Cid Skrevet 6. november 2023 #19861 Skrevet 6. november 2023 Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Jeg syns det ser fint ut en del ganger, men jeg er glad for at jeg ikke har afrohår. Det hadde blitt for mye styr for ei lita Hoppe. En meter stående utoverhår i alle retninger. Er jo bare å klippe ofte. 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2023 Forfatter #19862 Skrevet 6. november 2023 Tror det er veldig tett uansett. Det løfter seg ikke i vinden slik som rett hår gjør. Tror jeg. 1
Cid Skrevet 6. november 2023 #19863 Skrevet 6. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Tror det er veldig tett uansett. Det løfter seg ikke i vinden slik som rett hår gjør. Tror jeg. Tett? 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2023 Forfatter #19864 Skrevet 6. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Tett? Ja, krusete hår er jo egentlig tett i tett med småkrøller. De er tettere enn rett hår. 1
Cid Skrevet 6. november 2023 #19865 Skrevet 6. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja, krusete hår er jo egentlig tett i tett med småkrøller. De er tettere enn rett hår. De står fast og rett? 1
Gjest Boetica Skrevet 6. november 2023 #19866 Skrevet 6. november 2023 Hoppetaujenta skrev (55 minutter siden): Ja, krusete hår er jo egentlig tett i tett med småkrøller. De er tettere enn rett hår. Jeg tror det krever mye stell ja. Det er jo egne frisører som kan afrikansk hår.
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2023 #19867 Skrevet 6. november 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg syns det ser fint ut en del ganger, men jeg er glad for at jeg ikke har afrohår. Det hadde blitt for mye styr for ei lita Hoppe. En meter stående utoverhår i alle retninger.
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2023 #19868 Skrevet 6. november 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Tror det er veldig tett uansett. Det løfter seg ikke i vinden slik som rett hår gjør. Tror jeg. Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ja, krusete hår er jo egentlig tett i tett med småkrøller. De er tettere enn rett hår.
Titania Skrevet 7. november 2023 #19870 Skrevet 7. november 2023 Jeg innrømmer at jeg kanskje har bestilt et par pizzaer mer enn jeg burde i det siste - inkludert idag. Men noen dager orker jeg bare ikke tanken på å lage mat… 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. november 2023 #19871 Skrevet 7. november 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Jeg innrømmer at jeg kanskje har bestilt et par pizzaer mer enn jeg burde i det siste - inkludert idag. Men noen dager orker jeg bare ikke tanken på å lage mat…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2023 Forfatter #19872 Skrevet 8. november 2023 Jeg er veldig glad i kolibrier og syns disse fine materne er en god idè, selv kolibrier må ha mat. Skulle gjerne hatt fuglene her hos meg og matet dem. 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2023 Forfatter #19873 Skrevet 8. november 2023 Men å måtte jobbe slik når en skal spise, det er jo bortkastet, så de skulle ha fått sitte på min hånd og komme til dekket bord hver dag. Stakkars søte små. 1
Cid Skrevet 8. november 2023 #19874 Skrevet 8. november 2023 Titania skrev (16 timer siden): Jeg innrømmer at jeg kanskje har bestilt et par pizzaer mer enn jeg burde i det siste - inkludert idag. Men noen dager orker jeg bare ikke tanken på å lage mat… Du kan kjøpe sånn pizza du ruller ut da eller grandis. 1
Titania Skrevet 8. november 2023 #19875 Skrevet 8. november 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Du kan kjøpe sånn pizza du ruller ut da eller grandis. Da må jeg fylle fryseren med frossenpizza, og det gidder jeg ikke. Rull ut er uaktuelt, for det krever mer energi enn det eksisterer på sånne dager. 1
Cid Skrevet 8. november 2023 #19876 Skrevet 8. november 2023 Titania skrev (3 minutter siden): Da må jeg fylle fryseren med frossenpizza, og det gidder jeg ikke. Rull ut er uaktuelt, for det krever mer energi enn det eksisterer på sånne dager. Energi på å rulle ut deigen?:p Trenger ikke å fylle til randen. 1
Titania Skrevet 8. november 2023 #19877 Skrevet 8. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Energi på å rulle ut deigen?:p Trenger ikke å fylle til randen. Du forstår ikke, så det er ikke så lett å forklare heller. Jeg skulle ha lasagne til middag i går. Altså - steke kjøttdeig, lage "saus", og putte i form, på med ost og putte i ovnen. Dèt var det ikke energi til, og er ca det samme som hadde krevdes ved en pizza. 1
Cid Skrevet 8. november 2023 #19878 Skrevet 8. november 2023 Titania skrev (2 minutter siden): Du forstår ikke, så det er ikke så lett å forklare heller. Jeg skulle ha lasagne til middag i går. Altså - steke kjøttdeig, lage "saus", og putte i form, på med ost og putte i ovnen. Dèt var det ikke energi til, og er ca det samme som hadde krevdes ved en pizza. Det er ikke bra da, må være noe hjelp for det? 1
Titania Skrevet 8. november 2023 #19879 Skrevet 8. november 2023 Cid skrev (47 minutter siden): Det er ikke bra da, må være noe hjelp for det? Nja, en butler og å bli kvitt depresjonen, og få avklart eventuelle andre problemer 🤔 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2023 Forfatter #19880 Skrevet 8. november 2023 I morgen skal jeg kjøpe noen kroneispakker, for nå er de på litt salg på MENY. Jeg narrer meg selv og jeg vet det, for "salgsprisen" er ikke så veldig mye mindre enn ellers, men skriften er rød og da går jeg gladelig på det og er en god og økonomisk husmor. Hurra for meg - jeg gleder meg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå