Gå til innhold

Livet mitt..


samboer87

Anbefalte innlegg

heidi:

åååå så snill og god du er!! :klem:

tusen takk for støtten og de fine ordene :-D

var virkelig kjempekoselig å høre...

hørtes bra ut å få treffe typen hver helg i løpet av avstandsforholdet dere hadde :-D

blir jo ikke så ofte mellom oss men det går kjempefint :D

hvor lenge var du og din mann sammen før dere ble samboere?

ja det var ikke lett å høre det om forlovelsen nei...ble ett sjokk liksom...han som hadde snakket hele tiden om hvor høyt han satte ærlighet.....sukk... :cry: menmen ja var godt at han endelig glapp ut med det...hadde jo blitt verre jo lengre han hadde venta...den positive siden er jo at han ikke som du sier klarte å si det fordi han er så utrolig glad i meg og redd for å miste meg.....det sa han også..........at han elsket meg sånn og jeg var det beste som hadde hendt ham her i livet og derfor var han så utrolig redd for å miste meg... :hjerter: søtt det da :hjerter2: vil ikke miste ham heller.....gleder meg til han kommer på lørdag :tommelsmil: han er den beste jeg har vært sammen med noen gang har aldri vært sånn før....at kjæresten min også er min beste venn vis dere sjønner....kan prate om alt mellom himmel og jord og deler alt....han er så utrolig skjønn.....sukk elsker han sånn :hjerte:

er litt spent en god venninne skal ut på "date" i kveld er vell på denn nå............hun er ett år mindre enn meg...........og hun har aldri hatt en eneste kjæreste før.......siden jeg har vært litt lenger i "gamet" vet jeg litt mer så hun spør litt om råd å sånn........hjelper så godt jeg kan :bukke: men spm som hva skal jeg si og sånn...........kan jo ikke jeg svare på hehe............litt komisk da hehe føler meg som en slags kjærlighetsguru for venninnene mine eller noe sånt..............i blant som en sexguru også heheh :sjarmor: moro må jeg si hehe.....virker som de tror at jeg kan svare på alt her i verden :lol:

ønsker dere en fortsatt skjønn tirsdag med masse sprell

:briller: se påt tv i dag.....:hotell cæsar(ja oki følger med på det) frustrerte fruer(må jeg få med meg!!!)og selfølgelig sist men ikke minst joey(gammel friens fan vett :wink: )

klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Jeg ser også på Cæsar :ler:

Spennende med venninnen din som skal på date i kveld da. Det er jo en tillitserklæring at hun spør deg om råd!

Jeg og min kjære var sammen i 9 mnd før vi flyttet sammen, jeg til hans leilighet i hans hjemby. Der bodde vi i drøyt 1,5 år før vi kjøpte oss hus og der har vi bodd i snart ett år. Tiden flyr skal jeg si deg!

:klem: tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oktavia

Tenkte jeg skulle legge igjen en liten hilsen... :)

Så flott at dere kan se frem til at dere skal flytte sammen, for avstandsforhold kan være tøft. Jeg og kjæresten hadde avstandsforhold i 2 år, og det kunne gå alt fra 5 dager til 2,5 måned mellom vi møttes...Ble samboere når jeg flyttet til byen for å studere, og har bodd sammen i 2,5 år nå:hjerte: Noen var skeptiske, men det har gått bare bra! :)

Nå er det snart påskeferie!

:klem: fra Oktavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Titter innom med en liten nattahilsen :) Ikke lenge til han kommer nå! Håper du har hatt en god dag, og at det gikk greit med daten til venninen din. Stor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning :tommelsmil: Leste gjennom innleggene om avstandforhold. Ei jente som gikk i klassen min på vgs ble sammen med en som bodde på vestlandet (vi bor på østlandet) da hun var 14-15 år. De hadde avstandsforhold helt til hun var 19, på den alderen har man ikke verdens beste råd, så de så hverandre bare i skoleferiene. de flyttet sammen da hun var 19, og er fremdeles sammen nå, fire år senere :-) :-) Mange solskinnshistorier om avstandsforhold, tydeligvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei alle sammen, tusen takk for mange fine inlegg :klem:

stilig med en ny som ser i dagboka mi..tusen takk for hilsen

søndagsengel: takk for hilsen alltid kjempekoselig :klem: ja koselig med solskinnshistorier om avstandsforhold :rosasmil: ønsker deg en strålede dag.

meja: tusen takk for nattahilsen ja det gikk bra for henne på daten :Hehe: så koselig å se henne forelsked :-D

oktavia: så utrolig søtt å høre om den historien din :klem: tror nok det kommer til å gå kjempe bra mellom meg og ole virker sånn :klem2:

tari:

hehe tusen takk for det :klem: koselig med hilsen...kjeder emg i dag også hehe..skal antageligvis trene i dag :-D

heidi:

så gøy da!!! at du å ser cæsar....å så stilig at dere flyttet så fort sammen :Hehe: vi har vært sammen i et år når vi flytter sammen vi så her har det også gått fort i svingene....

