Gå til innhold

Livet mitt..


samboer87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fiskesnakk: ja det er det gleder meg kjempemye!!!

er du gammel da?

meja: takk for nattahilsenen:)

går det bra med deg for tiden da?

klems :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra med meg vettu. Fikk ikke gjort så mye som jeg hadde tenkt i dag, men det kommer da en ny dag i morgen :) Har skrevet tre jobbsøknader i dag, er fornøyd med det. Hvor lenge er det til du treffer din kjære? Skal du flytte nedover til han, eller kommer han oppover når dere blir samboere? Ha en forteffelig kveld vennen :) Klemmer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er som har skrevet tre jobbsøknader da!! :-) :kose: jeg flytter nedover til ham jeg.....blir langt fra familien min da men.........å gravene til alle de som har dødd i familie min men tror egentlig det kan være bra for meg jeg :) håper det da :) treffer han på fredag!!! reiser til trondheim med halv4 bussen herfra å fly fra værnes til gardemoen hal9 er jeg der:) han kommer å henter meg :danse: gleder meg kjempe mye :klem2: ha en kjempefin tirsdag du å vennen :enig_animasjon: :hoppe::vinke: har time nå straks vi snakkes:)

klemmer fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bor i namsos.............................. :)

enn du da?

håper du får en fin kveld :rosasmil:

har krenglet en del med typen i det siste :hakeslepp: vet ikke helt va som sjer mellom oss for tiden..........vet at jeg elsker han og han meg.......... :rosasmil: men uff er noe men hva :klø: jeg er ikke så flink til å sette fingeren på konkrete ting...............å si akurat va jeg følr om en sak men det er han...............vil gjerne være sånn at jeg kan det men er jo ikke det..........kan ike noe for det liksom har alltid hatt blandede følelser om ting......... :gullengel: men lissom............nei uff....................håper det går seg til........ :kose: håper håper.................vil ikke miste han lisom...........må vell skjerpe oss begge to regner jeg med :sur: går sikert bra...........må skjerpe meg jeg å.........men vet ike p vhva liksom kansje ikke fortelle ham alt jeg føler lengre? eller? nei vet ikke jeg.......... :klem: å så er det det med familien min da...........mamma som mener han kan være farlig for meg å sånn..............blir irritert da jeg..............men holder d iknni meg............ingen får snakke stygt om gutten min :dagensrose: nei uff..............................d går seg nok til :Nikke:

klemmer fra meg som er litt i rar stemnign for tiden å ikke kan sette fingeren på d........ :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Trondheim.

Ikke noe særlig å gå rundt med slike tanker, men det kan jo være det at dere er så langt fra hverandre og ikke får diskutert, og snakket ansikt til ansikt. Noe som lett kan føre til misforståelser og rare tanker. Det er min erfaring ihvertfall. Håper du/dere finner ut av det når du kommer nedover. Krysser fingrene for deg vennen. Gir deg en kjempe :klem: Må ihvertfall ha en kjempefin ferie :)

Stikker du innom her i løpet av uken? vil savne dine skriblerier vettu ;)

Kos deg vennen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk vennen :vinke: ja jeg tror nok også at det kan være d at vi er så langt unna hverandre å ikke kan snakke ansikt til asikt............gi hverandre en go klem å så er vi ferdig med det liksom.........vi har nesten alltid hatt kranglee når vi har vært fra hverandre så d er ok grunnen :blomst_opp: blir sikkert bra når jeg kommer dit :trøste: :ler2: ja skal prøve å komme innpå her i løpet av ferien :ler2: er så koselig innpå her :klem: å kommer til å savne dine skriblerier også........ :heiajente:

klemmer fra meg

:transe: ..........................................................

dagen min i dag!

i dag har jeg steiket vaffel på skolen :danse::klappe: også hadde vi sånn at vi gikk rundt til andre grupper som underviste....... :briller: så hadde jeg en time fri...................... :-D stakk på byen å kjøpte meg busskort og litt skolestuff...............var på MMD konsert de var kjempeflinke!!!!!!!!!!!! :vinke: har feiret mamma s bursdag i dag da..............hun ble glad for :gave: hun fikk :lol: vi spiste kake, jeg ble fryktleig :kvalm: var god kake asså men d blir sånn når eg spiser søte ting :bursdag: mest lyst til å pælme skummet melk da :klø: :tommelsmil: heeh men........er sånn hehe :gratulerer::lol:

har pakket og...........drar jo i morgen :husarbeid::sikle: gleeder meg sånn :wow::hjertesmil: åååååååååååååååååå :hjerter2: masse kos :tommelsmil: heeh........... :riste::tommelsmil: klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å tusen takk :bukke:

skla sjekke ut dagboka di også :rosasmil:

................................................

ha en god helg alle sammen :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

fisken:ja har d bra jeg ja :hjerte: sitter å koser meg med KG......veenter på at typens skal komme hjem...

meja:ååå så kos å snakke med deg igjen vennen :klem:

har kost meg kjempemye siden jeg kom.....har blitt vedlig mye s## :hjerter2: alt er helt topp!!! viste at d ble sånn :-D er så lykkelig med ham :hjerter: synes nesten forholdet vårt har kommet opp til et nytt nivå jeg!! :hoppe: på lørdagen bare lå vi i senga å koste til i 2tia....kledde ikke på oss før i femtiden...

vet du...min elskede har fått rugefeber :kline: såsøtt!! han sa skal ikke du bare slutte på pilla å så lager vi en liten en? :rosasmil: åååå så utrolig søtt!!! han mener d å er d som er såå søtt!!! men skal vente da...i ett år eller to tror nok jeg....å han er så go:) :hjerte:

mange ganger har han også spøkt med om vi skal gifte oss...........sukk......... :hjerte: (svever på rosa skyer) :rosaengel: sukk...er så lykkelig!!! ikke noe lyst til å reise hjem igjen...eller hjem å hjem er dette som er hjemmet mitt føler jeg....gleder meg sånn til å flytte hit :kghjerte: hvordan går det med deg da meja?

på onsdag/tirsda skal vi opp til"hytta" til foreldrene hans...å være der til jeg drar hjem.....gleer meg:)

svigers er der også da......:P

skal lege meg å kose med philip(gogutten vår hehe hunden hans)

han kom foresten å la seg ved føtene mine....å så søøøt!!!

sove litt sammen med han;)

tan m i senga hehe.... :tommelsmil: er så kjempekos:=)

vi snakkes..

klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toril!!!!! :vinke:

Så bra at alt er så greit mellom dere da. Ikke vanskelig å se at du svever på rosa skyer nei ;)

Baby ja, vi har kjempelyst på baby :-) har sluttet på p-pillene, men har ikke blitt gravid ennå desverre.

Må skynde meg litt jeg nå, skal til byen en tur for å kjøpe dåpsgave. Vi er faddere neste helg.

Må ha en super-duper dag vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...