Gå til innhold

Livet mitt..

samboer87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Hei på du :)

Så du er igang med heldagsprøver?

Har du mange nå fremover eller??

Håper du har det bra og at savnet etter din kjære ikke er for stort :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann heidi :klem:

har i vertfall den vi har hatt å så på fredag har vi nasjonal prøve i matte................. :evil:

har vell no eksamener fremover........ :roll:

savnet etter ole er stort ja sukk.............. :veldigsur:

menmen får de fremover da.........men er fælt!!!sukk........

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :vinke:

En stund siden jeg har vært innom her nå.

Skjønner savnet ditt, savner kjæresten min noe veldig selv. Håper du føler deg bedre snart. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei Torill :trøste:

Leste nettopp det du hadde skrevet i dagboken min. Ble skikkelig lei meg på dine vegne jeg. Er så fælt når man blir motarbeidet slik av mamman sin. Vet du noe om hvorfor hun gjør og sier som hun gjør? Kanskje hun ikke vil at du skal flytte? Nå skal ikke jeg spekulere i hvorfor det. Du trenger ikke fortelle det heller hvis du ikke vil. Vit at jeg tenker på deg vennen :klem: Fint at du har klassen som støtter deg.

Ps, ikke lenge til Ole kommer nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Torill :trøste:

Leste nettopp det du hadde skrevet i dagboken min. Ble skikkelig lei meg på dine vegne jeg. Er så fælt når man blir motarbeidet slik av mamman sin. Vet du noe om hvorfor hun gjør og sier som hun gjør? Kanskje hun ikke vil at du skal flytte?  Nå skal ikke jeg spekulere i hvorfor det. Du trenger ikke fortelle det heller hvis du ikke vil. Vit at jeg tenker på deg vennen :klem: Fint at du har klassen som støtter deg.  

Ps, ikke lenge til Ole kommer nå :wink:

ja jeg vet litt hvorfor da....helsesøstra har sagt at sånn som mamma er mot oss er det psyksk mishandling....hun ville melde henne til barnevernet men vi skulle prøve å få det bedre...har blitt litt bedre da:) litt veffal :roll:

samtidig tror jeg å det har noe med at hun ikke vil jeg skal flytte...men mest fordi da får hun ikkegratis barnevakt å kan stikke til av til menn hele tiden...har sammen med helsesøster også funnet ut at det beste for emg er å flytte å hun støtter meg...hun har bedt meg om å slutte å tenke på andre hele tiden og tenke mer på meg selv... :) prøver da men ekke så enkelt...har en tendens til å engasjere meg og bry meg om alle som har det fælt og ikke meg selv...

jaja....dette er litt av grunnene...for å si det sånn jeg gleder emg stadig mer til å flytte sammen med ole å få det trygt og godt der jeg bor uten hyling og kjefting og kalling vær dag...

godt å f krype inn i armekroken til olegutt vis det sjer noe å la han stryke meg over håret kysse meg og si jeg elsker deg dette skal nok gå bra...såså jenta mi...

han er så god er det noen smo kan trøste emg når det er neo fælt er det han :hjerte: er utrolig glad for at det ble oss to...ta godt vare på han:)

er så godt å vite at detr finnes noen som bryr seg skikkelig og som gjør sitt beste for at jeg skal ha det bra... :klem:

:hjerte: elsker deg ole :hjerte:

ha en fin dag alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Huff, skjønner at det ikke er greit å ha det sånn, og at du gleder deg til å flytte. Dvs, jeg vet jo ikke hvordan du har det sånn, men jeg vet hvordan det er å tenke på alle andre enn seg selv. Virker som du har funnet deg en skikkelig god gutt. Ta godt vare på han.