mange klemmer til dere fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

:hjerte: I morgen kommer Ole :hjerte:

Så morro at han ville overraske deg og komme en dag tidligere enn planlagt. Håper dere får det superfint sammen mens han er på besøk. Kos dere masse!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du kjeder deg. Likte aldri skolen selv. :P

Håper du får en fin torsdagskveld og at du koser deg i helgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :vinke:

Måtte nesten legge igjen ei lita helsing sidan eg sitter her og snikles litt i dagboka di :wink:

Ha en kjempefin kveld og kos deg ilag med kjæresten i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei vennen :vinke:

Har du hatt en fin dag? tipper du går rundt å bare venter på morgen dagen nå... :Hehe: Ha en fin torsdagskveld :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

:vinke:

Hei hei, lenge siden vi har hørt fra deg her inne nå.

En liten hilsen i dagboken min men ingen nyheter om påskeferien sammen med din kjære....??

Håper du har hatt det fint og kost deg skikkelig.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei!

først vil jeg takke for mange fine hilsninger fra dere :

Tári Elensar,meja,Aniola-Fisken,Oktavia,Heidi76,Samantha,søndagsengel?

mange klemmer til dere:)

grunnen til at jeg ikke har vært innpå her og når jeg har det bare kunnet ha skrevet lite er fordi internett har vært nede hjemme...og da bare har kommet innpå en liten tur på skolen... :-( men nå fungerer det igjen......i allefall for en stund :tunge1:

ja har hatt det kjempefint mens ole har vært her :)

var på hytta mi oppe i hattfjelldal, måkte snø...hehe...gikk litt på ski og hadde mye kos :wink:

han fikk også treffe familien min noe av den mormor med samboer og noen tanter onkler og søskenbarn :) det gikk kjempefint å tror både han likte dem og dem han. :sjarmor: mormor spanderte til og med middag på oss på en resturang :) så snill og god hun :) kjempekos å treffe familien igjen....blir leenge til neste gang...

til og med min onkel som egentlig ikke er så lett med å ha å gjøre siden han er litt brå var kjempegrei:D

hadde en fin samtale med ham...virket som om han på en måte hadde respekt for ole! og derfor ikke bantes så mye som vanlig å var vennlig og høflig :sjarmor: nesten så jeg ble mer glad i onkel( er gufaren min å :)

kjeder meg mye på skolen for tiden ja....begynner å bli litt vell lei av alt sammen................ :evil: skal bli utrolig godt med ferie....samtidig vil jeg jo gå på skole da...er redd for neste høst.....vis jeg ikke kommmer inn i akershus...pga at jeg flytter sammen med ole...sukk.......men er ikke noe å gjøre med det vis jeg ikke kommer inn....prøve å være positiv :) se på det på den måten at da kan jeg ta meg jobb som dagmamma å få utforsket litt mer hva jeg vill så jeg r skikkelig sikker på valget mitt :) selv om jeg egentlig er det fra før da men...foresten svigers hadde 28 års bryllupsdag!!!nå nettop...håper det går like bra for meg og ole da :sjarmor: de skal ha selskap i dag fordi svigerfar fyller 52 år...skulle gjerne vært med :) men det er jo så langt unna så det går jo ikke.............sendte han en mld da :wink:

over til en annen ting :ler: kjempekoselig med en ny leser til dagboka mi:) samantha kjemehyggelig :)

*gir deg en klem*

foresten som dere kansje merker har jeg mindre smileyer enn vanlig men det er fordi linken " vis flere smil" ikke fungerer på dataen her akkurat nå av en eller annen merkelig grunn :evil:

menmen....

apropo været.......hørte at dere sørpå har strålende sol og fint vær......her er det pissregn og grått og trist ute..... :o enda en grunn til å glede seg til å flytte sørover hihi......

:tunge1: foresten! jeg og olegutt har funnet ut en ting...neste helg skal vi til trondheim på en romantisk hotelltur :sjarmor: gleder meg kjempemye!!!!skal skulke en skoledag da..... :P fredag.....burde egentlig ikke akkurat det men....da får vi se hverandre mer( ja vet det er fy fy tanke og fy fy toril) hehe....men synes jeg har vært så flink...har hatt lite fravær dette året...belønne meg selv litt :wink:

:tunge1: kjøpte meg smågodt i dag :tunge1:

nam....hehe...

:tunge1:

ønsker alle en fortsatt strålende helg!!

store klemmer fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...