Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Menelaos skrev (Akkurat nå):

Jeg lagde en trolle tråd på i går, og trollet i den tråden.

En av de røde flagg trådene?

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Menelaos
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

En av de røde flagg trådene?

Nei

Denne

Skrevet
Menelaos skrev (2 minutter siden):

Nei

Denne

Mener du noe av det på ekte?

• Nyttig 1
Gjest Menelaos
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Mener du noe av det på ekte?

Selvfølgelig ikke.

Skrevet

Den hvite sausen ble god idag også :D

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (1 minutt siden):

Den hvite sausen ble god idag også :D

:spise::spise:

Gjest Menelaos
Skrevet

En gang var jeg så full at jeg endte opp og sove i en grotte.

Dette var da jeg var i begynnelsen av 20 årene.

Skrevet

Jeg hadde regnet med at det ville fortsette å være såpass kaldt at jeg kunne bruke verandaen som kjølerom,
men der gikk den planen i vasken. PLUSS TI GRADER NÅ! :sukk: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden):

Jeg hadde regnet med at det ville fortsette å være såpass kaldt at jeg kunne bruke verandaen som kjølerom,

:klem3::klem3:

Skrevet
Athena Freyja skrev (1 minutt siden):

Introverts Are People Too | Master of Something I'm Yet To Discover

I feel you 😕 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 3.11.2023 den 3.43):

Men 10 pluss er jo kjølig :klo:

Innrømmelse jeg går med vinterjakke og lue når det er 10+:ninja:

• Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (1 time siden):

Ser frem til at helgen er over

Hverdagsjunkie :paff:

(Jeg er igrunn enig med deg, men for dramaturgisk effekt, føler jeg meg forpliktet til å yte motstand til kommentaren din) 

✌️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

(Jeg er igrunn enig med deg, men for dramaturgisk effekt, føler jeg meg forpliktet til å yte motstand til kommentaren din) 

✌️

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Skrevet
KnekkeBørre skrev (22 minutter siden):

✌️

Hehe 😛 Jeg er vel egentlig ikke det heller, men eier ikke trivsel i eget selskap, har ekstremt lite nettverk, og den ene venninna jeg hadde mye kontakt med har funnet noen andre å tilbringe store deler av tiden med, i tillegg til at jeg så godt som ikke får svar når jeg tar kontakt. Så er litt ekstra stuck i kjip tilværelse, og sleng på depresjonen som er ekstra trigget av mørketid, så blir liksom alt en fin suppe av dritt. Mens dagene på jobb både får dagene til å gå, og har hyggelig selskap :) 

Men kort arbeidsuke også da, så blir en dag ekstra til eget selskap, ikke helt optimalt kanskje det heller 😛 Men tenkte teste ut imax når jeg først skal til oslo igjen, siden alle sier det er så kult 😛 Og jeg får tiden til å gå 😅

• Hjerte 3
Skrevet
Titania skrev (9 minutter siden):

Hehe 😛 Jeg er vel egentlig ikke det heller, men eier ikke trivsel i eget selskap, har ekstremt lite nettverk, og den ene venninna jeg hadde mye kontakt med har funnet noen andre å tilbringe store deler av tiden med, i tillegg til at jeg så godt som ikke får svar når jeg tar kontakt. Så er litt ekstra stuck i kjip tilværelse, og sleng på depresjonen som er ekstra trigget av mørketid, så blir liksom alt en fin suppe av dritt. Mens dagene på jobb både får dagene til å gå, og har hyggelig selskap :) 

Men kort arbeidsuke også da, så blir en dag ekstra til eget selskap, ikke helt optimalt kanskje det heller 😛 Men tenkte teste ut imax når jeg først skal til oslo igjen, siden alle sier det er så kult 😛 Og jeg får tiden til å gå 😅

Jeg kjenner jeg blir litt forbannet av det faktum at du føler deg utilstrekkelig og at du ikke finner glede i din egen eksistens. 

Meeen, det er mange som har det sånn. Og det gjør meg ekstra lei, når det er så mange som lider under samme forhold også finner de liksom ikke veien inn i et herlig felleskap..

Faen, altså. Det er ikke lett. Men man kan ikke annet enn å gi gass. Og der du flink! 

Depresjoner har kun makt der ting står stille. Kjør på og fyll dagene, så har du et overtak 🙂

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
KnekkeBørre skrev (3 minutter siden):

Jeg kjenner jeg blir litt forbannet av det faktum at du føler deg utilstrekkelig og at du ikke finner glede i din egen eksistens. 

Meeen, det er mange som har det sånn. Og det gjør meg ekstra lei, når det er så mange som lider under samme forhold også finner de liksom ikke veien inn i et herlig felleskap..

Faen, altså. Det er ikke lett. Men man kan ikke annet enn å gi gass. Og der du flink! 

Depresjoner har kun makt der ting står stille. Kjør på og fyll dagene, så har du et overtak 🙂

Så snill og god du er. Jeg vet at ordene dine ikke var rettet mot meg, men jeg tok de til meg for det 😁

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
KnekkeBørre skrev (2 minutter siden):

Jeg forsøker :) Etter snart 2 år med å dra på konserter alene (ca 8 konserter til nå, om jeg ikke telte feil. Nummer 9 er til fredag), hater jeg det like intenst at jeg alltid "må" gjøre det alene. Men når valget er å dra og ha det litt kjipt fordi jeg ikke har noen jeg kjenner å dele opplevelsen med, eller å angre på å ikke ha sett artister jeg liker, så er valget allikevel enkelt.

Og så forsøker jeg å gjøre noe ut av turene for å trene på å ha det ok på tur. Sånn som både forrige og denne konserten som jeg kunne tatt en natt på hotell og hjem, men velger heller å forsøke tvinge meg til å gjøre noe annet for å bryte ut av bobla. For jeg har pokker ikke tålmodighet til å ligge en hel dag på hotellrommet 😛 

Og for å innrømme noe igjen: innimellom når jeg er på tur, så syns jeg faktisk det er ok. Det er fortsatt kjipt alene, men det er allikevel ok. Og det er en start :) 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Titania skrev (27 minutter siden):

❤️🥺 Vi skulle jo drikke kaffe kom jeg på nå!

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...