Og vit at jeg tenker på deg, og at jeg støtter deg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Meja :klem: tusen takk skal du ha :)

ja har virkelig funnet meg en godgutt...er så utrolig glad for at jeg har ham... :)

tror vennene mine har sjønt at jeg har hatt det litt fælt i det siste så de har tatt emg med på det ene fra det andre både tine,marga og sandra :)

så har vært litt hektisk...

var å drakk sammen med s i går :rosasmil: det var kos men til tross for festivalen i byen var ensten ingen ute!!! å vi kom ikke inn noen steder heeh siden det enda er noen mnd igjen til vi er atten :enig_animasjon:

skal i kveld se film sammen med sandra...

er veldig sliten nå jeg etter to dager fult av liv og action :Gjesp: så var litt godt å få en liten pause på noen få timer :Nikke: litt lyst til å sove hehe en dropper det....

:ler:

laget meg hamburger i sta jeg :tunge1: var godt ja:)

ha en kjempefin dag alle sammen :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kjempekoselig at du er innom dagboka mi! Jeg hadde visst mista "abonnementet" på dagboka di mens jeg var i Los Angeles, men nå henger jeg meg på igjen!! Har lest de siste innleggene, det om at du ikke har hatt det så greit den siste tiden (eller sikkert lenger enn det). Du er heldig som har gode venner som bryr seg om deg! :klem: Og jeg tenker du gleder deg masse til å flytte sammen med ole!! :hjerte: Nå er det ikke lenge igjen!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, snart_samboer (hehe, rart å kalle en person det, hva heter du?). :klem:

Tusen takk for innlegget i dagboka mi.

Det betyr mye for meg.

Det er fint å se at alt ordnet seg mellom deg og kjæresten din. Håper det gjør det for meg og. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei meja, engel og tari :klem:

heter Toril jeg enn du?

selfølgelig må jeg støtte deg vennen :trøste: håper det går bra mellom deg og kjæresten din :)

ja har vært sånn hele livet søndagsengel...

men i noen perioder værre og noen bedre...de gangene det har vært værre er når jeg hatrlurt på om det er sånn det skal være?

har ikke sagt det til noenn før jeg ble sammen med ole...var han som fikk meg til å si det til noen fler enn bare han :klem: ordnet seg lit veffal :) men d som jeg synes er fælt er at jeg ikke vet hvordan det vil gå med lillesøs når jeg flytter *sukk*

får ringe ofte jeg da å høre hvordan det egentlig går..

veldig godt å ha dere her inne på KG :)

i dag har jeg d fint sola skinner fra blå himmel og jeg lager loff hehe:D

skal ut å kjøpe litt mat til huset før mamma å lillesøster komer hjem :)

ønsker alle en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Hei Toril :klem: - endelig ett navn på deg!

Skjønner at du har det skikkelig kjipt på hjemmefronten med moren din som behandlere både deg og søstren din ganske ille.

Det høres ut som at du er en sterk og tøff jente som har taklet oppveksten din ganske bra. Håper søstrern din gjør det samme og jeg skjønner at du syns det er litt tøft å måtte reise fra henne.

Moren din syns vel det dumt at du flytter ut fra henne og derfor får du gjennomgå slik som du gjør.

Godt du har gode venner og din kjære Ole å snakke med. Og oss her inn på KG da! Det hjelper ikke å fortie slike ting ihvertfall!

Ole høres ut som en skikkelig kjernekar som gjør deg godt. Pass godt på han, slike gutter vokser ikke på trær!

:klem: fra Heidi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Du er så flink til å legge igjen spor etter deg i dagboken min - det er koselig :klem:

Håper du også får en fin dag på skolen.

Tralalala - i dag skinner solen og det er så deilig. Blir i kjempegodt humør av det jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei heidi:)

du er veldig flink til å legge igjen spor etter deg i min dagbok også :kul: solen skinner her også og gjør også meg i godt humør :ler:

ferdig på skolen halv 4 i dag............etter på må jeg kjøpe meg busskort..:P

ønsker alle en fin mandag(enda d er mandag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...