Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2005 #161 Del Skrevet 22. april 2005 God helg Torill Nå må du kose deg skikkelig med Ole i helgen og la mor være mor..... Ikke noe hyggelig hvis det konstant er bråk og krangling hjemme fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 24. april 2005 #162 Del Skrevet 24. april 2005 Hei igjen, Toril! Håper du har det fint med Ole. Dumt at det er så mye bråk hjemme. Skjønner at det skal bli deilig å flytte ut og få en pause fra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #163 Del Skrevet 25. april 2005 Hei vennen Hvordan har helgen vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2005 #164 Del Skrevet 25. april 2005 Hei Toril. Har du hatt en fin helg med mye romantikk??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 26. april 2005 Forfatter #165 Del Skrevet 26. april 2005 hei alle sammen tusen takk for kjemepfine og hyggelige inlegg:) helgen var kjempekos og romantisk:kysse: vet dere va min deilige engel hadde gjort? han la igjen mange lapper og et kjærlighetsbrev på rommet mitt :hjerter2: han er såå god mot meg apropo d m mamma.......til og med ole syntes hun er for ekkel og det sier litt...han akker og oier seg og det sjønner jeg godt og vil gjøre alt for å hjelpe meg men d er vanskelig...jeg og ole ble så sint her en gang i helga på mamma....hun ble irritert på søs og vi hørte bare hun kjefta og smelte før søs satte i et smertehyl... :cry: mamma klep eler slo søs... ikke at d ver noe nytt men d var en stund siden sist og jeg ble så frustrert og lei meg......og ole også...men det er ingeting å gjøre jeg har prøvd..sukk...orker ikke mere av det her jeg...skal bli godt å få flytte og som dere sier tenke mer på meg selv..litt fali å skrive det her kansje men men...ikke lenge til jeg flytter nå skla bli deilig... fint vær i dag...håper dere har det bra:) klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #166 Del Skrevet 26. april 2005 Men over til deg. Nå som du har fått min historie så må vel jeg få historien om når, hvor og hvordan du møtte din Ole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 26. april 2005 #167 Del Skrevet 26. april 2005 Trøste til deg. Vet ikke helt hva jeg skal si for jeg har ikke vært i den situasjonen selv men håper alt ordner seg for dere til slutt. Det er bra søsteren din har deg! Hvor gammel er Ole forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 26. april 2005 Forfatter #168 Del Skrevet 26. april 2005 hehe din lille nyskjerrigper selfølgelig skal du få vite det tari han er akkurat fylt 23 år ************************************** hvordan jeg møtte ole.....kort versjon av historien: mamma kom må skrive senere desverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #169 Del Skrevet 26. april 2005 Ja det ble en kort versjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 27. april 2005 Forfatter #170 Del Skrevet 27. april 2005 heeh jaaa hun klikka mongolid på meg hun da :veldigsur: uff.......... oki prøver igjen:) **************************************** hvordan jeg å ole ble sammen... kort versjon:P er på skolen så kanke skrive såå langt:P jeg skulle hjelpe mamma med å ordne seg bruker på et sted som heter finnenvenn... så ordnet jeg meg bruker der selv..snakket med mange folk å sån:) brukt alltid å se på de med bilder å bare skrive med de men så tilfeldig vis sendte jeg noen ord til ole tror det var noen overflødige ord som: har du msn? hehe... så begynte vi å prate... han fik nr mitt og bi snakket hver dag i tlf i 2 uker...og da mener jeg laaange samtaler på rekord 5t...jeg ble mer å mer sjarmert av denne utrolig snille gutten! en dag satte han på webcam ( jeg hadde hatt på mitt hele tiden) og to store blå øyne og et nydelig smil lyste opp skjermen....da var jeg smeltet... tenk såå utrolig snill!! samme intereseer og alt sammen helt suupert og i tilegg nydelig som en engel!!! wow! han va så annerledes enn alle andre denne ole! jeg var vant til at andre menn bare amste om sexting og sånn men han var ikke sånn.........han var min tvillingsjel rett og slett....jeg bnle mer og mer glad i ham og det ble stadig ømmere samtaler mellom oss........ etter 2 uker bestemte vi oss for å møtes....jeg husker ikke hvem som tok intiativet....mamma skulle bort og han skulle komme til meg...(reise 70 mil for å møte meg!!!)så jeg sjønte han hadde fått sterke følelser for meg også.. en vakker juli dag møttes vi på grong stasjon... vi ga hverandre en sjenert men følelsesladet klem... jeg var nesvøs og da pratsom...vi pratet på bussen...etter en liten stund tok han hånden min... så meg ømt i øynene å sa du er vakker..........vi oppøevde vårt første kyss på den bussen...alt bare stemte og jeg kunne ikke tror det.....men det var sant... vi dro på bursdagsfeiring til en venninne av meg...alt bare stemte så bra alt ble rett det føltes som vi hadde kjent hverandre hele livet og vært sammen.. den kvelden lå vi i samme seng for første gang.... jeg kan fortsatt ikke helt tro det at denne fantastiske mannen er min.....men det er han og etter 9mnd er det fortsatt like fantastisk å møtes igjen og igjen...se ham inn i øynene og kysse ham ømt.. ***************************************** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2005 #171 Del Skrevet 27. april 2005 En nydelig historie Toril Kjente jeg ble helt varm inni meg jeg nå da jeg så for meg dere to på togstasjonen, deres første møte og deres første kyss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 27. april 2005 Forfatter #172 Del Skrevet 27. april 2005 hei litt mye skrivefeil da men hehe sånn blir det så fint at du likte det da ble øm inni meg jeg å når jeg tenker på det.....og på ham elsker deg ole hva skal du i dag da heidi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2005 #173 Del Skrevet 27. april 2005 Jo, i dag skal jeg ut og se på bh som jeg skal ha under brudekjolen. Måtte ha med det til tilpasningn på tirsdag så da begynner jakten i dag. Har 2 gode undertøysforetninger jeg skal innom i dag. Etterpå skal jeg ut til svigers på middag. Sykler til jobb i dag så da får jeg meg en ekstra trimtur. Er vel ca 5 km ut til dem og 3 km fra dem og hjem til oss. Blir bra. Veiedag igjen i morgen slankeboka på bryllupsdagbøkene så jeg håper at jeg har klart å gå ned enda litt til Og i kveld tror jeg at min kjære skal ha noen kamerater på besøk for å se fotball. Tenker det blir KG på meg i kveld jeg. Blir en bra dag i dag Du da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. april 2005 #174 Del Skrevet 27. april 2005 Så koselig historie da! Og det høres ut som om dere fortsatt er like forelsket, eller kanskje enda mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 28. april 2005 #175 Del Skrevet 28. april 2005 Så fin historie. Fint at dere endelig får flyttet sammen da. Håper du får en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 29. april 2005 Forfatter #176 Del Skrevet 29. april 2005 det ble ikke noe fin kveld desverre:( i allefall ikke dagen derpå............. je vi er kjempeforelsket enda:) kommer meg ikke så mye på datan .........er til noen folk..............er ikke hjemme.......har det helt for jævlig......uff ole kommer i dag for å trøste meg da.........kan si såpass at det har noe med dette å gjøre mamma+barnevernet+meg og min søster = nå er helvete løs......................må stikke har time ....gla i dere alle.....tenk en tanke for meg da....d kan jeg trenge.....................klem....foresten meja vet det litt allefall spør henne:) kan skrive mer senere men må forte meg.....klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2005 #177 Del Skrevet 29. april 2005 Huff, utfra det du skriver og har skrevet før så er det ikke så vanskelig å legge sammen 2+2. Sender deg mange varme tanker og håper du og søsteren din har det bra under omstendighetene. Er så glad for at du har Ole og at han kommer i dag :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 29. april 2005 #178 Del Skrevet 29. april 2005 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. april 2005 #179 Del Skrevet 29. april 2005 Huff da! :trøste: Håper virkelig det ordner seg. Bra du har Ole Send meg en pm om du trenger å prate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. april 2005 #180 Del Skrevet 29. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå