekstra ille når man har avstanden mellom seg når man "må gjøre opp slike ting" Gir deg en :klem: jeg

Håper du blir frisk snart, god bedring :blomst:

Glad i deg også vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han hadde holdt det skjult fordi han var så innmari redd for å miste meg siden han allerede hadde holdt det skjult en stund :cry: uff....ja meja det er ekstra vanskelig å må "ordne opp" via telefon.....blir vel ikke ordentlig ordna opp før han kommer til meg neste helg, gir meg en klem og sier unskyld :)

hvordan går det med dere for tiden da?

tusen takk for :klem: fra dere :)

her får dere en tilbake :klem:

håper dere får en trivelig helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Tror jeg kan skjønne hvordan du har det. Vi har vært gjennom noe av det samme. Han hadde ikke vært forlova, med det var noe annet han holdt skjul for meg, for han var så redd for å miste meg, og det ble jo bare verre for han jo lenger tid det gikk. Men vi kom da gjennom det også :)

God helg til deg også vennen :vinke:

Ikke lenge til han kommer nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint å få så fin støtte fra deg vennen min :)

gleder meg jeg til han kommer :sjarmor:

må stikke nå jeg skal ta ut noen rundstykker :)

klemmer fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann :vinke:

ja har hatt en fin helg litt kjedelig da men.........veldig kjedelig :sinna: menmen........ :rosaengel: internett fungerer topp her hjemme nå :Nikke: men vi tør ikke slå det av ti tilfelle det klikker igjen :murvegg: så mamma har gitt forbud mot å slå det av........... :kyss:

gleder meg bare mer og mer til å flytte til min kjære til sommeren :hoppe: å gleder meg også til vår og varme tider :hjerter: det skal bli herlig :hjerte: denne uka kommer nok til å gå med på å vente på påskeferien å på at ole kommer :heiajente:

håper du også får en fin uke meja :enig_animasjon:

hva skal du neste uke da :brunette: ?

håper du får svar på det jobbintervjuet snart :)

klemmer fra meg :tunge1:

dagen i dag'>

dagen i dag

jeg våknet av at min kjære sendte meg en morna melding :ler:

så tenkte jeg på å stikke å trene :kul: men hadde ikke penger............helt blakka :hoho: unntatt 50 øre da :sjarmor: så det ble ikke noe av.......... :wink: lå å døste i senga i stede...... :roll: og har vell egentlig ikke gjort så mye i dag :oops: har sittet mye på nettet siden det endelig fungerer igjen :P i morgen er det atter en ny mandag :-x liker ikke dem jeg............. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaså, du får ikke slå av internett? Derfor du har vært i dagboka mi flere ganger i dag da :wink: ?? Veldig koselig at du kommer innom, så nå legger jeg igjen en liten hilsen til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei igjen. Bra at dere har fått opp internett igjen.

Misunner deg for at du kan flytte inn sammen med kjæresten. :hjerter:

Har dere valgt ut leilighet eller kikker dere ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaså' date=' du får ikke slå av internett? Derfor du har vært i dagboka mi flere ganger i dag da :wink: ?? Veldig koselig at du kommer innom, så nå legger jeg igjen en liten hilsen til deg også! :klem:[/quote']

hehe............jaaa :sjenert: også fordi det er koselig der da :grinele: har kjeda meg litt i dag hehe......koselig å få hilsen av deg også :bukke:

tari:ja det synes jeg også er topp :klappe:

jeg skal flytte inn i et hus han leier av foreldrene sine der han bor nå :danse: han går med byggeplaner ogda.........så til jul neste år (hvis det går som det skal)har han et eget hus :danse: som vi skal bo i :D det blir kjempekos gleder meg utrolig mye.................får lov og får lov.........blir 18 i sommer da så da bestemmer jeg selv.......hehe å da har ikke min kjære mor noe å si :bukke: det blir herlig det!!!!!!!!!hadde det vært opp til min mor skulle jeg bodd hjemme og vært mors lillepike i mange år fremover :grinele: hehe.........men sånn blir det altså ikke.......og takk og lov for det :danse: hvor gammel er du da?

klemmer fra meg til deg :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så gøy!

Eget hus og greier! Er det møbler og sånt der nå eller skal dere dekorere det selv? (Elsker å innrede hus jeg :sjenert: )

Husker hvor deilig det var å bli 18, ja. I motsetning til alle andre bursdager så føltes det faktisk annerledes og jeg følte meg eldre. Selvom foreldre helst vil at man skal forbli liten og uskylig. ;)

Jeg blir 20 i August. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe ....er ikke møbler der nå for huset er ikke bygd enda :-) hihi

snart_samboer87mann

*********************************************

hei olegutten min :o hehe du altså sååå søt du er :P elsker deg å :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oopsda. :oops:

Jeg mente huset han leier av foreldrene sine. Men så innså jeg jo at han bor der nå og da er det jo møbler der og.. ja. *tråkker ut av salaten*

Tror hjernen min har tatt kvelden. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe du tari du tari...............hehe :hoppe: det gjør ingenting det alle kan misforstå litt :heiajente:

nå skla jeg snakke med min kjære i tlf å så er det godnatt :hjerter:

ønsker deg en strålende natt :klem: natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

heisann :tommelsmil:

tusen takk for natta klemmen min gode venn tari :klem:

sitter på skolen å mugner nå jeg....såå kjedelig :blomst_opp: heeh ja samboer mannen er "mannen" min hehe....han er nå så søt atte :hjertesmil:

nå har jeg time.....skal ha sånn kjeeedelig studietid...får unna litt lekser da :ler2: gleder meg til skoledagen er ferdig :Hehe:

klemmer fra meg :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei på deg :)

Nå var det virkelig på tide at jeg legger igjen en liten hilsen her i dagboken din. Har jo hatt flere koselig besøk i min i det siste så her kommer'n :ler:

Kjekt at den ikke var lenger for da har jeg fått lest igjennom hele. Det må være tøft med avstandsforhold men nå har dere jo noe å se frem til hvis dere skal flytte sammen til sommeren.

Jeg og samboeren min bodde i hver vår by 9 mnd før vi ble samboere men til gjengjeld så vi hverandre hver helg i denne perioden så det var jo ikke så ille alikevel. Kun 1,5 timer med tog mellom oss.

Leste at han slapp nyheten om at han hadde vært forlovet før. Må jo si at det er litt spesielt at han ikke har nevnt noe om dette før men på en annen side så er han sikkert utrolig glad i deg og redd for å miste deg. Ikke lett å vite når det passer best å si sånne ting, egentlig passer det vel aldri helt bra, så det er vel like greit å bare få sagt det. Blir godt å få se han til helgen og få snakket skikkelig ut tenker jeg. Ordne opp i missforståelser på telefonen er ikke alltid like lett.

:klem: fra meg til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...