KnekkeBørre Skrevet 1. november 2023 #19761 Skrevet 1. november 2023 Boetica skrev (21 minutter siden): 🤔fingeren vil kreve presisjon Med litt øvelse så kommer den fingeren helt naturlig 😉 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2023 Forfatter #19762 Skrevet 1. november 2023 Boetica skrev (46 minutter siden): Yes 🤩 Hvor finner man sånn pepperkakeform som du har blitt? Tror det selges i krokene på det svarteste nettet. ...men det finnes andre som er litt annerledes her. https://slikkepott.no/butikk/dekorering/utstikkere/pepperkakeformer/ KnekkeBørre skrev (12 minutter siden): Med litt øvelse så kommer den fingeren helt naturlig 😉 Vakkert er det. 1 1
Baktus2024 Skrevet 1. november 2023 #19763 Skrevet 1. november 2023 retten til å plage ..som egentlig er en straffbar affære ...plagsom og hensynsløs atferd...hvorfor har småbarnsforeldre retten til å begå den kriminaliteten mot folk...jeg har det ikke...hvorfor har muslimer den retten for å markere sitt hat mot vantro....i norge...jeg har ikke retten til å begå det samme mot dem...hvorfor skal homoseksuelle føle at de har en rett til å begå seksuelle krenkelser mot det samme kjønn ? jeg har ikke retten til det mot det motsatte kjønn.... varsler jeg...ja da er jeg gærningen...gir jeg fittene en på tryne...ja da får jeg førstesiden i avisa, som den ustabile psykisk syke s 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2023 Forfatter #19764 Skrevet 1. november 2023 Av og til er det best for alle å ikke slynge ut så mye negative ting mot verden...på et forum som er ment å være ok for alle. Ta en skrivepause når alt presser på som verst. Det er godt ment, @Baktus 1 3 1
Cid Skrevet 1. november 2023 #19765 Skrevet 1. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Av og til er det best for alle å ikke slynge ut så mye negative ting mot verden...på et forum som er ment å være ok for alle. Ta en skrivepause når alt presser på som verst. Det er godt ment, @Baktus Enig, ødelegger fort den ellers trivelige stemningen 😕 1
Gjest Boetica Skrevet 1. november 2023 #19766 Skrevet 1. november 2023 Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Tror det selges i krokene på det svarteste nettet. ...men det finnes andre som er litt annerledes her. https://slikkepott.no/butikk/dekorering/utstikkere/pepperkakeformer/ Vakkert er det. Dachsen var søt 😍
Cid Skrevet 1. november 2023 #19767 Skrevet 1. november 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Dachsen var søt 😍 Dachsen? 1
Baktus2024 Skrevet 1. november 2023 #19768 Skrevet 1. november 2023 og jeg er gærningen.... da håper jeg aldri jeg blir normal og frisk... 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november 2023 #19769 Skrevet 1. november 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Jeg har tatt i bruk en diger genseroverdel med hette. Kjempetykk fleece og vidunderlig varm. Innendørs. Slik går det når man lufter og skal gjøre det vel og bra å puste, men glemmer seg og så blir det KALDT!
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november 2023 #19770 Skrevet 1. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Tror det selges i krokene på det svarteste nettet. ...men det finnes andre som er litt annerledes her. https://slikkepott.no/butikk/dekorering/utstikkere/pepperkakeformer/ Vakkert er det. Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Av og til er det best for alle å ikke slynge ut så mye negative ting mot verden...på et forum som er ment å være ok for alle. Ta en skrivepause når alt presser på som verst. Det er godt ment, @Baktus Boetica skrev (53 minutter siden): Dachsen var søt 😍
Gjest Boetica Skrevet 1. november 2023 #19771 Skrevet 1. november 2023 Cid skrev (58 minutter siden): Dachsen? Pepperkakeformen av en Dachs (pølsehund)
KnekkeBørre Skrevet 1. november 2023 #19772 Skrevet 1. november 2023 Boetica skrev (3 minutter siden): Pepperkakeformen av en Dachs (pølsehund) Dachs er 🦡. på tysk. Den har jo @Cid god kjennskap til 1
Titania Skrevet 1. november 2023 #19773 Skrevet 1. november 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Jeg innrømmer å se julefilm hver dag nå😂 Altså.. helsa har vært teit. Mye å tenke på… For tidlig snø… Da tenkte jeg bare.. pokker heller.. om det gir meg litt glede og pause så er det bare å omfavne det og kjøre på🙂 Glede er viktig, nyt det 🤩 1
KnekkeBørre Skrevet 1. november 2023 #19774 Skrevet 1. november 2023 (endret) Titania skrev (5 minutter siden): Glede er viktig, nyt det 🤩 Enig. Her har du 6 minutter med ubesudlet pur skjær glede ❤️ Endret 1. november 2023 av KnekkeBørre 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november 2023 #19775 Skrevet 1. november 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Enig. Her har du 6 minutter med ubesudlet pur skjær glede ❤️ 👨🦰👩🦰👍👍 1
Titania Skrevet 1. november 2023 #19776 Skrevet 1. november 2023 KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Enig. Her har du 6 minutter med ubesudlet pur skjær glede ❤️ De som klarer å finne den innenfra så🙈 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november 2023 #19777 Skrevet 1. november 2023 Titania skrev (4 minutter siden): De som klarer å finne den innenfra så🙈 Titania skrev (17 minutter siden): Glede er viktig, nyt det 🤩
Baktus2024 Skrevet 1. november 2023 #19778 Skrevet 1. november 2023 noe hyggelige folk finnes det....jeg har jo da lagt meg til på en annenmanns eiendom...noe han ser hen fortløpende med skepsis...men ok...så langt...slike folk liker jeg. det er lov å være litt skepstisk til noe annet er tilsynelatende av atferd...når det kommer til uønsket atferd på eiendommen...nå kom vinteren, så da ja vet ikke helt..ikke mulig å tråkke rundt i skogen hans, så får finne et annet utveie... 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november 2023 #19779 Skrevet 1. november 2023 Baktus skrev (17 minutter siden): noe hyggelige folk finnes det....jeg har jo da lagt meg til på en annenmanns eiendom...noe han ser hen fortløpende med skepsis...men ok...så langt...slike folk liker jeg. det er lov å være litt skepstisk til noe annet er tilsynelatende av atferd...når det kommer til uønsket atferd på eiendommen...nå kom vinteren, så da ja vet ikke helt..ikke mulig å tråkke rundt i skogen hans, så får finne et annet utveie...
Gjest Menelaos Skrevet 1. november 2023 #19780 Skrevet 1. november 2023 (endret) Jeg lagde en trolle tråd på i går, og trollet i den tråden. Endret 1. november 2023 av Menelaos
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå